16 Reacties

5 jaar geleden

Slofjes van Lodger zijn top! Die hebben anti-slip nopjes. En de schoentjes van Boumy zijn ook leuk, maar die zijn niet pers茅 anti-slip

5 jaar geleden

Ik heb de slofjes van Melton! Zo ideaal. Je trekt ze aan met een koord en de antislip zijn niet plakkerig.

5 jaar geleden

Sokjes van bambino of van die leren slofjes/schoentjes. Zijn heel soepel, waardoor ze goed met de voet van de kleine mee gaan.

5 jaar geleden

Deze zijn het

5 jaar geleden

Bisgaard sloffen fijn & mooi馃憣

5 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Ik heb de slofjes van Melton! Zo ideaal. Je trekt ze aan met een koord en d ...
Deze zijn alleen in maat 26-27 ?? Passen ze dat al

5 jaar geleden

Reactie op Aliciiaa

Deze zijn alleen in maat 26-27 ?? Passen ze dat al
Ik net gekocht maat 18. Kleur lila.

5 jaar geleden

Ik heb hele leuke en fijne slofjes van Lodger gekocht.

5 jaar geleden

Geen tips, maar wat knap zeg! :)

5 jaar geleden

Ik las ergens dat slofjes/sokken juist afgeraden worden tijdens het oefenen en leren lopen. Had iets te maken met het gevoel en de beweging die de voeten dan moeten kunnen maken馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Momtobe26

Geen tips, maar wat knap zeg! :)
Dank u :)

5 jaar geleden

Heb hier schoentjes van shoemee gekocht. Nog met zacht leren zool. Maar ze hebben ze ook met meer grip. https://www.shoesme.nl/babyschoenen?gclid=Cj0KCQjw0caCBhCIARIsAGAfuMwssKruzESdcnxdb-JMmOSbgVL-RPnM6Pa_faWPSUCYTf8yQE3eO2IaAqKkEALw_wcB

5 jaar geleden

Reactie op Issi

Heb hier schoentjes van shoemee gekocht. Nog met zacht leren zool. Maar ze ...
Oh wat mooi meisje 馃槉 ja die gezien en was twijfel omdat die is met veters. Is die makelijk aan?

5 jaar geleden

Reactie op IrenaNora

Oh wat mooi meisje 馃槉 ja die gezien en was twijfel omdat die is met veters. ...
Ja heel makkelijk. Ik heb nog meer schoentjes via Marktplaats gekocht ...om zo uit te proberen welke merken lekker zitten, makkelijk aan gaan en niet te makkelijk zelf uit....en tot nu toe bevallen deze het best. De veters vind ze heel interessant maar ze krijgt ze niet los