110 Reacties

4 jaar geleden

Deze echo is van 23 dec. Toen 7 weken, wormpje 1 cm

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Zojuist hier aangemeld, ben het nog aan het uitzoeken maar wat leuk om te lezen zeg 😊 Wij hadden de optie om rond de 7 á 8 weken een echo te doen en vanwege feestdagen mochten we uiteindelijk al op 30 december bij 6+5 weken, zodat we 2019 feestelijk konden afsluiten. ✨ Heel erg spannend omdat ik 2e kerstdag plotseling een bloeding had. Waarschijnlijk door hooikoorts klachen, niezen en een gevoelige baarmoedermond want bij de echo bleek alles in orde 😍 Keurig 8,7mm én een kloppend hartje: wow. Maandag voor intake naar de verloskundige, eerste zwangerschap: vind het nog zo onwerkelijk. En blijf toch onzeker... Herkennen jullie dat?

4 jaar geleden

7 weken +3d

4 jaar geleden

2 januari, 7.2 weken, 11mm en mooi kloppend hartje. Maar .... er zit er nog een 2e achter, hij had wel een week achterstand met maar 5.5mm, maar ook mooi kloppend hart. 😍

4 jaar geleden

💕 eerste echo 8 januari : 8+2 dacht zelf 7+4 Lengte 1,76 Hartslag met een knippert lichtje 💕

4 jaar geleden

Reactie op eefke92

Dit was 23 december al bijna tijd voor de volgende echo. De vk vond dat de ...
Wauw wat een ruimte mooi groot vruchtzakje 😍 zie je wel verschil in hier

4 jaar geleden

Echo afgelopen woensdag. Dacht 8+5, maar was 9+1. Kindje had een mooi kloppend hartje en was 2.5cm groot. 27 januari de volgende echo.

4 jaar geleden

8 weken

4 jaar geleden

Maandag 6 januari de eerste echo gehad. 24 januari de termijnecho. 8+4, klopte precies met onze berekening 21,1 mm Ik ben 13 augustus uitgerekend, wanneer zijn jullie uitgerekend?

4 jaar geleden

Reactie op ES1986

Hallo allemaal! Zojuist hier aangemeld, ben het nog aan het uitzoeken maa ...
Ja dat herken ik zeker! Wat fijn dat het er zo goed uitziet ondanks het bloedverlies. Ik ben nu 9 weken zwanger en heb in week 4, 5 en 7 helderrood bloedverlies gehad. Toch ziet het er op de echo goed uit dus ik probeer er maar op te vertrouwen... Na 5 jaar icsi behandelingen is zo'n wonder dat het is gelukt.

4 jaar geleden

Reactie op Femke82

Ja dat herken ik zeker! Wat fijn dat het er zo goed uitziet ondanks het blo ...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het eindelijk gelukt is na zo'n lange tijd. 6 januari echo gehad en de kleine was 11.5 mm. Volgens gyn 7+3. Mijn berekening was 8 weken. Ze zei wel dat het meten moeilijk was, hartje klopte goed en het was al aan het bewegen. Ook 2 keer bloeding gehad (week 5 en 6). Moeilijk om vertrouwen te houden, maar komt vast goed.

4 jaar geleden

Reactie op Madebymies

Maandag 6 januari de eerste echo gehad. 24 januari de termijnecho. 8+4, k ...
Mooi plaatje! Ik ben zelf op 20/21 augustus uitgerekend.

4 jaar geleden

Reactie op ES1986

Hallo allemaal! Zojuist hier aangemeld, ben het nog aan het uitzoeken maa ...
Herken het zeker, het blijft zo spannend of alles wel goed blijft gaan!

4 jaar geleden

9 januari echo gehad en bleek 9+5 dagen te zijn. Vandaag precies 10 weken 😍(nu lekker taart halen om de 10 weken te vieren) de 23ste nog een echo en dat word de termijn echo. Als alles gaat zoals gepland zijn we 8 augustus uitgerekend. Hebben de kleine al flink zien bewegen met een mooie hartslag, wat een prachtig gezicht! Nu nog wel zenuwachtig, bang dat er alsnog dingen fout zullen gaan... Maar dat zal wel los lopen ☺️ Hier de echo foto 😍😍😍

4 jaar geleden

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad. We hebben een kloppend hartje gezien en wat ze konden zien is alles goed. Ik dacht dat ik 8+3 wk was, haar berekening gaf aan 8+1, dus dat zit mooi bij elkaar. Op naar de volgend echo over 3 wk!

4 jaar geleden

Uitwendig

4 jaar geleden

Gisteren echo gehad, vandaag 10 weken zwanger. Zo mooi om te zien dat de kleine al flink beweegt. Hopen zo dat het goed blijft gaan. Vorige keer ging het bij 11 weken mis dus nog steeds spannend.

4 jaar geleden

Inmiddels 2 echo's gehad, de eerste was met 6 weken. Je zag een duidelijk kloppend hartje. De tweede echo was met 9 weken. Je zag een kloppend hartje en bewegende armpjes en beentjes, zo schattig! Beide echo's inwendig. Eerste echo hadden we net voor de kerst gedaan zodat we het met kerst konden vertellen aan onze ouders. Tweede echo was medisch, ik was buiten adem, kon geen 300 meter lopen en viel steeds bijna flauw. Alles bleek in orde, schijnt normaal te zijn, de baby heeft nu ook bloed nodig.

4 jaar geleden

2e echo gehad op 8/1. Hier ben ik 10+1, kindje bewoog als een malle 😍 4 cm hier. Geslachtsecho op 13/2, zin innnn.

4 jaar geleden

Reactie op Sjans31

Gisteren echo gehad, vandaag 10 weken zwanger. Zo mooi om te zien dat de k ...
Toen het op 11 weken mis ging, had je toen goede echo’ s ervoor gehad? Ook alles normaal zeg maar? Bewegend kindje goed op lengte en goed hartslag?