6 Reacties

3 jaar geleden

Hand mond voet ziekte lijkt het op? Zit er iets op haar handen of voeten

3 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad. Begon op haar lip en later ook op haar tong. En maar 2 rode puntjes op haar voeten en niets op haar handen. Het was bij ons wel hand - voet en mondziekte.

3 jaar geleden

Reactie op Amber2211

Hand mond voet ziekte lijkt het op? Zit er iets op haar handen of voeten
Nee helemaal niets…

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Nee helemaal niets…
Zou het even in de gaten houden, lijkt er namelijk wel heel erg op. Zo zag het er bij mijn dochter toen iig wel uit. Niks ergs en ging vanzelf over. Sommigen kunnen een koorts of hangerig worden. Gaat ze naar en opvang oid? Even informeren of het daar heerst. Was bij mij toen wel zo.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook zoiets gehad een paar weken geleden. Alleen zat alles onder; tong, gehemelte, lippen. Zo zielig! Tandvlees was ook enorm ontstoken Eten/drinken/ tandenpoetsen was een hel. Volgens de tandarts wss een herpes infectie.. Het heeft denk ik anderhalve week geduurd, ze had er ook wat koorts bij. Het was vreselijk voor ons beide 🥲 Ons werd geadviseerd extra vitamine C te nemen en uit te zieken. Beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op LS24

Mijn dochter heeft ook zoiets gehad een paar weken geleden. Alleen zat all ...
Hier ook laatst gehad. Grote open plek in gehemelte en bij zn voortandjes pijnlijk tandvlees. Heeft ook zeker 1,5 week geduurd met af en toe koorts. Niks aan te doen helaas. Zetpillen voor de pijn