10 Reacties

5 jaar geleden

Wij gebruiken nog steeds de maxi cosi. Ze zit dan voor, dus niet achter. Dat is hartstikke saai, alleen zwarte stoel zien. Denk over paar maanden auto stoeltje die gwn vooruit kijkt. Dan is ze 1 jaar ongeveer

5 jaar geleden

Gister een grotere stoel in de auto gezet die kan ook achterste voren! Is ookvan maxicosi

5 jaar geleden

Volgens mij is 15 maanden een advies. Ik heb een vervolgstoel die niet achterstevoren kan.

5 jaar geleden

Het is een advies. Geen verplichting. Wij hebben ook een stoel die naar voren kijken. De cybex pallas. Die heeft een eigen bumper over t schoot van je kind die als een soort airbag werkt

5 jaar geleden

Wij proberen wel het advies te volgen en hem zo lang mogelijk achterstevoren te houden. Maar kun je geen spiegel ophangen? Wij hebben een spiegel op de stoel zodat we hem kunnen zien, maar daardoor kan hij ook ons én zichzelf zien en dat vindt hij zo leuk 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Classkey

Wij proberen wel het advies te volgen en hem zo lang mogelijk achterstevore ...
Ja dat werkt bij ons ook heel goed! En hij kijkt ook graag opzij uit het raam 😄 als we weggaan, zijn we meestal minstens anderhalf uur onderweg en dat gaat altijd prima

5 jaar geleden

Reactie op Classkey

Wij proberen wel het advies te volgen en hem zo lang mogelijk achterstevore ...
Ja wij hebben ook een spiegel hangen, maar dat lijkt hij juist nog erger te vinden omdat hij dan ons voorin ziet zitten en niet bij hem. Heel soms kijkt hij wel uit het raam, maar dat verveelt hem al snel. Op de heenweg gaat het meestal goed want dan valt hij in slaap, maar de terugweg is hij nog te wakker en dan is het alleen maar krijsen tot we thuis zijn. We hebben van alles geprobeerd: Ik naast hem zitten achterin, hij voorin terwijl ik achterin zit en hij mij kan zien, een filmpje laten kijken, heel veel speelgoed geven, tegen hem blijven praten etc. maar niks werkt, hij houdt gewoon echt niet van z’n autostoeltje 😕😂 Maar bedankt voor jullie reacties, ben blij om te horen dat het in ieder geval geen verplichting is, dus binnenkort maar een nieuwe stoel kopen 😄

4 jaar geleden

Onze vervolgstoel kan alleen naar voren. We hebben maxicosi axiss

4 jaar geleden

het advies is idd tot 15 maanden maar nog beter tot 4 jaar. Zolang zij het accepteerd vervoer ik haar achterste voren

4 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

het advies is idd tot 15 maanden maar nog beter tot 4 jaar. Zolang zij het ...
overlevingskans bij een botsing is gewoon vele malen groter wanneer zij achterstevoren worden vervoerd