11 Reacties
5 jaar geleden
Het is denk ik ook meer waar je voorkeur ligt... Persoonlijk hou ik niet van dat histirsche speelgoed(no offense voor de gene die er wel van houden馃槉). Ik zou dus voor een stevige houten gaan, zonder toeters en bellen. Zo stimuleer je ook meer de ontwikkeling, je kindje zal meer zijn fantasie gebruiken om ermee te spelen en het stimuleert de creativiteit heb ik gelezen. Je hebt goede stevige ertussen zitten, die kieperen ook niet zo snel om als je kindje zich eraan optrekt oid.
Weet niet of je een zoontje of dochtertje hebt, maar op gegeven moment kunnen ze hem dan ook gebruiken als 'poppenwagen' 馃槏(ik heb een dochtertje haha) of zoals je zegt met blokken erin spelen...
Succes! 馃檹馃徏
5 jaar geleden
Bij mij oudste had ik ook de walker van Vtech. Die was echt ideaal met het speelbord. Nu heb ik een houten walker.
Maar bij die van Vtech kon je de wielen vast zetten. Heel fijn voor het begin.
Zo'n blokkenkar is niet zo handig in het begin. Dan leunen ze op het handvat en valt de kar om.
5 jaar geleden
Deze hebben wij gekregen. Kan ze op zitten. Kan ze achter lopen. Kan ze blokken in- en uithalen en ik vond hem er gewoon heel schattig uitzien. Ze zal er vast een keer mee vallen, maar goed, dat hoort erbij, denk ik dan. Je zult ze toch in de gaten moeten houden.
Verder rolt ons meisje nog niet eens, dus hoef me nog geen zorgen te maken over staan en lopen.馃槄

5 jaar geleden
Reactie op EVA-27
Bij mij oudste had ik ook de walker van Vtech. Die was echt ideaal met het ...
Wij hebben de Vtech net aangeschaft en inderdaad je kan de wielen vast zetten. Ideaal. Alle kleuren en geluidjes vindt mijn zoontje nu al geweldig 馃槀