14 Reacties

4 jaar geleden
Hier de deur dicht. En als ze snachts wakker word ligt het eraan of ze aan t mopperen is of echt verdrietig. Als ze naar paar minuten weer stil is gaan we er niet uit. Maar als ze toch even een aai over dr bol of dr speentje nodig heeft dan gaan we er wel uit. Dat verschil kunnen we goed maken aan de hand van hoe ze huilt.

4 jaar geleden
Hier is de deur altijd dicht... gewoon voor de tocht... en je kan dan idd nog wat op de gang doen. Wat betreft het speentje hebben we een camera, als ze echt aan het zoeken is of echt huilen dan geef ik het speentje. Effe laten jengelen doen we wel. Nu gooit ze hem er ook steeds uit. Dw werste keer dan laat ik haar 3 min jengelen, dan 5 min en dan 7... verder komt ze eigenlijk nooit. Of leg meerdere spenen in het bedje. In het begin ging ik er gelijk uit, dan sliep ze snel door... maar toen dat ook niet meer hielp ben ik daar mee gestopt. Nu heeft ze al 2 dagen door geslapen waarvan 1 nacht 2x er uit voor de speentje. 🤓

4 jaar geleden
Deurvopen bij blijvend jammeren zetten we witte ruis op en wanner dat niet helpt geven we speen. Vervolgens slaapt hij gewoon verder. Witte ruis is voor ons DE oplossing.

4 jaar geleden
Wij hebben ook de deur dicht zodat de warmte lekker in haar kamer blijft en voor de geluidjes ook. Als ze beetje jammert laten we haar eerst even liggen kijken of ze vanzelf stil is of haar speen pakt als ze blijft doorjammeren dan lopen we naar haar toe en meestal is de speen dan gewoon ook op de grond gevallen of iets.

4 jaar geleden
Reactie op Issi
Deur dicht , we hebben katten en die wil ik niet op de babykamer hebben.
Hier hetzelfde!
En zeker niet met ieder geluidje uit bed, afhankelijk van de soort huil zoals velen ook zeggen.
(Soms als ik wakker wordt van wat geklets en ik moet plassen dan geef ik m wel z’n speentje 🤪)

4 jaar geleden
Hier zijn alle deuren dicht. De kinderen slapen dan beter en kunnen elkaar niet wakker maken. Nog een heel groot punt daarbij is dat als de deuren dicht zijn, en er breekt brand uit, dit brandvertragend werkt. Ik vind dat wel een geruststellende gedachte dat met de deuren dicht ze dus ook een klein beetje veiliger zijn.

4 jaar geleden
Hier de deur dicht. Als ze moppert ga ik eruit, temeer omdat ik zelf heel licht slaap en wakker blijf zolang zij moppert...😅

4 jaar geleden
Hier zit de deur altijd dicht, maar ze slaapt naast onze slaapkamer. Dus we horen haar wel huilen. Hier komt ze maar 1x tussen 18:00/6:00 voor een flesje! Maar als ze vaker wakker wordt laten we der eerst zeuren/jammeren. En als ze echt huilt, dat verschil herken je wel, dan troosten we der.