63 Reacties

4 jaar geleden

Ik kreeg vannacht een droom dat ik weer naar SEVILLA ging. Dus ik denk dat ik daar nog een keer heeel graag samen naar toe zou willen

4 jaar geleden

Wij willen zeker samen nog een vakantie. Ik denk alleen dat wij in Nederland blijven. We zouden eerst naar Turkije of Italië gaan. Maar doordat het een tweeling blijkt te zijn ipv een eenling, kunnen we niet op de geplande datum meer vliegen 😂! Dus we gaan hoogstwaarschijnlijk naar een vakantiepark hier in Nederland en dan een huisje met een Jacuzzi zodat we even lekker kunnen genieten met z'n 2en voordat we met z'n 4en zijn!

4 jaar geleden

Jazeker, wij gaan in maart naar New York toe. We hebben wel een hotel in Manhattan gekozen zodat als ik bijvoorbeeld tussendoor even wil rusten dat we snel bij het hotel zijn en daarna weer de stad in kunnen.

4 jaar geleden

Mijn vriend stuurde mij toevallig een advertentie van Tenerife vandaag. Ik ben er niet op tegen 😂

4 jaar geleden

Wij gaan in februari nog samen naar Scandinavië; Fins Lapland en Noorwegen!

4 jaar geleden

Wij gaan eind april naar Zakynthos! Nu al zin in!

4 jaar geleden

Wij gaan naar Suriname maar heb zo mijn twijfels...

4 jaar geleden

Met een peuter en kleuter in huis gaan wij niet apart op vakantie. Met de eerste zwangerschap was ik 9 maanden lang beroerd en hebben we dat dus ook niet gedaan. Sterker nog....onze huwelijksreis moet ook nog steeds na ruim 8 jaar 🙈

4 jaar geleden

Jazeker! Vorige week geboekt. “Babymoon” als zijnde wij en ons dochtertje Hira die dan alweer 4 jaar is. Wij gaan op vakantie naar Turkije voor 4 weken. 3 weken familiebezoek en de laatste week bijkomen op een resort voordat we er weer tegenaan moeten 🙂

4 jaar geleden

Tijdens onze eerste babymoon zijn wij naar Colombia (Cartagena gegaan). Dit x gaan we naar Suriname.

4 jaar geleden

Wij gaan naar Suriname maar heb zo mijn twijfels...
Waarom twijfels?

4 jaar geleden

Wij gaan twee weken naar Griekenland, een actieve rondreis. Zie ik me niet zo snel doen met een baby, dus we gaan er nog even van genieten 😊

4 jaar geleden

Wij willen een lang weekend babymoonen in Stockholm ♡

4 jaar geleden

Reactie op Berni

Waarom twijfels?
Vanwege de zika mug

4 jaar geleden

Vanwege de zika mug
Hmm, volgens mij is dat iets van 2/3 jaar geleden. Ik heb toen ook zika gehad (woon in de regio)

4 jaar geleden

Een weekje naar Fuerteventura heerlijk genieten van de zon... Al is het wel anders om steeds water te drinken ipv bier😅

4 jaar geleden

Wij hadden een poos geleden al een reis geboekt naar China voor maart. Nu moeten we dus alles annuleren en omboeken... We zijn er nog steeds niet over uit waar we dan wel heen gaan... Iemand goede tips voor vakanties in maart?

4 jaar geleden

We zijn net terug uit New York (ben nu 13 weken), en we gaan eind maart voor 3 weken naar Sri Lanka 😀. Eigenlijk stond een rondreis door Colombia op de planning, maar dit vonden we toch te spannend ivm Zika

4 jaar geleden

Reactie op vanBuuren90

We zijn net terug uit New York (ben nu 13 weken), en we gaan eind maart voo ...
Gaaf New York! Hebben jullie nog geshopt voor de baby? Wij gaan ook nog naar New York als ik ongeveer 18 weken zwanger ben (nu 13 weken).

4 jaar geleden

Wij blijven in Nederland, gaan naar Texel in April 😎 hopen op mooi lente weer 🤞🏻 We gaan ook wel graag naar een warm land of een wandelvakantie in Oostenrijk maar omdat we nu niet weten hoe ik me straks voel gekozen voor Texel. Zie me nog niet echt zwanger op een strandbedje liggen 😂 En ben ook nog nooit op vakantie geweest op 1 van de eilanden van Nederland 🙈