17 Reacties

5 jaar geleden

Als je een slaapzak met mouwen hebt kun je die dicht naaien 馃榿

5 jaar geleden

De armpjes los laten en strak om haar buik misschien? Wij hebben ook zo afgebouwd. Nu de derde dag zo en slaapt wel nu. Wel iets onrustiger. Eerste dag en nschy was vermoeiend. Volgende week gaan we zonder deken doen. 馃槃 kwestie van wennen... maar het is lastig

5 jaar geleden

2 hydrofiel doeken aan elkaar naaien? Dan heb je aan beide kanten meer ruimte om in te stoppen.

5 jaar geleden

Reactie op Classkey

Zou ik niet doen, als ze omrolt naar de buik kan ze geen kant meer op. Gevaarlijk.

5 jaar geleden

Wij hebben de kleine ook ons e slaapzak en dan de armen met elastieken dicht gebonden. Kan ze de armen in de slaapzak vrij bewegen maar geen dekens lostrekken

5 jaar geleden

Reactie op Alissa1279

Zou ik niet doen, als ze omrolt naar de buik kan ze geen kant meer op. Geva ...
Hoezo niet? De armen zijn juist vrij hierdoor. Dit werkt voor ons perfect om het inbakeren af te bouwen. We zijn nu van puckababy naar slaapzak met armen w茅l vrij maar de handjes niet want daar wordt hij wakker van. Binnenkort gewoon naar de slaapzak met handjes vrij

5 jaar geleden

Wij hebben de deken omgedraaid en dan steken we het onder de matras in. Lostrekken doet ze niet meer

5 jaar geleden

Reactie op Classkey

Zodat de handjes niet vrij zijn bedoel je? Mijn dochter trekt continue haar speentje uit haar mond en gaat er mee spelen. Terwijl ze wel moe is. Een deken strak leggen werkt niet. Vind het wel het proberen waard

5 jaar geleden

Je hebt van puckababy vier seizoenen slaapzak! Dan heb je geen deken nodig in principe 馃

5 jaar geleden

Reactie op Marije1987

Zodat de handjes niet vrij zijn bedoel je? Mijn dochter trekt continue haar ...
Ja dat was hier ook het probleem

5 jaar geleden

Reactie op Alissa1279

Zou ik niet doen, als ze omrolt naar de buik kan ze geen kant meer op. Geva ...
Waarom is dit gevaarlijk? Het zorgt er alleen voor dat ze met de handjes niks vast kunnen pakken. De armen kunnen ze gewoon gebruiken, toch? Bij de Puckababy mini kun je standaard de uiteinden van de mouwen omslaan, zodat ze nu vingers niet kunnen gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Madelon1990

Waarom is dit gevaarlijk? Het zorgt er alleen voor dat ze met de handjes ni ...
Ik zou t ook niet doen hoor. Maar goed, uiteindelijk ken je je kindje misschien goed genoeg om te weten of het wel of niet kan. Mijn kindje heeft zich zelf nooit wakker "geslagen"

5 jaar geleden

Reactie op BBS2020

Ik zou t ook niet doen hoor. Maar goed, uiteindelijk ken je je kindje missc ...
Ik denk dat ze hierbij bedoelen dat de armen in de zak zitten. Dat is net als de puckababy inderdaad niet veilig meer met rollen want dan zijn de armen niet vrij. Daarom zijn wij al wel van puckababy naar slaapzak gegaan

5 jaar geleden

Slaapzak met mouwen is genoeg hebben ze geen extra deken nodig

5 jaar geleden

Een slaapzak met mouwen voor de winter is meer dan genoeg

5 jaar geleden

Onze dame is nu ook overgestapt van het inbakeren naar een slaapzak Wij hebben een slaapzakje van de hema, lekker dik. Dan kan ze haar armpjes minder makkelijk bewegen. Onze dame ligt wel lekker met haar armpjes omhoog . Een dekentje hebben we nu tot haar middel om te zorgen dat ze niet met haar beentjes gaat trappelen en haar eten omhoog komt.... dat moeten we nog afleren. 馃