22 Reacties

5 jaar geleden

Onze zoon is 6,5maand maar zit niet zelfstandig en kruipen wilt hij wel heel graag, maar dit lukt hem nog niet. Achteruit overigens wel 🤣

5 jaar geleden

Wauw, onze zoon is heel gefrustreerd omdat hij nog niets kan, vanmorgen voor het eerst naar buik gerold, was ook meteen de laatste keer haha

5 jaar geleden

Ik ben zo benieuwd of ons jongetje dit ook kan met 6 maand! Hij is nu 5 maand en altijd al heel sterk geweest. Hij kan al om z'n as draaien nu en staat het liefst bij ons op schoot. Hij duwt zichzelf af en toe naar voren en naar achteren, maar het is nog niet tijgeren en hij kan ook nog niet zelf zitten. Voor mijn gevoel gaat het niet heel lang duren 😅

5 jaar geleden

Mijn zoon is 6,5 maanden en hij begon 11 dagen na dat hij 6 maanden werd met kruipen zit en staat al zelf, en vanaf vandaag begonnen met klimmen😭😭😭 gaat veel te snel voor mij doen

5 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Wauw, onze zoon is heel gefrustreerd omdat hij nog niets kan, vanmorgen voo ...
Hihi herkenbaar. Onze zoon had dat ook voor hij dit kon. Leuk hoe verschillend baby's zich ontwikkelen he, ieder zn eigen tempo :)

5 jaar geleden

Onze dochter kon met 6,5 maand tijgeren. Ze gaat nu met 7 maanden op handen en knieën staan, maar komt niet vooruit. Ze gaat nog niet zelf zitten. Zit ook nog niet geheel stabiel als je haar neerzet.

5 jaar geleden

Reactie op Classkey

Ik ben zo benieuwd of ons jongetje dit ook kan met 6 maand! Hij is nu 5 maa ...
Klinkt inderdaad alsof hij er al flink mee bezig is! Ze kunnen dus ineens van de een op andere dag iets nieuws, zo leuk!

5 jaar geleden

Hier ook! Dochter is 6maand, kruipt van hier naar daar, zit en trekt zich overal aan recht. Ze wilt altijd maar meer 🙉 Wel stressy omdat haar broer (2,5jaar) kleine prullen laat liggen en nu geraakt ze overal zo snel bij. We twijfelen om een groot babypark in huis te halen waar ze kan klouteren. Hoe lukt dat bij jullie? Alles babyproof?

5 jaar geleden

Ons zoontje kan ook zelfstandig zitten en hij begint ook te kruipen 🥲 en op trekken doet hij ook wij hebben uit voorzorg nu maar z’n ledikant en de box naar beneden gezet 😂

5 jaar geleden

Reactie op Kris88tel

Onze dochter kon met 6,5 maand tijgeren. Ze gaat nu met 7 maanden op handen ...
Onze zoon ging steeds op handen en knieën en toen ineens deed hij zn hand steeds omhoog. Ik dacht hij wil kruipen, maar nee! Bleek dat hij probeerde zijn gewicht naar achter te bewegen en toen zn knietje onder zn lichaam en hoppa daar zat ie ineens! Haha zo leuk hoe ze zelf die strategieën bedenken en dan ineens lukt het. Kruipen ging toen heel snel, tijgeren vond hij niet fijn dat deed hij maar paar dagen een beetje.

5 jaar geleden

Reactie op Moedervantwee

Hier ook! Dochter is 6maand, kruipt van hier naar daar, zit en trekt zich o ...
Ohhh zo herkenbaar!! Haha niks is meer veilig. En als je ze weghaalt ergens gaan ze des te sneller juist weer daarheen! Hihi eerst maakte ik een kring van kussens maar daar gaat hij nu gewoon overheen. Babyproof is het een beetje, geen lage stopcontacten enzo. Maar toch laat ik hem niet uit het zicht haha. Met een ander kleintje in huis is het inderdaad nog meer uitdaging!

5 jaar geleden

Reactie op evelinestewart

Ons zoontje kan ook zelfstandig zitten en hij begint ook te kruipen 🥲 en o ...
Jup dat heb ik inderdaad ook gedaan zodra hij kon zitten 😂

5 jaar geleden

Ons meisje kon met 5,5 maand al volledig zelfstandig zitten! Kruipen nog niet! Maar ze doet wel pogingen! Zo leuk om te zien😜

5 jaar geleden

Reactie op vincessss

Ons meisje kon met 5,5 maand al volledig zelfstandig zitten! Kruipen nog ni ...
Super leuk inderdaad 😊

5 jaar geleden

Hier wil hij zooooooo graag vooruit, maar het lukt niet met alle frustraties van dien. Tijgeren doet hij al een aantal weken. Zitten doet hij redelijk goed, maar valt bij brute bewegingen nog wel omver. Staan is zijn favoriete ding nu, een beetje het enige dat hij nu leuk vind. Dus telkens je hem.optilt of wil neerzetten gaan de beentjes stijf 🤣. Hij kan het nog niet alleen hoor, maar gaat met de dag beter. Hij beseft ook heel goed dat hij zich aan dingen kan voortrekken en opduwen. Dus denk dat het ook bij ons niet lang meer zal duren eer het park omlaag gaat. En inderdaad, het gaat razendsnel. Mijn zoontje is nu ook 6,5 maand.

5 jaar geleden

Onze dochter kan zitten met 6.5 mnd en kruipt heel langzaam maar rolt liever gaat sneller. Ze heeft heel erg veel last van tandjespijn al bijna 3 mnd. Zo zielig soms.

5 jaar geleden

Mijn dochtertje zit sinds 5 maanden en kruipen rond 5.5 bijna 6 maanden. dacht eigenlijk dat dit normaal is en niet perse snel..

5 jaar geleden

Reactie op mamafa

Mijn dochtertje zit sinds 5 maanden en kruipen rond 5.5 bijna 6 maanden. da ...
Ja is wel erg snel hoor 🙈 meeste baby's beginnen tussen de 7 en 9 maanden met tijgeren en zitten

5 jaar geleden

Mijn zoontje is 6,5 maand. Maar rolt nog niet, laat staan tijgeren😅 zitten ook nog niet echt, alleen met steun. OP zijn buik liggen vond ie heel leuk toen hij 4 maanden was. Nu houd hij het ineens niet lang vol meer laaste tijden. Is dit normaal? Ik oefen best veel met rollen. Ik lees vol verbazing hoe andere kindjes dit al zo snel kunnen! En vooral al tijgeren. Ik hoop dat het niet zo lang duurt voor mijn zoontje 🤣

5 jaar geleden

Mijn zoontje rolde al moeiteloos bij 4 maanden, nu 6,5 maand maar hij kan echt nog niet zelfstandig zitten.. Hij tijgert wel langzaam achteruit 😅 maar echt bewust tijgeren of kruipen om ergens te komen nog niet, tot zijn frustratie. Komt vast vanzelf!