19 Reacties

4 jaar geleden

Babypark garandeert de laagste prijs..

4 jaar geleden

Babypark garandeert de laagste prijs..
Bedoel je babypark of babydump? Want babypark is echt stukken duurder dan prenatal en babydump. Vooral met de kleertjes.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Bedoel je babypark of babydump? Want babypark is echt stukken duurder dan p ...
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Babypark, babydump en prenatal hebben allemaal een "huismerk" dat relatief goedkoop is in verhouding met de bekende(re) merken. De bekende(re) merken zijn echter bij alle zaken even duur! Het verschil zit hem dan in de actie die geldt in de winkel. Bij babypark krijg je veel korting als je de volledige uitzet daar haalt. Bij babydump krijg je bv een gratis box bij aankoop van een kinderkamer en kinderwagen. Ik zou vooral lekker shoppen waar je je fijn voelt. Wij vonden babydump niet fijn winkelen en prenatal had niet alles wat wij zochten. Babypark daarentegen had alles

4 jaar geleden

We gaan shoppen pas in de laatste maanden maar wil alvast even wat research doen want ik ken alleen prenatal... :) maar dan ben je volgens mij meteen heel duur uit?

4 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Bedoel je babypark of babydump? Want babypark is echt stukken duurder dan p ...
Ja maar qua zelfde merken moet Babypark goedkoper zijn en als de prijs hoger is (uitgezonderd van acties) moeten ze het voor die prijs meegeven. Kleding is er indd ook erg duur maar dat zijn merken..

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Babypark, babydump en prenatal hebben ...
Bij Babypark krijg je en korting en je krijgt de box gratis bij wagen + kamer 🥰

4 jaar geleden

Babypark is duurder , wij hadden kleertjes gehaald daar. Kijk ik later op de site van het merk waar het van was. Daar was het voor de helft minder.

4 jaar geleden

Wij zijn gisteren alvast gaan rond kijken. Babypark is echt een stuk duurder dan babydump en prenatal. Qua advies en prijs/kwaliteit kiezen wij waarschijnlijk voor babydump.

4 jaar geleden

Baby-dump ben ik zelf persoonlijk nog niet geweest wel veel op de site gekeken. Niemand van ons wil er aan denken maar kijk ook bij winkels die een garantie hebben wanneer de zwangerschap mocht mislukken. Baby-dump heeft deze garantie dat je de spullen van hun kunt retourneren bij mislukte zwangerschap en je je geld (grotendeels) terugkrijgt. Niet elke babywinkel heeft deze garantie. Het is maar een tip die ik van anderen heb meegekregen ;)

4 jaar geleden

Reactie op Jilly

We gaan shoppen pas in de laatste maanden maar wil alvast even wat research ...
Hoi prenatal is echt duur. Wij hebben voor babydump gekozen. En moet eerlijk zeggen heb er ook geen spijt van.

4 jaar geleden

Reactie op XMythicalStarx

Baby-dump ben ik zelf persoonlijk nog niet geweest wel veel op de site geke ...
Klopt, heeft een medewerker van babydump ook aan ons verteld. Echt een aanrader babydump.

4 jaar geleden

Marktplaats! 😎😎😎

4 jaar geleden

Babydump is zeker goedkoper, vaak vergeleken met producten bij bijv. Prenatal. Daarnaast gaan zijn mee in de acties van de 'concurrent', mag je annuleren bij bijv. mislukte zwangerschap. Erg over ze te spreken!

4 jaar geleden

In het noorden van het land zit ook nog babyplanet, die vind ik echt heel fijn

4 jaar geleden

Babydump vind ik een hele fijn winkel! Vaak ook goedkoper dan prenetal, en babydump heeft ook de laagste prijs garantie.

4 jaar geleden

Kom er regelmatig achter dat de babydump duurder is. Bijv. Aanbieding Philips avent flesjes waren afgeprijsd naar oorspronkelijke prijs. Ik controleer daar altijd even op internet om te checken of het niet duurder is.

4 jaar geleden

Babydump is sowieso de beste prijs/kwaliteit. Babypark vond ik zelf verschrikkelijk. Echt niet mijn winkel.

4 jaar geleden

Reactie op NCLBB

Babydump is sowieso de beste prijs/kwaliteit. Babypark vond ik zelf verschr ...
Mee eens! Babypark is behoorlijk prijzig en wij vonden het geen fijne uitstraling. We zijn in Barendrecht geweest een hele tijd geleden

4 jaar geleden

Afgelopen maandag bij de babydump in Utrecht geweest. En fijne winkel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ga er graag nog een keer naar terug