258 Reacties

4 jaar geleden

Als je een klein buikje begint te krijgen kan je deze dan nog intrekken ?

4 jaar geleden

Hier bijna 12 weken! Aardig buikje al, kan hem ook niet meer inhouden. Baarmoeder zit ook al een stuk hoger, is ook de 2e hier (5e zwangerschap).

4 jaar geleden

Reactie op MamavanKay

Oh wat leuk om te lezen en te zien al die buikjes! Ik maakt eme beetje zorg ...
Haha ja hoor! Is zeker normaal.🥰

4 jaar geleden

Ik ben 11+3 zwanger van ons eerste kindje en zelfs in de verste verte is er nog geen buikje te bespeuren..

4 jaar geleden

Naar mijn idee heb ik nog geen buik, als is het gebied in mijn onderbroek al iets boller als normaal. Ben ook vrij stevig van mijzelf, dus alleen een vetbuik tot dusver 🤣 13 weekjes

4 jaar geleden

Wat grappig al die verschillende buikjes. Hier 12 weken zwanger van de 4de maar nog niks te zien!🤗

4 jaar geleden

Haha ja hoor! Is zeker normaal.🥰
Welke app gebruik je om die tekst erin t zetten? Dat zou ik graag ook gebruiken!

4 jaar geleden

Reactie op Schrietjuh

Welke app gebruik je om die tekst erin t zetten? Dat zou ik graag ook gebru ...
Die app heet “Totsie”😊

4 jaar geleden

Verleden week met 13 weken

4 jaar geleden

Ik begin nu iets te zien, maar ik voel het voornamelijk! Als ik loop en wil opstaan, het is m’n eerste kindje dus ik vind dit zo bijzonder! Voelen jullie het ook al zo zitten? (Ik voel nog geen beweging voor de duidelijkheid alleen wel dat er ruimte gemaakt moet worden)

4 jaar geleden

Die app heet “Totsie”😊
is niet gratis of wel? 😃

4 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

is niet gratis of wel? 😃
Haha jazeker!

4 jaar geleden

Jep.. Ben 13 weken zwanger van de 2e. Heb nu al zwangerschapsbroeken aan.. 😓

4 jaar geleden

Jepp, zoiezo ook een darmenbuikje want mn verloskundige voelde ook dat ze gespannen waren. Ben nu bijna 15 weken en is al best te zien.. vanaf deze week ga ik ook foto’s bijhouden voor in het boek

4 jaar geleden

Ik ben nu 13 weken en 5 dagen en heb al een behoorlijke buik. Ik heb een slank postuur maar had altijd al een buikje. Daardoor lijkt mijn buik denk ik nog groter. Van de week kreeg ik namelijk al de vraag of ik al 20 weken was 😲 Ondanks dat ik het prachtig vind dat mijn buikje groeit word ik toch wel onzeker van dit soort opmerkingen.

4 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van de derde en bij de eerste twee had ik echt pas na 20 weken maar nu heb echt een buik verloskundige zei geen darmen maar echt je buik🙄

4 jaar geleden

Deze foto was met 14 weken en 4 dagen 🥰!

4 jaar geleden

Reactie op Carmelinda

Als je een klein buikje begint te krijgen kan je deze dan nog intrekken ?
Goeie vraag ik mij ook soms af..

4 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Goeie vraag ik mij ook soms af..
Ik kon mijn buik vanaf het begin al niet meer intrekken. Maar is misschien per persoon verschillend 😊!

4 jaar geleden

Reactie op Carmelinda

Ik ben 13 weken en buik staat wat boller en ik heb ook een Vetrolletje onde ...
Same here! Alle broeken passen nog en zelfs een kilo afgevallen.. ben nu 12.5, moet nog lang wachten tot een echo. Best frustrerend! Bij jou wel goed gekomen nu?