28 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Hier 31+2 en ook iedere dag minimaal 3-4 keer langdurig de hik, zeker tien minuten. Ik merk dat ze er dan zelf ook klaar mee is, want dan wordt ze steeds onrustiger en uiteindelijk is mijn buik een golfslagbad aan knietjes en elleboogjes 🤣

3 jaar geleden

Ik ben 28 weken en dat heb ik ook elke dag

3 jaar geleden

Haha fantastisch! Inderdaad een dagelijks iets wat best lang kan duren, soms vaker op een dag. Kan geen kwaad, zijn ze druk aan het oefenen met het drinken van vruchtwater.

3 jaar geleden

Ik had het tot voor kort een enkele keer op een dag en soms dagen niet, maar de laatste dagen echt meerdere keren per dag.. vind het wel een grappig/ bijzonder gevoel!

3 jaar geleden

Reactie op Roslyn

Die van mij heeft ook een paar keer per dag de hik. Niet zo lang, meestal m ...
Hey meid die van mij heeft ook dagelijks de hik en met hetzelfde ritme als bij jou. Ik vind dit ook super snel zeker als je het probeert na te doen lol. Ik heb maandag een afspraak met mijn gynaecoloog en ik zal haar de vraag stellen en laat je zeker iets weten x

3 jaar geleden

Hahaha ja ben nu 32 + 3 en voel het sinds een paar weekjes! Schijnt gezond te zijn en geen kwaad te kunnen. Baby groeit goed en ontwikkelt zich goed wat ik erover lees!

3 jaar geleden

Reactie op Carmelinda

Hey meid die van mij heeft ook dagelijks de hik en met hetzelfde ritme als ...
ohh super.. zal wachten op de reactie 😉

3 jaar geleden

Ik ben 31 weken zwanger en vorige week was het voor de eerste keer dat de kleine de hik heeft had🙈 en het duurde idd redelijk lang, het voelt precies gelijk je hartslag