41 Reacties

4 jaar geleden

Ik had t ook al nu ben ik 8 weken en kotsmisselijk heb ook vandaag voor t eerst over gegeven en ja mijn buikje wordt ook steeds iets boller

4 jaar geleden

Hier ook 5 weken en behoorlijk opgezette buik maar is meer door je darmen dan door iets anders hoor🤷‍♀️😜

4 jaar geleden

Hier ook 4 weken en idd door dat de darmen anders gaan liggen is dat zooo..bij onze dochter had ik ook al een flinke buik met 8 weken 🥰

4 jaar geleden

Ik nu 6 weken zwanger en heb echt al een buikje, is na 4 weken echt beginnen groeien. Moet echt veel doen om het weg te steken, heb zelf al de eerste zwangerschapsbroek moeten kopen omdat mijn gewone broeken al serieus spande op mijn buik. Zit blijkbaar in de genen hebben ze me verteld.

4 jaar geleden

Hier ook toevallig sinds vandaag echt opvallend. Het is mijn tweede en bij de eerste zag je het ook snel. Nu lijkt het alsof ik al 3 maanden ben ofzo, heel apart.

4 jaar geleden

Dit is mijn tweede 🤰 en savonds lijkt het echt alsof ik al 3 maanden zwanger ben. (Nu 7w3d). Gaat echt zoveel sneller dan bij de eerste.

4 jaar geleden

Ja heel herkenbaar, ik ben morgen 5 weken zwanger van mn 3e kindje en ik heb savonds ook echt een opgezette buik. Wil het met de kerstdagen nog niet vertellen dus dat wordt een slobbertrui ipv een leuk strak jurkje...

4 jaar geleden

Reactie op chayennedaeninck

Ik nu 6 weken zwanger en heb echt al een buikje, is na 4 weken echt beginne ...
Wil het nog helemaal niet vertellen..maar mijn broeken zitten echt niet lekker meer.

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+4 en m’n broeken gaan dus gewoon open hoor savonds op de bank. Het liefst de hele dag omdat ze al behoorlijk strak zitten en dat heel pijn doet in m’n buik😕 toch maar even een maatje groter kopen..😅

4 jaar geleden

Ja heel herkenbaar, ik ben morgen 5 weken zwanger van mn 3e kindje en ik he ...
Valt het dan niet op? Wij willen het misschien toch maar gaan zeggen van het weekend..ivm carpaccio wijn ect.

4 jaar geleden

ik sta er ook zo enorm van te kijken.... nu zo'n 7 5 week en in de avond helemaal opgezet 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik ben ook 6+ weken zwanger van de derde en heb al een behoorlijk buikje. Ik heb een redelijk slank, maar gespierd lichaam en het buikje valt echt al op. Ik pas ook geen “normale” broeken meer. Het zijn bij mij wel echt mijn darmen denk ik. Als ik wakker word ben ik nog redelijk plat, maar in de middag lijk ik wel 4 maanden zwanger!

4 jaar geleden

Reactie op MaudPels

ik sta er ook zo enorm van te kijken.... nu zo'n 7 5 week en in de avond he ...
Zo zie ik er dus ook uit! Wel mooi ;-)

4 jaar geleden

Hier is me buik ook echt strak gespannen normaal kon ik hem inhouden dat lukt nu niet

4 jaar geleden

Hier ook de derde en inderdaad eind van de middag zit mijn broek niet echt meer lekker! Nu 6+2 En gaat dus echt niet meer lukken om heel lang mijn mond dicht te houden. Ouders en schoonouders weten het al omdat het fijn is om met iemand te kunnen praten. Met kerst ook maar broers en schoonzussen vertellen.

4 jaar geleden

Ik ben nu zo rond de 7,5/8 weken zwanger van een tweeling en merk ook echt dat mijn buik al enorm opgezet is 😂! In de avond zitten m'n broeken ook echt niet lekker meer als ze dicht zitten.

4 jaar geleden

Reactie op Femmy85

Hier ook de derde en inderdaad eind van de middag zit mijn broek niet echt ...
Wanneer heb je het verteld aan de ouders?

4 jaar geleden

Oh hier ook al echt n buikje.. ben al tijdje aan het sporten dus mn buik was wel plat. Ben nu 6w5d zwanger van de 2e.

4 jaar geleden

Reactie op Jvn-24

Wanneer heb je het verteld aan de ouders?
Op de dag dat we erachter kwamen dat ik zwanger was. Complete verrassing dus beide in shock. Heel turbulent jaar gehad, dus nu eindelijk goed nieuws om te delen. L

4 jaar geleden

Ik ben vijf weken zwanger en heb een buikje van mijzelf 😂 Daar zit echter de groei niet van de embryo. Dat begint echt lager bij de schaamstreek en daar is een klein heuveltje zichtbaar en voelbaar. 🌸 Er zijn genoeg mensen die niet weten wat waar zit op de wereld 😂 Ik hoor men vaak genoeg zeggen ik heb pijn in de buik en wijzen dan daarbij de maag aan 😂