110 Reacties

4 jaar geleden

Wij kwamen er bij 5 weken (ik kreeg een hele vroege echo ivb met bbz) achter dat er mogelijk 2 waren. Bij 6+6 hadden weer idd twee gezien en gister 8+4 en ook weer evenkunnen kijken. 1 van 20.1 en 1 van 20.2mm, dus dat is keurig. Ze hebben bij ons alleen geen hartslag gemeten. Is dat iets wat ze standaard doen?

4 jaar geleden

Wij hadden gister de echo bij 8+4. Een beebje van 20.1 en een beebje van 20.2mm. Ik begreep dat dat keurig is. Ik zag dat ze bij jou een hartslag hebben gemeten. Wij zagen de hartslag wel,maar er is niet gemeten...nu ben ik benieuwd of dat zeme vergetem zijn, of dat het gewoon per vk of gyn verschilt.. enig idee?

4 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Wij kwamen er bij 5 weken (ik kreeg een hele vroege echo ivb met bbz) achte ...
Wat leuk & mooi om te zien! Doen ze hier om te kijken of het wel tussen de 160 en 180 ligt:)

4 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Wij hadden gister de echo bij 8+4. Een beebje van 20.1 en een beebje van 20 ...
Bij hebben ze de hartslag ook niet gemeten.. maar ik had een echo in het ziekenhuis.. ivm ivf zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Oeh, ben benieuwd voor je! Het is zo leuk om het te zien:)
Ja weet ik ben heel erg benieuwd 🥰🥰 dit is me 2e zwangerschap. Inmiddels een zoontje van 2 rond rennen😊

4 jaar geleden

Ik heb woensdag mijn eerste echo bij de gynaecoloog. Ik ben dan 7+4. Ik hoop dat alles goed is met de kleine. Ik heb mijn eerste echo bij de gynaecoloog vanwege dat ik medicijnen slik.

4 jaar geleden

Reactie op Babyontheway

Ik heb woensdag de 22e mijn eerste echo. Dan ben ik volgens mijn eigen bere ...
Oeh leuk! Ik 21 januari en volgens mijn berekening 8w en 4 dagen:)

4 jaar geleden

Hier 6 januari 8 weken en 2 dagen! Zo bijzonder om weer mee te mogen maken. Mooi kloppend hartje gezien🍀

4 jaar geleden

Reactie op JMM

Hier 6 januari 8 weken en 2 dagen! Zo bijzonder om weer mee te mogen maken. ...
Wat mooi om te zien!!💞💞

4 jaar geleden

Dit is een inwendige echo met 9+2. Baby’tje kon je ook al zien bewegen. Zo leuk!

4 jaar geleden

Wat een mooie echo’s allemaal! Ik krijg morgen de eerste met 8+4 volgens eigen berekening. Ik vind het onwijs spannend en hoop ook een mooie en vooral goede echo te hebben!

4 jaar geleden

Dit was met 9+2, alweer een dag of 12 geleden. Minime was 25.21mm en ontzettend beweeglijk aan het zwaaien 🙋🏼‍♀️ maandag mogen we weer 😁

4 jaar geleden

Reactie op MommyLove-24

Dit is een inwendige echo met 9+2. Baby’tje kon je ook al zien bewegen. Zo ...
Wauw dat is een mooie echo met al een heel duidelijk kleintje ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Sab44

Wij vandaag de echo gehad!! 9 weken en 2,3 cm lang! 3x zo groot al als met ...
Wzt grappig,bij ons was het ook exact 23mm op 9 weken

4 jaar geleden

Reactie op SanneSteven

Wzt grappig,bij ons was het ook exact 23mm op 9 weken
Wat leuk!

4 jaar geleden

Dit was 23 december al bijna tijd voor de volgende echo. De vk vond dat de baby een mooi groot huis heeft!

4 jaar geleden

Reactie op eefke92

Dit was 23 december al bijna tijd voor de volgende echo. De vk vond dat de ...
Haha, hij kan inderdaad bijna baantjes trekken 💞😂

4 jaar geleden

Eentje op 9w (volgens mijn berekening 9+1), 25mm en zien bewegen!

4 jaar geleden

Wat een mooie echo’s allemaal 😍

4 jaar geleden

Reactie op MissMarjo

Eentje op 9w (volgens mijn berekening 9+1), 25mm en zien bewegen!
Wat een mooi beeld!💕💕