11 Reacties

3 jaar geleden

Heel begrijpelijk dat je je zo voelt.. Zolang je controles goed zijn hoef je je geen zorgen te maken. Maar ik snap dat je dat graag wil. Maak je niet druk om de reacties van mensen 💕

3 jaar geleden

Ik heb ook een minibuikje, maar dit heeft straks ook voordelen! Maar ik snap de onzekerheid!

3 jaar geleden

Geniet gewoon! Mijn buik is mega en ik ben pas 27 weken, binnenkort groeiecho en eventuele suikertest omdat de baby hard groeit. Dus geniet gewoon van je healty unborn baby, zonder mankementjes, die buik gaat straks nog lang genoeg in de weg zitten. 😉

3 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad, tot vorige week. Ik had een mini bolletje, alsof je te veel gegeten had met kerst. Met ruim 27 weken kwam er ineens een buikje en nu gaat het hard. Dus ik hoop dat dit bij jou ook zo is. Een tuinbroek dragen accentueert lekker. Zo loste ik het op 😉

3 jaar geleden

Ik ben ook 26+5 en ik lijk aangekomen ipv zwanger. Ik wist niet dat een zwangere buik zo een ding was totdat ik het nu zelf ben haha. Ik heb het van me afgezet, er zijn echt ergere dingen. Maand 8 en of 9 gaat het waarschijnlijk ineens hard. De baby is gezond en dat is het allerbelangrijkste! Succes 💙

3 jaar geleden

Had ook een kleine buik tot 26 weken nu bijna 28 en nu begin je het te zien. Denk niet dat je je er druk om moet maken en gewoon moet genieten van je kleintje. Als de kleine maar gezond is!

3 jaar geleden

Ik draag mijn buik ook niet ver naar voren en bij 24 weken zag je ook nog helemaal niks aan me. Normaal gesproken heb ik echt een hele dunne taille en ben ik heel smal van boven, zelf en mijn moeder/vriend zagen we natuurlijk wel dat alles een stuk ronder en breder werd. Nu ben ik 30 weken en 1,5 week geleden werd ik wakker en keek in de spiegel en dacht ineens wow! Nu gaat hij komen en krijgt hij ineens die vorm. Mijn buren wisten dus ook niet dat ik zwanger was die mij regelmatig zien buiten. Vorige week kreeg ik ineens 2 x de vraag: huh, ben je in verwachting? Als ik dan zeg hoe ver ik ben verbaast het ze ook! Maar niet onzeker van worden en gewoon genieten dat je nu nog makkelijk kunt bewegen, nu mijn buik echt begint te groeien gaat alles een stuk moeizamer! Als ik iets laat vallen vanuit de droger bijvoorbeeld..😅 en volgens mij groeit hij nu met de dag! Dus nog even geduld en dan ga je hem zeker wel krijgen hoor! 🥰

3 jaar geleden

Ik heb ook een hele kleine buik. En had het van de week met de gynaecoloog erover. Want onze baby is ook veel te klein elke week controles. Dus ik zat er ook mee dat mensen dat altijd zeggen. Maar ze zei je grote van je buik heeft helemaal niks met de groei van je baby ofzo te maken. Dus gewoon lekker genieten! Des te minder vel als je bevallen bent. Ik was met de eerste in 2 weken weer de oude.

3 jaar geleden

Mijn baarmoeder ligt ver naar achteren gekanteld waardoor de zichtbaarheid buik langzaam op gang kwam. Maandag ben ik 28 weken en vind het grote nog steeds meevallen maar ga de laatste trimester in en dan gaat het nog groeien als kool.

3 jaar geleden

Met 26 weken had ik nagenoeg geen buik maar ben nu 30 weken en dat buikje is tevoorschijn gekomen 😊 Nog steeds heel klein maar je kan nu wel zien dat ik zwanger ben. Het voordeel is wel echt fysiek hoor.

3 jaar geleden

Bij mijn eerste viel het pas op met 34 weken, nu bij de tweede ben ik heel rond.. tuurlijk os het leuk dat je het ziet maar lichamelijk was de eerste beter ( nu veel pijn in rug en bekken)