8 Reacties

2 jaar geleden

Kunnen toch de tandjes zijn, ik heb bij mijn zoon ook opgemerkt dat hij enkel bij de eerste paar tandjes kwijlde en daarna niet meer . Hier hebben we soms ook te maken met koorts waar we niet meteen de reden achter kennen.

2 jaar geleden

Reactie op mamamia11

Kunnen toch de tandjes zijn, ik heb bij mijn zoon ook opgemerkt dat hij enk ...
Ja hè , dat zei m’n gevoel dus ook. Want ze reageerde iedere keer heel Heftig op doorkomende tanden… ja stom hè dat ik me dan toch onzeker voel als ze zo’n hoge koorts heeft.

2 jaar geleden

Hoi wat vervelend zeg! Mijn dochter had het ook ineens een paar dagen. Heeft ze toevallig pas geleden haar prikjes gehad? Dat was waarschijnlijk bij mijn dochter ook de reden. Tandjes kan natuurlijk ook altijd, blijft vervelend voor ze. Sterkte

2 jaar geleden

Reactie op xmagnoliax

Ja hè , dat zei m’n gevoel dus ook. Want ze reageerde iedere keer heel Heft ...
Moederschap kan heel wat onzekerheden meebrengen! Heb dit ook vaak.

2 jaar geleden

Hier had onze zoon eerst 5 dagen hoge koorts dag 4 en 5 mega slechte nachten en dag 6 had hij een loopoor en daarbij nog steeds koorts..

2 jaar geleden

Kan het van een inenting zijn? Met 14mnd krijgen ze bijv de mbr vaccinatie. Klachten hiervan komen meestal pas na 7-12 dagen

2 jaar geleden

Nee ze krijgt geen vaccinaties meer sinds ze 1 is. Dus daar ligt het niet aan. Vermoed echt tandjes die voor de koorts zorgden en slaapregressie voor de drama rondom het slapen want wauw, was ff vergeten hoe pittig dat kon zijn🥲

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft 1 keer 40 graden koorts gehad toen er 2 kiezen gelijk door kwamen.. Sochtend was er niks aan de hand en smiddags na slaapje was het mis