41 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 7 weken zwanger van de derde en heb al een enorme buik! Ben altijd super slank, dus mensen zagen het al voordat ik het kon vertellen. Zwangerschapsbroeken zijn ondertussen besteld, want m鈥檔 eigen broeken kan ik al twee weken niet meer aan 馃槀. Eet niet meer dan anders, zelfs minder ivm misselijkheid. Toch 5kg aangekomen terwijl m鈥檔 gewicht laatste 8 jaar altijd het zelfde is. Heb 8 januari de eerste echo. Niet fijn dat de broeken al niet meer passen, maar toch ook wel leuk dat je al wat ziet! 馃槉

4 jaar geleden

Ik ben vijf weken zwanger en heb een buikje van mijzelf 馃槀 Daar zit echter ...
Maar je kan door de zwangerschap opgezette darmen hebben. Dus dan komt het alsnog door de zwangerschap. Ik ervaar het ook. Vorige zwangerschap nog plat nu mijn buik telkens opgeblazen. Darmbaby.

4 jaar geleden

Reactie op D3B

Hier is me buik ook echt strak gespannen normaal kon ik hem inhouden dat l ...
Jaaa ik dacht dat ik de enige was. Ik kan mijn buik ook echt niet meer inhouden.

4 jaar geleden

Reactie op Fox88

Maar je kan door de zwangerschap opgezette darmen hebben. Dus dan komt het ...
Opgezette darmen komt door veel eten. Verplaatsen van darmen en overige organen kan zeker maar nog niet zo vroeg in de zwangerschap. Pas vanaf tweede trimester veranderd het drastisch. Hoeveel weken ben jij zwanger? 馃尭

4 jaar geleden

Oh gelukkig ben ik niet de enige jemig heb al echt een flinker toeter馃ぃ馃ぃ馃ぃ niemand weet het nog bij ons alleen onze dochter, echt misselijk ook nog niet. Maar zo ontzettende opgezette buik al. Thuis maken we er al grappen over dat het een 2 ling is, maandag de eerste afspraak met de verloskundige. Heb wel ontzettend veel moeite om mijn mond dicht te houden op het werk 馃

4 jaar geleden

Ik ben momenteel 7+1 en toch ook al een flink buikje. Gisteren de eerste zwangerschapsbroek gekocht. Onze familie is sinds kerst op de hoogte. Pas binnen 12 dagen de eerste echo. Wat heel erg spannend is aangezien er in de familie heel wat miskramen, buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en tweelingen zijn .

4 jaar geleden

Pfffff..same here! Nu volgens mijn berekening 8 weken zwanger. Ben overgestapt op positiebroeken en wijde truien. Wil het nog niet vertellen maar kan het nog amper verbergen. Volgende week de 1e echo, als alles goed is toch maar vertellen..

4 jaar geleden

Opgezette darmen komt door veel eten. Verplaatsen van darmen en overige org ...
Nee hoor zeker niet alleen door veel eten, je darmen gaan al anders werken vanaf het begin van de zwangerschap. Ik zei ook zeker niks over het verplaatsen van de organen, de baarmoeder ligt nu nog achter het schaambot niks hoeft daar nog voor te wijken. Dat je buik vaak al vroeger meer naar buitenkomt bij een 2e etc zwangerschap is ook omdat je buikspieren vaak niet meer zijn zoals het geweest is. Bij mij bleef er zelfs een kleine opening. Nu mijn darmen dus reageren op de hormonen puilt mijn buik eerder naar buiten.

4 jaar geleden

Reactie op Fox88

Nee hoor zeker niet alleen door veel eten, je darmen gaan al anders werken ...
Ja, dat is natuurlijk bij iedereen anders. Mijn tweede zwangerschap voelt nog steeds als de eerste en dat is de baarmoeder drukt op mijn blaas en vaker moet plassen. Verder nog geen kwaaltjes al voelt het wel ik eerdaags misselijk ga worden, zoals bij de eerste zwangerschap in begin week zeven ongeveer. 馃尭

4 jaar geleden

Ja, dat is natuurlijk bij iedereen anders. Mijn tweede zwangerschap voelt n ...
Hoop voor je dat de misselijkheid dragelijk blijft.

4 jaar geleden

Ja hier ook! Sommige broeken doe ik al niet meer aan. En veel bh's zitten te krap hier ook mijn zwangerschap.

4 jaar geleden

Hier ook echt al een buikje van de 3e. Ben nu 7 weken zwanger, vind het heel snel groeien

4 jaar geleden

Ik ben 6 weken zwanger van de 2e en het lijkt inderdaad alsof het 'n stukje sneller gaat hij de 2e. Gelukkig geen kwaaltjes verder alleen dat ik best snel moe ben 馃槄 hoop dat dat nog iets beter wordt

4 jaar geleden

Reactie op Fox88

Hoop voor je dat de misselijkheid dragelijk blijft.
Het is iig dik aan met mijn emmer 馃あ sinds kleine twee dagen nu 馃槀. Alles goed met jou en je darmen nu?

4 jaar geleden

Vierde kindje, 7+3

4 jaar geleden

Ik ben 9 weken zwanger van m鈥檔 2e kindje. Het aantrekken van m鈥檔 zwangerschapsbroek is nu al het beste idee van 2020 馃槄

4 jaar geleden

Hier ook al behoorlijk buikje me kinderen zeiden zelfs mama je hebt wel een dikke buik zeg.

4 jaar geleden

Ben nu 9 weken in verwachting van mijn eerste. Is het normaal dat je broek strakker zit dan normaal? En je last hebt van een opgeblazen gevoel? Het is allemaal nog zo klein 馃

4 jaar geleden

Reactie op Rachellaa

Ben nu 9 weken in verwachting van mijn eerste. Is het normaal dat je broek ...
Ja volkomen normaal... Bij de ene gaat het natuurlijk wat sneller als bij de ander

4 jaar geleden

Net de zwangerschapsbroeken bij een vriendin gehaald, wat een opluchting, pffff. Bij de eerste zag je het pas met 16 weken maar nu zie je het in de avond echt al en overdag als je weet hoe slank ik normaal ben... Haha