62 Reacties

4 jaar geleden

Ik voel het sinds 5 dagen. Ik ben nu 20+6. Heerlijk gevoel dat hij lekker rommelt in mijn buik. Ik voel die plopjes de hele tijd als ik stil lig. Maf gevoel ☺️

4 jaar geleden

Ik voel het vanaf 18 en halve week ongeveer. Voelt zo grappig en bijzonder 😊

4 jaar geleden

1e zwangerschap met 18 weken, en tijdens deze zwangerschap al met 14 🥰

4 jaar geleden

Ik al vanaf 15 weken als ik rustig neer lag. Nu 18 + 4 en voel ik de baby zelf als ik met iets bezig ben. Tweede zwangerschap 😊

4 jaar geleden

Ik ben nu 21 weken zwanger en sinds 5 dagen heb ik elke avond als ik op de bank lig of in bed voel ik een soort van plopjes. Vond wel lastig om in te schatten want dacht ook dat het me darmen waren maar doordat het elke avond is, kan ik er vanuit gaan dat het de kleine is🥰

4 jaar geleden

Tijdens de 20 weken echo zeiden ze dat ik het misschien moeilijk zou voelen ivm een voorliggende placenta. Nog geen dag later is ze elke dag wel even aanwezig. Ik zie mijn buik zelfs bewegen! Volgens mij ligt ze steeds aan de goede kant waardoor het zo duidelijk is. Wel een heel prettig gevoel. 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Sabien

Tijdens de 20 weken echo zeiden ze dat ik het misschien moeilijk zou voelen ...
Mijn placenta ligt ook voor, maar zie de trapjes gewoon hoor! Buik beweegt ook echt, heel bijzonder.

4 jaar geleden

Reactie op Anonm90

Mijn placenta ligt ook voor, maar zie de trapjes gewoon hoor! Buik beweegt ...
Hahahaha je profiel plaatje 😂😂

4 jaar geleden

Mijn placenta ligt ook voor maar voel haar al vanaf 16 weken. Ik ben nu 22 weken en ze wordt steeds meer voelbaarder 🥰

4 jaar geleden

Ik voel de baby wel, maar lang niet elke dag, merk wel dat ik daar onzeker van wordt...vind het lastig om vertrouwen te hebben...2 weken 20weken echo was alles goed...dus eigenlijk geen zorgen...maar toch...herkennen jullie dit?

4 jaar geleden

Ik ben 20+4 en voel het nu ruim 2 weken denk ik. Sinds deze week zien we de schopjes ook. Heel bijzonder. Met de 20 weken echo vroeg de gynaecoloog of ik het al voelde, ze had nog geen 5 minuten de echo erop en zei “verbaasd me niks dat je het al voelt, wat een druktemaker”😂 super fijn als je het dan ‘s morgens gelijk even voelt 😊

4 jaar geleden

Voelt iemand al "hikjes " van je baby? Ik denk dat ik die de afgelopen dagen steeds meer ben gaan voelen. Ben nu 24w

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Voelt iemand al "hikjes " van je baby? Ik denk dat ik die de afgelopen dage ...
Hoe zou dat moeten voelen?

4 jaar geleden

Reactie op Anonm90

Hoe zou dat moeten voelen?
Als een soort snellere schopjes/schokjes. Denk ik haha ik voel dat steeds vaker en het schijnt dat je baby vaker de hik krijft

4 jaar geleden

Reactie op Ikke85

Ik voel de baby wel, maar lang niet elke dag, merk wel dat ik daar onzeker ...
Ik herken dit hoor. Ik voel mijn baby pas sinds 20+1 heb hem toen 2 dagen gevoelt en daarna weer 2 dagen niet. Die 2 dagen niet maakte ik mij heel erg zorgen. Die nacht na dag 2 heeft die me flink wakker geschopt dus toen was ik weer gerust. Misschien een doppler dat dat kan helpen?

4 jaar geleden

Gisteravond (20+4) voor het eerst de baby bewust gevoeld!! Wel met mijn platte hand ingedrukt in mijn buik, maar dit keer weet ik zeker dat zij het was!! Het was zelfs aan de buitenkant te voelen! 😍❤.

3 jaar geleden

Hier afgelopen week bij de vlk terug geweest, ik had de baby 2dgn niet gevoeld, was heel normaal bij deze periode, maar mocht voor mijn geruststelling komen....gelukkig was alles goed!! Wrs groeit de baarmoeder erg hard, en de baby krijgt nu even meer ruimte...en daardoor voel ik het niet altijd.... Maar toch vind ik t wel ongezellig....

3 jaar geleden

Ik voelde mijn baby voor het eerst toen ik bijna 17 weken was. Nu ben ik 22 weken en het gaat er steeds harder aan toe haha! Hij is alleen maar aan het bewegen.

3 jaar geleden

Mijn placenta ligt voor, dus het was pas later bij mij, zo'n 21 weken. Ik ben nu 23 en voel hem elke dag!

3 jaar geleden

Mijn placenta ligt voor. Ik voel hem zelf heel goed maar aan de buitenkant nu met 24 weken nog nauwelijks helaas