36 Reacties

4 jaar geleden
Hier ook zo eentje! Eindigt altijd anders dan ik hem heb gelegd. En op de raarste manieren

4 jaar geleden
Reactie op kvsamantha
Hier ook zo eentje! Eindigt altijd anders dan ik hem heb gelegd. En op de r ...

Maar wel altijd op de buik!

4 jaar geleden
Whaha die fotos wat schattig. Hier ook, maar erge is dat ze op dr buik rolt endan door het bed gaat kruipe en niet wilt slape of heel hard gaat huilen ofzo. Weet me bijna geen raad met dr. Want slaapzakje of strak instoppe of combi van beide weerhoud haar niet

4 jaar geleden
Reactie op Mamma4kids
Slapen hier de kleintjes niet onder een deken?
Nope. Onze dochter slaapt sinds ze 2 maanden was in een ledikant en sinds toen alleen maar in een slaapzak. (Ik werk op een kinderdagverblijf en op de babygroep mogen we geen lakens/dekens gebruiken ivm de veiligheid. Dit heb ik automatisch thuis ook overgenomen denk ik😅)

4 jaar geleden
Reactie op Bloem36
Nope. Onze dochter slaapt sinds ze 2 maanden was in een ledikant en sinds t ...
Nog nooit meegemaakt zonder deken, ik gebruik zelfs al een dekbed. Wat 20 jaar geleden nog mocht. Waarschijnlijk doe ik allemaal dingen wat nu allemaal ten strengste verboden is🤣 Regels veranderen zo snel. Maar
Wanneer gebruik je dan een deken? Hoe oud zijn ze dan?

4 jaar geleden
Reactie op Mamma4kids
Nog nooit meegemaakt zonder deken, ik gebruik zelfs al een dekbed. Wat 20 j ...
Het is ook geen kritiek op ouders die wel een laken/deken gebruiken hoor.
Ik neem dat gewoon automatisch zo over en hier slaapt ze altijd heel goed in alleen een slaapzak (anders was het misschien anders geweest). Ik vind het ook wel wat eng dat ze onder het dekentje zou komen of het te warm heeft. Op het dagverblijf gebruiken we ze vanaf 2jaar. Geen idee wanneer ik thuis een dekentje zou gebruiken hoor😜