30 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben 35.4 weken en heb dit ook al een paar keer gehad. Van wat ik heb kunnen opzoeken zijn dit waarschijnlijk indalingsweeën. Hoort er dus bij blijkbaar😌

5 jaar geleden

Indalingsweeën

5 jaar geleden

Meestal begint de bavalling met menstuatiepijn of diaree buikpijn .. wat iedereen mij verteld duss misschien is het het begin🍀

5 jaar geleden

Ik heb dit gehad met indalingsweeen.

5 jaar geleden

Hier heb ik ook last van sinds deze week (menstruatiekrampen onderin de buik) en ik ben nu 36 + 5 zwanger. Wel alleen in de ochtend.

5 jaar geleden

Heb ik al vanaf 32 weken en ben nu 38.2. Heb het elke dag en vooral snachts. Sinds die tijd tot aan 37 weken heb ik 1 a 2 cm ontsluiting. Steken, krampen, diarree, veel plassen en ook al rugweeën gehad. Kan nog zolang duren. Ben er ook wel klaar mee 😂

5 jaar geleden

Reactie op Imke K

Hier heb ik ook last van sinds deze week (menstruatiekrampen onderin de bui ...
Bij de controle afgelopen maandag zeiden ze dat ze al ingedaald is.. ik denk ook aan voorweëen..

5 jaar geleden

Herkenbaar! Mijn verloskundige zei dat het indalingsweeen / voorweeën zijn. Hoort erbij 😊

5 jaar geleden

Ik heb het vooral als ik in bed lig. Zodra ik opsta uit bed verdwijnt het gevoel. Best apart;)

5 jaar geleden

Ik ook precies hetzelfde en steken a la kramp in mijn rechter lies. Nu 37+2 en heb het al sinds 5 dagen. Ik lees overal dat het indalingsweeen zijn en ik weet dat die van mij al ingedaald is sinds week 30 dus denk dat het gewoon nog dieper daalt nu. Zoiets. Denk dat we gewoon geduld moeten hebben, geloof dat het niets zegt over of de bevalling begint of niet.

5 jaar geleden

Ik ben vanochtend binnen 5 uurtjes bevallen met 37+1 van onze dochter. Had vooraf wel wat krampjes gehad en slijm verlies. Maar dat was t 🙈 maar na breken van mn vliezen ging t volle bak pfff 🤪😖 blij dat t erop zit en ze er is. Kan dus zo uit t niets ineens losbarsten!

5 jaar geleden

Ik ben 36 weken en heb het ook sinds 2 dagen. Echt een gevoel dat ik totaaaal niet gemist had de afgelopen 8 maanden 😅 heel gek om dat gevoel te hebben terwijl je hoogzwanger bent.

5 jaar geleden

Hier ook de afgelopen week last van zeurende menstruatiepijn 😏

5 jaar geleden

Hier al 3 weken last van, iedereen zei maar ja je gaat eerder bevallen... Inmiddels bijna 39 weken en nog helemaal niks. 😭🥵

5 jaar geleden

Reactie op Imke K

Bij de controle afgelopen maandag zeiden ze dat ze al ingedaald is.. ik den ...
Kan alsnog indalingsweeën zijn, baby’s kunnen namelijk behoorlijk ver indalen,

5 jaar geleden

Reactie op Joycevd

Ik ben vanochtend binnen 5 uurtjes bevallen met 37+1 van onze dochter. Had ...
gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Hier ook elke dag menstruatieachtige krampen en steken in onderbuik en onderrug... Ze is volledig ingedaald en ben nu 38+3 zwanger. Ben benieuwd wanneer ze gaat komen🥰 hoop dat het niet te lang nog gaat duren ben zo nieuwsgierig naar haar

5 jaar geleden

Reactie op Joycevd

Ik ben vanochtend binnen 5 uurtjes bevallen met 37+1 van onze dochter. Had ...
Klinkt ook zo ideaal ahahah gefeliciteeerd!

5 jaar geleden

Zeker herkenbaar, ik voel dit dagelijks een aantal keren per dag al zeker een week of twee.. Zit nu op 40+1 maar nog geen baby te bekennen hoor. Gister zei ik nog tegen mijn man: als ik nu niet zwanger was geweest had ik nu tegen je gezegt; denk dat ik vandaag ongesteld word.. 🤪

5 jaar geleden

Ik heb dit woensdag voorgehad (36w) en had ook licht bloedverlies. Ben naar ziekenhuis gegaan voor checkup en donderdag om 14u03 werd onze zoon toen geboren...