141 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben Nederlands en mijn man Ghanees

3 jaar geleden

Mijn dochter is Surinaams/Nederlands. Beide 50% 馃槉

3 jaar geleden

Mijn vriend is Indonesische/nederlands en ik ben nederlands met een vleugje poolse afkomst. Mijn zoon heeft net als papa het typische plattere indo neusje met donkere haren maar blauwe ogen

3 jaar geleden

Ik ben Frans/Nederlands en haar vader is Dominicaans

3 jaar geleden

100% hollandswelvaren

3 jaar geleden

Ik ben Nederlands en de donor van mijn dochter is Midden-Europees.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Mijn vriend is Indonesische/nederlands en ik ben nederlands met een vleugje ...
Waauwie, wat apart馃槏 en mooi. Haha jaa mijn zoontje had in het begin echt mooie indonesische ogen, maar het begint steeds groter te worden. Je ziet wel dat hij nu meer asian lijkt dan antilliaans馃槶. Knal zwart haar, en hele donkere ogen. Als je hem zou zien lijkt eigenlijk meer Moluks en zou je niet zien dat z'n moeder Antilliaans is...

3 jaar geleden

Exotisch! Dat moet wel een mooi kindje zijn馃 Bij ons is het allemaal Fries bloed maarrr...onze kleine meid heeft een zogenaamde mongolenvlek/archipelvlek op haar billen en een enkel. Dit komt voor bij kindjes met donkere huid of Aziatische afkomst馃槄 We hebben het vermoeden dat het Aziatisch is en vanuit mijn moederlijn komt, dus stiekem ben ik ook wat exotisch en onze baby dus ook馃槃馃槃

3 jaar geleden

Ik ben Nederlands en mijn partner is African American. Dus ook een leuk mengelmoesje

3 jaar geleden

Reactie op Ravelli

Exotisch! Dat moet wel een mooi kindje zijn馃 Bij ons is het allemaal Fri ...
Wat grappig zeg hihi, jaa daar heb je zeker gelijk in. Me zoon heeft ook 3 van die vlekken, ik 1. Jaa vaak onbekende op straat zijn ook nieuwsgierig naar zijn afkomst, in het begin zeiden ze altijd je kindje heeft een beetje spleet ogen maar jij bent bruin. Dan zou ik zeggen jaa klopt, papa is van de molukken(indonesi毛)馃槀. Alhoewel ik zijn kant wel meer indonesisch vind lijken dan Moluks. Denk dat hun toch wel ook Indonesisch zijn.

3 jaar geleden

Ik Belgisch en de papa Nigeriaans. 馃懚馃徑

3 jaar geleden

Wat een knappe baby's allemaal! En leuke combo's

3 jaar geleden

Reactie op Ravelli

Exotisch! Dat moet wel een mooi kindje zijn馃 Bij ons is het allemaal Fri ...
Ja klopt. Mijn zoontje half Nigeriaans en heeft deze plek net boven zijn billetjes 馃槉

3 jaar geleden

Wat een knappe baby's allemaal! En leuke combo's
En volbloed ook hoor馃檶馃従馃枻

3 jaar geleden

Mijn man is Italiaans/Nederlands en ik Nederlands. Mia is een kwart Italiaans. 鈾ワ笍

3 jaar geleden

Ik ben Antilliaans mijn man is Nederlands

3 jaar geleden

100% Marokkaans馃槏

3 jaar geleden

Ik ben Frans/Nederlands en haar vader is Dominicaans.

3 jaar geleden

mijn vriend en ik zijn alle 2 echte hollanders, dus ons zoontje ook

3 jaar geleden

Ik ben Nederlands en mijn vriend half schots. Dit kleine boefje is dus ook kwart schots