22 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Ja vandaag op controle geweest ik heb ook een rechtsligger. Niks om je zorgen over te maken hier 26+5 weken

3 jaar geleden

Reactie op Fbdeweille

Hoi! Ja vandaag op controle geweest ik heb ook een rechtsligger. Niks om je ...
Rechts voor mij voor de kijker links haha

3 jaar geleden

En als je eens bewust vooral op je linkerzijde zou liggen, 'zakt' die dan niet wat...?

3 jaar geleden

Ik heb een linksligger (29+6). Maar die van mij zwemt nog lekker rond, 1.5 week geleden lag hij nog in een stuit..

3 jaar geleden

Hier ook rechts maar voel de voetjes en handjes wel Links morge 32 weken

3 jaar geleden

Haha ja gek is dat he?! Mijn kindje ligt in voet ligging. Ik voel het getrappel beneden. Kont ligt in mijn zij en hoofdje links in mijn ribben. O en soms ligt ze dwars haha

3 jaar geleden

Heb ik ook, niks om je zorgen over te maken. Waar het 'leeg' voelt, is vruchtwater. Baby's hebben vaak een voorkeurshouding in de buik. 9 van de 10 keer draaien ze op het einde in de goede positie.

3 jaar geleden

Hier ook rechts! Echt niet altijd fijn en ook echt een beetje scheve buik 😅

3 jaar geleden

Heb net hetzelfde zelf proberen uw buik te masseren en u lichaam zelf verplichten om links te liggen zo is het bij mij gelukt en heb betere nachtrusten

3 jaar geleden

Onze kleine ligt links. Ik voel rechts niks en links het ruggetje. Ook in een stuit. Nu 30+1 dus ze heeft nog tijd om te draaien

3 jaar geleden

Ja ik heb precies hetzelfde als jij beschrijft. Bij mij ook rechts. Ik vraag me af of ze wel eens draait? Soms heeft ze dr voetjes naar beneden soms omhoog tegen mn ribben. Lekker lenig

3 jaar geleden

Hier lag baby vorigr week ook in voetligging hopelijk veranderd dit nog naar of een goede stuit of hoofdje beneden. Nu 30 weken maar vorig kindje is geboren met stuit en is niet meer gedraaid na 15 weken

3 jaar geleden

Ik heb dit ook maar dan ligt de baby altijd links, tot 2x toe 'iets' rechts gevoeld maar verder niet... denk gewoon een voorkeurspositie haha

3 jaar geleden

Mijn kleintje in de buik ligt bijna alleen maar rechts en dat deed me eerste zoon ook maar voel de kleine wel soms links met een handje of voetjes

3 jaar geleden

Ik ben nu 30 + 6 weken en zij ligt al vanaf het begin links en in stuit... Ik hoop dat ze de komende nog gaat draaien 🙏

3 jaar geleden

Hier ligt ze ook recht maar niet in stuit links heb ik ook amper beweging haar poep ligt wel tegen mijn maag

3 jaar geleden

Hier ook een rechtsliggende stuit houding... en ik slaap zelf juist veel op mijn linkerzijde. Dacht juist dat het daardoor kwam. Maar ze heeft nog tijd om te draaien

3 jaar geleden

De mijne ligt sinds ongeveer 3 weken ook in rechtse stuit. Ervaren jullie ook dat de baby sindsdien heel anders voelt? Bewegingen en schopjes voelen echt totaal anders nu (en minder intens). Ik was er zelf best van geschrokken, maar toen gaf de VK aan dat het vanwege de ligging van de baby kwam. Hij vind het blijkbaar al een tijdje heel fijn met zijn voeten en handen voor zijn gezicht te liggen 😅.

3 jaar geleden

Hier ook rechts in stuit. De bewegingen die ik voel zijn zeer wisselvallig, de laatste tijd minder heftig en meestal in mijn onderbuik en dan links. Misschien dat dat is veranderd sinds hij zo ligt (maandag en woensdag lag hij dus rechts in stuit. Mijn buik oogt niet scheef en ik voel mijn baby uitwendig niet maar ik heb wel een te hoog bmi. Maar ik kan me voorstellen als je wat minder buikvet hebt dat dat zomaar kan. Ik durf niet meer zo goed bewust op rechts te gaan liggen (al is dat echt mijn voorkeur zijde) omdat ik bang ben dat hij met zijn hoofd knel komt 🤔🙄.... morgen overigens 32 wkn. Ik hoop dat hij toch nog uit zichzelf gaat draaien....

3 jaar geleden

Pff, hier ook hetzelfde. Vandaag 30 weken. Ligt dus ook in stuit rechts. Telkens dat kontje wat omhoog gaat. Ik vind het allemaal pijnlijk. Hopelijk draait hij snel bij. Verloskundige zei dat er met 35 weken nogmaals naar gekeken wordt. Mocht hij nog in stuit liggen dan zal de gynaecoloog hem uitwendig bijdraaien tot hij met z’n hoofdje in m’n bekken ligt( slagingspercentage 50%). Ben benieuwd..