7 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat het ook afhangt hoe jij je voelt op dat moment.. sommige zijn nog heel kwiek en vinden het niet erg.. sommige gaan weken van te voren niets meer doen.. Wat ik wel zou willen is dat mijn vriend niet drinkt tijdens die avond bijvoorbeeld!

3 jaar geleden

Los daarvan, als je je niet prettig voelt bij het idee moet je het niet doen!

3 jaar geleden

Is het erg uit de buurt of een beetje dichtbij huis? Je kan altijd afspreken dat je partner wel gaat (zonder te drinken!) en jij dan kijkt hoe jij je voelt! Ik snap je helemaal hoor, wij zouden een bruiloft hebben in de week van mijn uitgerekende datum, maar die is gelukkig een jaar verplaatst door de corona

3 jaar geleden

Reactie op KimvdP

Ik denk dat het ook afhangt hoe jij je voelt op dat moment.. sommige zijn n ...
Ik heb bekkeninstabiliteit en ik ben bijvoorbeeld na 20 min boodschappendoen kapot, letterlijk en figuurlijk en wil ik graag snel naar huis om te rusten en omdat ik al snel veel pijn heb en dat terwijl ik nog maar 32 weken ben nu. Ik weet natuurlijk niet hoe ik me dan ga voelen, maar die gedachten alleen al..

3 jaar geleden

Reactie op Lauwiene

Is het erg uit de buurt of een beetje dichtbij huis? Je kan altijd afspreke ...
Het is 22 minuten van bij ons. Ja, ik heb hem gezegd (omdat hij mij niet begrijpt) dat hij dan maar alleen moet gaan. Ik ga hem inderdaad, moest hij of moesten wij gaan, duidelijk zeggen dat hij niet moet drinken! Ik ben blij dat iemand me begrijpt! Ahja, kijk, een geluk bij een ongeluk!

3 jaar geleden

Reactie op Jesty2017

Het is 22 minuten van bij ons. Ja, ik heb hem gezegd (omdat hij mij niet be ...
Oh dan is hij gelukkig snel bij je mocht het beginnen, maar ik denk dat ik ook niet meer was gegaan hoor! Eerlijk gezegd zit ik nu met 31 weken al niet meer overal op te wachten 🙊 Maar ik merk dat mensen het lastig vinden dat ik van te voren alles al weiger, dus ik laat alles onder voorbehoud en zeg het evt op de dag zelf af. Ik voel me bij tijd en wijle ook weer erg goed en heb dan ook wel weer zin in een feestje ofzo 😊

3 jaar geleden

Reactie op Lauwiene

Oh dan is hij gelukkig snel bij je mocht het beginnen, maar ik denk dat ik ...
Ja, dat wel! Ja, ik heb hetzelfde, ik ben wel 32 weken. 🙈 ik heb inderdaad voorlopig gezegd onder voorbehoud. Het is misschien inderdaad beter om de dag zelf dan af te zeggen moest het echt niet gaan. We weten jammer genoeg niet hoe we ons een week voor de bevalling gaan voelen. Momenteel zie ik het niet zitten 😂.