72 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 37 jaar ☺️. In juni is Sam geboren. Rond 7 augustus (ik ben dan 38 jaar) komt als alles goed blijft gaan de 2e.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde na 5 jaar proberen inmiddels 38 geworden mijn man is 42. En zwanger van nummer 1. Gisteren een kloppend hartje mogen zien. Uitgerekende datum is tussen 2 en 8 augustus. Maar gefeliciteerd..

4 jaar geleden

Ik ben 37 🙋‍♀️

4 jaar geleden

Ben 38, mijn man 39. Zoon van 12 en bonusdochter van 2 en nu zwanger van onze 1e samen

4 jaar geleden

Beide 38, voor mij de vierde, voor hem de tweede.

4 jaar geleden

Ik ben nog net 37 wanneer onze 1e wordt geboren. En mijn man is dan 42. Moest wel via icsi. Maar was de 1e keer meteen raak!😁

4 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf 35 jaar (36 als de kleine komt) en zwanger van de derde.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik ben 37, maar 38 bij de bevalling. Is voor mij de tweede. Heb al een zoontje van 3,5 :)

4 jaar geleden

Ik 37, na twee miskramen nu zwanger van de derde. Heb al een tweeling van 14

4 jaar geleden

Reactie op ange84

Van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf 35 jaar (36 als de kleine komt) en zwa ...
Hier precies hetzelfde! Ook zwanger van de 3e en 35 (straks 36). Gefeliciteerd allemaal!

4 jaar geleden

Ik 37 en 38 als de kleine komt. Voor ons beide de eerste. Zo spannend. Was toch wel bang dat het niet zou niet zo lukken gezien onze leeftijd etc. We zouden eigenlijk van de zomer gaan proberen maar onverwachts nu al gelukt.

4 jaar geleden

Reactie op Renee1981

Hier hetzelfde na 5 jaar proberen inmiddels 38 geworden mijn man is 42. En ...
Wij hebben ook vijf jaar proberen achter de rug en nu 5 weken zwanger via icsi. Ik wordt in februari 38, mijn partner is 43. Soms wel fijn om te weten dat we niet de enigen zijn. Nu nog hopen dat het goed blijft gaan.

4 jaar geleden

35jaar volgende maand 36 had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Maar zo blij 😊

4 jaar geleden

Ben ook 38, volgens eigen berekening - uitgerekend op 14.08. Ook de eerste keer zwanger, vind het nog steeds moeilijk te geloven

4 jaar geleden

Ik ben 39 jaar en word in april 40 jaar. Mijn eerste zwangerschap in oktober is helaas uitgelopen in een missed abortion. Tijdens de tien weken termijnecho bleek het groeien te zijn gestopt bij acht weken. Afgelopen maandag positief getest en zijn wij nu voor de tweede keer zwanger. Ik mag gaan voor een eerdere echo van acht weken en daarna nog de tien weken termijnecho. Dat natuurlijk niets zegt en even cruciaal is zeker tot aan 12 weken. Wij zijn benieuwd. Het wordt met de feestdagen iig niet lekker wijnen wijnen wijnen. 🌸😂

4 jaar geleden

Volgens berekening ben ik uitgerekend op 24 augustus. Zwangerschapstest gaf maandag de 16e , 1-2 weken aan.

4 jaar geleden

Ik ben 37 en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben nu 6+4 weken. Dankzij een flexibele verloskundige kunnen we 24 december voor onze eerste echo. We willen het graag tegen onze familie vertellen op kerstavond, en ik vind het fijn dat ik dan al de eerste afspraak heb gehad. Fijne zwangerschap en kerst allemaal!

4 jaar geleden

Ik ben 35 en zwanger van de eerste, mijn vriend is 40. We zijn uitgerekend op ongeveer 14-8. Heel spannend allemaal, helemaal omdat ik niet zoveel voel of last heb van typische zwangerschapskwaaltjes. Inderdaad fijn om te lezen dat onze leeftijd helemaal geen uitzondering is.

4 jaar geleden

Hier ook een dertiger, 34 jaar ben ik sinds 2 weken. Mijn verloofde is 41 jaar. Als alles goed mag gaan ben ik volgens eigen berekeningen 4 aug uitgerekend. Dan zijn we inmiddels getrouwd en is mijn man 42. Vind het een fijn topic, met vrouwen die ook in de dertig zijn :) Mooie zwangerschap gewenst allemaal!

4 jaar geleden

Zelf was ik nog net 32 toen ik beviel van onze dochter, 5 dagen later 33. Inmiddels ben ik zwanger van de tweede met 35 jaar. Begin augustus uitgerend, maand later wordt ik 36. Vind het wel fijn om te lezen dat er meer mama's in de 30 zijn die de eerste verwachten. In mijn omgeving is iedereen vaak jonger dus voel me dan altijd een beetje een buitenbeentje terwijl ook heel veel mensen zeggen dat het een mooie leeftijd is 😊