45 Reacties

5 jaar geleden

Shirtje laten maken met Broer erop! Bij ebzo.nl

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Heftig, maar gefeliciteerd! 馃コ

5 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Shirtje laten maken met Broer erop! Bij ebzo.nl
Onwijs gefeliciteerd trouwens!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 馃コ Sem was 6 weken oud toen we er achter kwamen dat we weer zwanger waren.. ik heb gewoon de test laten zien haha.. ondertussen 16 weken zwanger馃グ

5 jaar geleden

Oh wow!! Gefeliciteerd.

5 jaar geleden

Ik had ook allerlei wilde en leuke idee毛n om mijn man in te lichten, maar toen het moment er uiteindelijk was, was ik zo enthousiast dat ik het zo snel mogelijk wou delen en hem gewoon heb opgebeld ... 馃檲

5 jaar geleden

Gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Reactie op BBS2020

Gefeliciteerd! Heftig, maar gefeliciteerd! 馃コ
Hoezo heftig?

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 馃槏! Hoe voel je je?

5 jaar geleden

Zwangerschapstest in doosje inpakken als cadeautje en met diner geven.

5 jaar geleden

Reactie op Genietbeleefbewonder

Zwangerschapstest in doosje inpakken als cadeautje en met diner geven.
En super leuk, gefeliciteerd samen 馃槏

5 jaar geleden

Dank jullie allemaal 馃グ

5 jaar geleden

Dank jullie allemaal 馃グ
Gefeliciteerd geniet ervan!!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 馃槏! Hoe voel je je?
Heel goed! Nergens last van voorlopig 鈽猴笍 Bij mijn vorige zwangerschap wist ik ook pas na 8 weken dat ik zwanger was omdat ik nergens last van had 馃き

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wij hebben beide keren samen de test gedaan. Maar lijkt me in dit geval wel leuk om rompertje aan t doen en hem zo te verrassen.

5 jaar geleden

Oh wat leuk Yoni! Hele mooie zwangerschap gewenst! Je zou je dochter een leuk truitje met tekst op kunnen doen en kunnen filmen hoe zijn reactie is ( kijken hoe snel het opvalt!)

5 jaar geleden

Reactie op M1987

Ik had ook allerlei wilde en leuke idee毛n om mijn man in te lichten, maar t ...
Haha dat had ik ook. Ik belde hem meteen terwijl ik eigenlijk van plan was om de test in te pakken en hem s avonds aan hem te geven. Gefeliciteerd Yoni 馃帀

5 jaar geleden

Proficiat! Geniet ervan. Ik zou test verstoppen in bedje van baby en hem de baby uit bedje halen na dutje. Rompertje doet iedereen terwijl heel simpel echt grote verassingseffect heeft. Volgens mij hihi

5 jaar geleden

Wat super leuk zeg!! Jaloers 馃槃 wij proberen ook voor een 2e, mij. Dochter is nu 5,5 maand en hoop met 6 maanden net zo'n test in m'n handen te hebben, maar nog even geduld denk ik. Heb nog geen regelmatige cyclus omdat ik nog borstvoeding geef. Maar erg leuk om ze dicht bij elkaar te hebben vind ik, kunnen ze leuk samen spelen. Ik zelf kan niet wachten om mijn familie te verassen door haar een shirtje aan te doen met Ik wordt grote zus. Wil dat ook voor m'n man doen, maar of ik dat vol houdt tot het shirtje er dan is weet ik niet. Misschien wel leuk idd de test verstoppen in zijn bedje, vind dat wel een goeie 馃槃

5 jaar geleden

Reactie op suzen90

Wat super leuk zeg!! Jaloers 馃槃 wij proberen ook voor een 2e, mij. Dochter ...
Oh spannend! Veel succes! Hopelijk lukt het bij jullie ook snel! 馃グ Vind het inderdaad ook goed dat ze dan dicht bij elkaar zitten qua leeftijd, ontwikkeling, samen kunnen spelen!