76 Reacties

4 jaar geleden

De wijn van cloudem. Of evt Hugo 0.0. Word hier bij de plus verkocht. De cloudem bij Gall en Gall

4 jaar geleden

Gewoon niet drinken?

4 jaar geleden

Ik las gisteravond dat ze ook alchoholvrije champagne 🍾 & prosecco hebben bij de Gall & Gall, ik ga het daar goed na vragen of er idd echt niks in zit.

4 jaar geleden

Toevallig had ik een soort gelijk topic geopend van de week. Ik heb -zelfs nu al- met 5 weekjes en een beetje al last van vermoeidheid en misselijkheid. Ik ben nu al balletjes aan het droppen dat ik echt niet lekker ben. Met mijn bekende emetofobie, drink ik niets omdat ik als de dood ben "dat het fout gaat"🤓

4 jaar geleden

Oh, wij hadden net een vroeg kerst etentje met vrienden, en de Hugo 0.0 was heerlijk. Echt een aanrader

4 jaar geleden

Hoi hoi, hier hetzelfde probleem. Ik zit erover na te denken om een smoes als blaasontsteking te gebruiken en antibiotica slik waardoor ik niet mag drinken! En rauw vlees zo veel mogelijk vermijden met gourmetten!

4 jaar geleden

Reactie op Puckie

Gewoon niet drinken?
Kan ook, maar ik drink (dronk dus) eigenlijk bij elke gelegenheid wel 1 wijntje. En wij liggen nogal onder een vergrootglas omdat 'ze het nu wel verwachten'. Niemand weet overigens dat ik gestopt ben met de pil, dus misschien ben ik wel gewoon ziek.. 😊

4 jaar geleden

Inderdaad gewoon niet drinken 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Arianne_1994

Hoi hoi, hier hetzelfde probleem. Ik zit erover na te denken om een smoes a ...
Gaan ze bij mij niet geloven, die smoes gebruiken er meer 🙈 Ik eet sowieso weinig vlees en mijn schoonzus is zwanger dus die eet ik gewoon na 😂

4 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Toevallig had ik een soort gelijk topic geopend van de week. Ik heb -zelfs ...
Op mijn werk en in de fam heerst de buikgriep ook flink dus dat kan ik nog altijd gebruiken. Of mijn migraine kan ik ook nog altijd inzetten en met die 'zware medicijnen' mag ik echt niet drinken...

4 jaar geleden

Reactie op Cherrie

Op mijn werk en in de fam heerst de buikgriep ook flink dus dat kan ik nog ...
Ohhh mijn migraine heb ik ook nog - al heb ik hier al een tijd minder last van-, Maar potverdikkie heb ik daar op kerstavond een ontzettende last van gehad!

4 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Ohhh mijn migraine heb ik ook nog - al heb ik hier al een tijd minder last ...
Goeie ja! En nog zoooo'n nasleep van 😂 Ik heb er overigens geen last meer van gehad na het stoppen met anticonceptie *afkloppen*

4 jaar geleden

Vandaag bij de AH XL alcoholvrije bubbels voor een vriendin gehaald en 0,0% merlot voor mezelf voor tijdens de kerst ;) Ze hadden verschillende alcoholvrije èn alcoholarme wijnen. Ik drink namelijk bijna altijd rode wijn, zeker bij het kerstdiner. We gaan het de fam. wel vertellen met de kerst, maar nog niet tijdens het eten.

4 jaar geleden

Reactie op Mars1

Vandaag bij de AH XL alcoholvrije bubbels voor een vriendin gehaald en 0,0% ...
Spannend! Wij tillen het over het weekend heen, wij vieren kerst met de hele fam en het is echt nog te vroeg voor tantes, ooms, neefjes, nichtjes enz. Thanks voor de tips!

4 jaar geleden

Reactie op Cherrie

Spannend! Wij tillen het over het weekend heen, wij vieren kerst met de hel ...
Ja ik ben met de kerst iets verder, 6 + 2. Maar heb ook al een zoontje van 3,5 en ben 37, dus de vraag of er een tweede komt is al vaak gesteld ;) Als ik niet drink weten ze hoe laat het is haha. Bij mn eerste heb ik het al ook vroeg gedeeld, als het mis gaat vind ik het fijn als ze het weten.

4 jaar geleden

Reactie op Mars1

Ja ik ben met de kerst iets verder, 6 + 2. Maar heb ook al een zoontje van ...
Ah zo! Veel plezier! :) Idd, daarom willen we het ook snel aan de gezinnen vertellen. Mijn schoonzusje wordt waarschijnlijk mijn verloskundige dus zij moet het sowieso snel weten 😊

4 jaar geleden

Ik heb vandaag alcoholvrije wijn op. Geen succes hoor, het was net aangelengde druivensap waar extra suiker doorheen zat. Niet echt lekker. En een andere kleur dan wijn 😂 veel lichter

4 jaar geleden

Ik heb vandaag alcoholvrij win gekocht bij de ah. Free feather chardonnay Ook lekker

4 jaar geleden

Reactie op Mars1

Ja ik ben met de kerst iets verder, 6 + 2. Maar heb ook al een zoontje van ...
Bij mij ongeveer hetzelfde, ik heb een zoontje van 4, ben 34 en 6+5. Wij vertellen het ook met kerst, als ik geen wijn drink valt het op. 😊 Denk je er soms ook over na hoe je zoontje het zal vinden, begrijpt hij het al?

4 jaar geleden

Onlangs alcoholvrije chardonnay uitgeprobeerd, maar echt niet vergelijkbaar, laat staan lekker! Radler 0.0 bevalt wel goed!! Maar valt weer zo op!🙈