76 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Cherrie

Ik zou zeggen dat mijn hond in de rui is en ik niet wil dat iemand zijn aut ...
En bang voor vuurwerk uiteraard

4 jaar geleden

Reactie op Mars1

Haha heb het vandaag verteld aan mijn fam. (Iedereen natuurlijk dol enthous ...
Wat leuk! Mijn vriend en ik zijn naast elkaar gaan zitten aan het einde van een lange tafel en hebben af en toe snel onze glazen verwisseld. Hij dronk dus de ene keer uit mijn glas, de andere keer uit die van hem. Niemand die het door had. Af en toe met het glas wijn in mijn hand zitten, net doen of je drinkt en dan nèt iets wil zeggen zodat je hem weer terug zet. En op de jaarlijkse kerstfoto mèt wijnglas in mijn hand uiteraard! 😂 Wat hebben wij gelachen samen, heel leuk om een geheimpje te hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Cherrie

Ik zou zeggen dat mijn hond in de rui is en ik niet wil dat iemand zijn aut ...
Hun hond gaat ook mee, dus dat gaat niet op 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Krieniemienie

En bang voor vuurwerk uiteraard
Dat is hij dus niet, gelukkig hahaha. Vandaar dat de bench mee gaat!

4 jaar geleden

Ik heb een "blaasontsteking" met oud en nieuw. En daarvoor antibiotica gekregen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op LenM92

Ik heb een "blaasontsteking" met oud en nieuw. En daarvoor antibiotica gekr ...
Tegenwoordig mag je met die antibiotica vaak wel gewoon drinken etc... nou moet ik zeggen dat ik al een week ook last van mn darmen heb en sommige vrienden dat kunnen beamen, dus dat scheelt weer voor ons 😂 en voor het meerijden zijn we ook onderuit gekomen, dus ik moet sowieso bobben!

4 jaar geleden

We hebben nog niks verteld want we hadden nog geen echo gehad, maar ik geloof dat m’n schoonfamilie al wat door heeft (m’n schoonmoeder lette op alles wat ik at) en m’n vriend en ik zagen ook dat mijn moeder meerdere keren naar m’n buik zat te kijken (terwijl er echt nog niks te zien is), dus ik weet niet hoe groot de verrassing nog gaat zijn als we het eenmaal gaan vertellen..

4 jaar geleden

Ik ben onder het mom van stoptober in oktober al (in het openbaar en grotendeels thuis) gestopt met drinken zodat het niet op zou vallen wanneer het echt niet meer mocht. 😛

4 jaar geleden

Reactie op Charlottevk100

Ik ben onder het mom van stoptober in oktober al (in het openbaar en groten ...
Alcoholvrije wijn we l geprobeerd maar vond ik goor! Alcoholvrij bier is er wel heel veel nu en dat smaakt prima

4 jaar geleden

Ik heb kinderchampagne en 0.0 bier van de lidl mee, haha! We gaan het vanavond sowieso aan de familie vertellen en ik ben de bob, dus komt helemaal goed hier😊 Misschien voor de andere dames, het etiket van de champagne verwisselen ofzo? Dat je op de 0.0 fles een etiket van eentje plakt waar wel alcohol in zit?

4 jaar geleden

Allemaal de beste wensen! Iedereen de avond overleefd? Hier gedaan alsof ik al een paar dagen niet lekker was. Ook iets later aangeschoven dan de rest, maar het woord zwanger viel al snel 😅 om 00:00u net gedaan als of ik champagne dronk, steeds glas legen bij vriendlief en hem weer vullen. Ik redelijk fit, vriendlief daarin tegen 😂 Kijken hoe ze over een paar weken reageren als we het vertellen 😁

4 jaar geleden

Reactie op Renaaaate

Allemaal de beste wensen! Iedereen de avond overleefd? Hier gedaan alsof ik ...
Ik was de BOB. Echter toch de reacties gekregen, omdat ik met kerst ook "ziek" was en niets dronk...

4 jaar geleden

De beste wensen voor iedereen hier, dst alles maar goed msg komen met onze zwangerschap en kleine die zich in augustus hopelijk laat horen! :) Heel veel gezondheid en vieze luiers voor de papa's :p

4 jaar geleden

Reactie op Renaaaate

Allemaal de beste wensen! Iedereen de avond overleefd? Hier gedaan alsof ik ...
Haha leuk hè deze dagen! Ik heb dubbelfris in een wijnglas gedronken, volgens mij heeft niemand iets in de gaten gehouden... toen m’n man en ik als een van de eerste weg gingen riepen ze allemaal: “kindje maken kindje maken..” ze moesten eens wezen 😅😂 Wel gek zo nuchter tussen iedereen te staan

4 jaar geleden

Och ja ik wist het 22/12 dat ik zwanger was, dus met kerst alleen maar wat fris en ice tea gedronken. Met oud en nieuw had ik mijn vriend gevraagt radler 0.0 te halen om te proosten op het nieuwe jaar. Ik had het halve flesje al op voordat ik door had, dat het 2% bier was. Ik was woest maar kon het nog niet laten merken omdat ik nog maar nu 6 week ben en de hele kenniskring alleen maar denkt dat ik aan de antibiotica ben (ivm een eerdere keelontsteking) en dat 1.flesje dan toch niet zo erg is.... 😑 Leuk zeg die feest dagen😅