36 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook zo eentje! Eindigt altijd anders dan ik hem heb gelegd. En op de raarste manieren

4 jaar geleden

Reactie op kvsamantha

Hier ook zo eentje! Eindigt altijd anders dan ik hem heb gelegd. En op de r ...
Maar wel altijd op de buik!

4 jaar geleden

Reactie op kvsamantha

Maar wel altijd op de buik!
Die lijkt precies toch ook de zachtheid op te zoeken met zijn hoofdje hé. Die van mij ook. Wil met zijn hoofdje precies graag op iets donzigs liggen 😊

4 jaar geleden

Hier het liefst ook overdwars.. maar dat past niet 😅 meestal draait hij door, maar soms zit hij vast 🤭

4 jaar geleden

Vanochtend vond ik de mijne ook ineens op z'n buik, met z'n hoofd bij 't voeteneind.. En maar lachen!

4 jaar geleden

Whaha die fotos wat schattig. Hier ook, maar erge is dat ze op dr buik rolt endan door het bed gaat kruipe en niet wilt slape of heel hard gaat huilen ofzo. Weet me bijna geen raad met dr. Want slaapzakje of strak instoppe of combi van beide weerhoud haar niet

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 7 maanden slaapt altijd hoe ik hem neerleg snachts overdag is dat een ander verhaal en gooit hij zijn knuffels naar het voeten eind of ligt hij er tussen in

4 jaar geleden

Hier rolt er ook een altijd het hele bed door. 😅 Ben wel blij dat hij zich nu wel terug rolt van zijn buk naar zijn rug. In het begin deed hij dat niet in bed en dan was het altijd huilen.

VRIEND

4 jaar geleden

Hier begint ze netjes op haar rug tegen de rand onder aan. Maar vaak binnen en halfuur ligt ze dwars op haar buik met haar neus in de hoek 😂

4 jaar geleden

Hier hebben we de slaapzak aan de onderkant onder het matras gedaan. Zo ligt hij meer vast. Meneertje slaapt dus altijd keurig op z'n rug op dezelfde plek en vindt dat heerlijk. Overigens nog lekker in z'n ledikantje naast ons bed 🥰

4 jaar geleden

Die van ons doet dit al een aantal maanden.. van rug naar buik en alle kanten door in het bedje! 😂

4 jaar geleden

Ja, zeer herkenbaar, meneer rolt alle kanten op zodra hij zijn laken mos gewoeld heeft. Pas als hij echt klem licht wordt hij wakker. (Overdwars past nietbmpeet met 8 maanden😂)

4 jaar geleden

Hier ook 🤣 Ze ligt smorgens altijd beneden en vaak dwars 😅😅

4 jaar geleden

Slapen hier de kleintjes niet onder een deken?

4 jaar geleden

Reactie op Mamma4kids

Slapen hier de kleintjes niet onder een deken?
Nope. Onze dochter slaapt sinds ze 2 maanden was in een ledikant en sinds toen alleen maar in een slaapzak. (Ik werk op een kinderdagverblijf en op de babygroep mogen we geen lakens/dekens gebruiken ivm de veiligheid. Dit heb ik automatisch thuis ook overgenomen denk ik😅)

4 jaar geleden

Hier pas sinds 2 dagen dat ze alle kanten op ligt😅

4 jaar geleden

Reactie op Bloem36

Nope. Onze dochter slaapt sinds ze 2 maanden was in een ledikant en sinds t ...
Nog nooit meegemaakt zonder deken, ik gebruik zelfs al een dekbed. Wat 20 jaar geleden nog mocht. Waarschijnlijk doe ik allemaal dingen wat nu allemaal ten strengste verboden is🤣 Regels veranderen zo snel. Maar Wanneer gebruik je dan een deken? Hoe oud zijn ze dan?

4 jaar geleden

Vinden jullie het niet eng dat de kleintjes kris kras in bed slapen?

4 jaar geleden

Reactie op Mamma4kids

Nog nooit meegemaakt zonder deken, ik gebruik zelfs al een dekbed. Wat 20 j ...
Het is ook geen kritiek op ouders die wel een laken/deken gebruiken hoor. Ik neem dat gewoon automatisch zo over en hier slaapt ze altijd heel goed in alleen een slaapzak (anders was het misschien anders geweest). Ik vind het ook wel wat eng dat ze onder het dekentje zou komen of het te warm heeft. Op het dagverblijf gebruiken we ze vanaf 2jaar. Geen idee wanneer ik thuis een dekentje zou gebruiken hoor😜

4 jaar geleden

Reactie op Mamma4kids

Vinden jullie het niet eng dat de kleintjes kris kras in bed slapen?
Nee eigenlijk niet😋