Babybuikje foto

Carmelinda
4 maanden geleden
Volgen
Al dames die een buikje hebben ? 😍
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
256 reacties
Carmelinda
4 maanden geleden
Als je een klein buikje begint te krijgen kan je deze dan nog intrekken ?
  • Rapporteren
sterret
4 maanden geleden
Hier bijna 12 weken! Aardig buikje al, kan hem ook niet meer inhouden. Baarmoeder zit ook al een stuk hoger, is ook de 2e hier (5e zwangerschap).
  • Rapporteren
xmelissaae
4 maanden geleden
Reactie op Arzoe
Oh wat leuk om te lezen en te zien al die buikjes! Ik maakt eme beetje zorgen omdat ik ook heel duidelijk zichtbaar een buik heb (13w+4), maar ik wist niet of dit 'normaal' was haha.
Haha ja hoor! Is zeker normaal.🥰
  • Rapporteren
EPMH
4 maanden geleden
Ik ben 11+3 zwanger van ons eerste kindje en zelfs in de verste verte is er nog geen buikje te bespeuren..
  • Rapporteren
Kiiirsten
4 maanden geleden
Naar mijn idee heb ik nog geen buik, als is het gebied in mijn onderbroek al iets boller als normaal. Ben ook vrij stevig van mijzelf, dus alleen een vetbuik tot dusver 🤣 13 weekjes
  • Rapporteren
Baby16082020
4 maanden geleden
Wat grappig al die verschillende buikjes. Hier 12 weken zwanger van de 4de maar nog niks te zien!🤗
  • Rapporteren
Schrietjuh
4 maanden geleden
Reactie op xmelissaae
Haha ja hoor! Is zeker normaal.🥰
Welke app gebruik je om die tekst erin t zetten? Dat zou ik graag ook gebruiken!
  • Rapporteren
xmelissaae
4 maanden geleden
Reactie op Schrietjuh
Welke app gebruik je om die tekst erin t zetten? Dat zou ik graag ook gebruiken!
Die app heet “Totsie”😊
  • Rapporteren
Bob1993
4 maanden geleden
Ik begin nu iets te zien, maar ik voel het voornamelijk! Als ik loop en wil opstaan, het is m’n eerste kindje dus ik vind dit zo bijzonder! Voelen jullie het ook al zo zitten? (Ik voel nog geen beweging voor de duidelijkheid alleen wel dat er ruimte gemaakt moet worden)
  • Rapporteren
Chloe Knol
4 maanden geleden
Jep.. Ben 13 weken zwanger van de 2e. Heb nu al zwangerschapsbroeken aan.. 😓
  • Rapporteren
Betty01
4 maanden geleden
Jepp, zoiezo ook een darmenbuikje want mn verloskundige voelde ook dat ze gespannen waren. Ben nu bijna 15 weken en is al best te zien.. vanaf deze week ga ik ook foto’s bijhouden voor in het boek
  • Rapporteren
BabyATNL
4 maanden geleden
Ik ben nu 13 weken en 5 dagen en heb al een behoorlijke buik. Ik heb een slank postuur maar had altijd al een buikje. Daardoor lijkt mijn buik denk ik nog groter. Van de week kreeg ik namelijk al de vraag of ik al 20 weken was 😲 Ondanks dat ik het prachtig vind dat mijn buikje groeit word ik toch wel onzeker van dit soort opmerkingen.
  • Rapporteren
Nazar86
4 maanden geleden
Ik ben nu zwanger van de derde en bij de eerste twee had ik echt pas na 20 weken maar nu heb echt een buik verloskundige zei geen darmen maar echt je buik🙄
  • Rapporteren
Suzann
4 maanden geleden
Deze foto was met 14 weken en 4 dagen 🥰!
  • Rapporteren
Mommylinda
4 maanden geleden
Reactie op Carmelinda
Als je een klein buikje begint te krijgen kan je deze dan nog intrekken ?
Goeie vraag ik mij ook soms af..
  • Rapporteren
Suzann
4 maanden geleden
Reactie op Mommylinda
Goeie vraag ik mij ook soms af..
Ik kon mijn buik vanaf het begin al niet meer intrekken. Maar is misschien per persoon verschillend 😊!
  • Rapporteren
ldrivewood
4 maanden geleden
Reactie op Carmelinda
Ik ben 13 weken en buik staat wat boller en ik heb ook een Vetrolletje onder mijn navel. Maar ik kan nog steeds mijn buik intrekken. Dit maakt me zo onzeker na een miskraam. Waarom groeit die buik niet?
Same here! Alle broeken passen nog en zelfs een kilo afgevallen.. ben nu 12.5, moet nog lang wachten tot een echo. Best frustrerend! Bij jou wel goed gekomen nu?
  • Rapporteren