39 Reacties

3 jaar geleden

Hier aanstaande zaterdag 33 weken en nog helemaal niks馃槶馃檮馃檴 ik word er gek van

3 jaar geleden

Komt heus goed. Soms wachten mensen zelfs tot het er is, om zeker te weten dat de naam past. Jullie komen er wel uit. 馃槉 Oh en ja, en om je vraag te beantwoorden: wij weten de namen (geslacht onbekend) inmiddels wel met ruim 33 weken.

3 jaar geleden

Nee nog steeds niet hahah. 35 weken en we komen er niet uit馃槕

3 jaar geleden

Heel lang getwijfeld... al kletsend in mn eentje met mijn buik de namen opgenoemd en de naam waarbij ze begon te bewegen en schoppen gekozen haha. Uiteindelijk moet je toch een keuze maken want er zijn zo veel namen dan blijf je twijfelen. 32+2 van een meisje.

3 jaar geleden

32 weken en we zitten tussen 3 namen te twijfelen. Er zijn al 4 namen afgevallen馃榿

3 jaar geleden

32 weken en nog geen naam!

3 jaar geleden

Wij hadden de naam al in week 9 ofzo馃槄馃槄 althans mijn man. Ik twijfelde nog

3 jaar geleden

34+2 en we weten zijn naam als sinds we wisten dat het een jongen zou worden 馃榿

3 jaar geleden

Yesss wij weten het ook al een tijdje

3 jaar geleden

We waren over de namen al uit voordat we zwanger waren. Zijn nu 35 week zwanger馃挋.

3 jaar geleden

Haha hier ook nog geen jongensnaam, wel al een meisjesnaam (weten niet wat t wordt, ben nu 32 weken). Ik word er nu ook een beetje onrustig van, maar het komt natuurlijk gewoon goed

3 jaar geleden

Wij hebben de naam ook al even, nu 35 weken馃挀馃挋

3 jaar geleden

Hier 31 weken en twee jongens- en twee meisjesnamen... De finale keuze moeten we ook nog maken...

3 jaar geleden

We waren over de namen al uit voordat we zwanger waren. Zijn nu 35 week zwa ...
Ik dacht serieus dat ik dit getypt had 馃槀馃槀 Bij ons is het namelijk precies hetzelfde en ook 35 weken van een zoon..

3 jaar geleden

Sinds 2 maandjes nu zeker ervan 馃挋馃

3 jaar geleden

Wij wisten het al heel snel, met 12 weken. 馃グ馃挆

3 jaar geleden

Dit komt me heel bekend voor.. hier ook pas net 1 week er samen overuit welke naam we ons meisje geven! Morgen ben ik 35 weken. Het komt goed haha. Succes met de keus maken :).

3 jaar geleden

Skyler! Ik wil eigenlijk ook een tweede naam , Mila , maar ik twijfel, want ik wil ook een tweede kindje en straks is dat een meisje. Dan wil ik haar die naam kunnen geven馃槄 maar straks is t een jongen en heb k de naam nooit kunnen gebruiken. Lastig dus ahahah

3 jaar geleden

Wij hadden de naam al bijna 3 jaar voor de zwangerschap bedacht 馃槀 zo blij dat het een meisje is want voor een jongen hadden we nog geen naam, nu ondertussen wel dus mocht er een jongen komen in de toekomst heeft hij alvast een naam馃槣 ik ben nu 31 week en 2 dagen zwanger 馃榿

3 jaar geleden

De naam blijft 'n dingetje ook hier馃檲