23 Reacties
5 jaar geleden
Heeel herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Het enige moment dat hij redelijk stil zit is tijdens de borstvoeding en als 'maan en ik' op tv is 馃槄
Heel soms als hij wat slaperiger wordt dan gaat hij in de box wel eens op zijn rug spelen, dan denk ik echt van h猫h猫... pak je rust maar eens even.
Maar het schijnt dat ik vroeger precies hetzelfde was en het zal met het ouder worden wel alleen maar meer worden 馃き
5 jaar geleden
Hier ook heel herkenbaar! Maar slaapt echt niet zoveel als jou kindje. Hier varieert het van 1.5u tot 3u max overdag en avond ook nog bar slecht helaas
5 jaar geleden
Hier ook zo'n hyperactief kind haha. Ze wilt niet eens meer stil liggen als ik haar voed, dan danst ze op en neer en beweegt haar hoofd alle kanten op (inclusief tepel in haar mond .. aaauww). Ze kletst ook de hele dag en maakt zo veel geluid! Maar dat is volgens mij ook echt weer typisch iets voor een meisje.
5 jaar geleden
Hier ook zo'n hyperactief kind haha. Ze wilt niet eens meer stil liggen als ...
AAAUW! pijnlijk! Ook met tandjes? En die geluiden ook herkenbaar ik ga helemaal stuk om de gezichten die hij erbij trekt. Hij zegt nu heel hard iets wat op NEE,NEE,NEE lijkt en dan kei hard lachen. Haha
5 jaar geleden
Reactie op Mangoo
AAAUW! pijnlijk! Ook met tandjes? En die geluiden ook herkenbaar ik ga hele ...
Oh ja zeker inclusief tandjes 馃槳
Hahahhahaa dit is zo herkenbaar! Onze dochter roept ook zoiets maar dan op z'n Duits: NEIN NEIN NEIN en gaat dan ook mega hard lachen. Wij komen dan echt niet meer bij 馃ぃ toch maar eens op de opvang vragen wie er Duits met haar praat want wij zijn het niet 馃槄
5 jaar geleden
Oh ja zeker inclusief tandjes 馃槳
Hahahhahaa dit is zo herkenbaar! Onze doch ...
Hahahah oh heerlijk! Dan lach je je toch helemaal rot!! Boefjes zijn het. Merk je ook dat het opvoeden al een beetje begonnen is? Er zijn kleintjes in onze omgeving die rond deze leeftijd nog braaf op een kleedje blijven liggen. Die van ons trekt (als we niets zouden doen) alles overhoop. Zijn favo zijn planten 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op Mangoo
Ojaaa kan dat nog op deze leeftijd? Ons zoontje kruipt in bed alle kanten o ...
Bij ons zit er een waar het nog mag! Heeft ook met gewicht te maken. Ook zijn er baby spa's waar ze net even op een andere manier ook nog kunnen als ze wat ouder of zwaarder zijn 馃檪! Dit is het enige moment ook waarop ons meisje echt compleet rustig is!!!
5 jaar geleden
Hier ook een mega actieve kerel van bijna 10 maanden.
Kruipen, zitten, zich overal optrekken, van links naar rechts, hij breakdanced zelfs 馃ぃ
Verschonen is een hel.
In bad doet hij ook de stoelendans, zitten, opstaan, weer zitten weer opstaan.
Als ik hem in bed leg gaat hij ook eerst nog 20 min alle kanten inspecteren.
Het enige moment dat hij wat rustig is, is wanneer hij zijn flesje drinkt, want die houdt hij zelf vast, dus moet hij wel 馃榿
Lekker levendig manneke 馃槏