7 Reacties

4 jaar geleden

Het gaat mega hard, nog even en dan alweer 1! 🥺 Hier kruipen, staan en zingen is ook favoriet. En driftbuien inclusief nee schudden als iets niet zint 😂 Dat wordt wat!

4 jaar geleden

Jaxx is ook 9 maanden 😍

4 jaar geleden

Staan kruipen lopen aan 1 hand nee schudden en hysterisch worden als ie z'n zin niet krijgt ...6 tandjes en de volgende komen eraan ( wat n gekwijl🤣🤣🤣)

4 jaar geleden

Gister 9 maanden. Ze tijgert de hele kamer door. Nog geen tandjes. Sinds 2 dagen slaapt ze door. Zelfstandig zitten zonder steun lukt nog niet. Maar zo herkenbaar dat boos worden als je jouw eten niet deelt. 🤣 Ook merk ik nu de verlatingsangst. Huilen als ik even uit beeld ben. Ach lekker veel knuffelen. Nu willen ze nog haha.

4 jaar geleden

Michael is gisteren 9 maand geworden. Het gaat idd allemaal zo snel. Waar is die baby gebleven?? Hier vandaag weer koorts en veel gejammer en snotneusje doordat tandje nr.7 doorkomt. Wat zijn die tandjes toch spelbrekers hé, alles ging net zo goed 🙈 Verder kruipt hij alsof hij voor de olympische spelen aan het trainen is. Trekt hij zich overal en aan alles op. In zijn bed verkent hij alle hoeken en kanten. In bad lijkt hij wel een acrobaat en vind het water blijkbaar ook heel lekker want gaat er constant aan slurpen. Aan zijn verschoonkussen heeft hij plots een hekel. En als hij iets niet wil zal je het geweten hebben. Hij is super actief, heeft met zijn vingers ook de pincet techniek al ontdekt, propt zijn mond graag helemaal vol met brood of banaan, en is het allerliefste ventje dat er is 😍

4 jaar geleden

Hier ook 9 maanden! Het gaat inderdaad super snel.. ook hartstikke leuk deze tijd. Ze kruipt de hele kamer rond en 4 tandjes erdoor. Ze kan al goed stevig zitten dus ik ga volgende week proberen te fietsen, zin in!

4 jaar geleden

Hier ook 9 maanden (, gecorrigeerd 8 maand) Rolt als een malle maar geen zin in kruipen. Waarom moeilijk doen als ik het liggend ook allemaal kan zien. Nog geen tandjes, maar kwijlt en kauwt op alles. Beweegt ook lekker op muziek en is dol op Nijntje en de teletubbies. Heerlijke vrolijke dame