3 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben wel al onze stopcontacten baby proof gemaakt. Mijn zoontje is sinds vorige week vrijdag begonnen met tijgeren. Verder ga ik de schoonmaakspullen verplaatsen naar een hoog kastje en moet ik nog van die hoekbeschermers halen voor het tv meubel. Wij hebben ronde salon tafels.

3 jaar geleden

Wij hebben een traphekje, en op de kastjes beveiliging geplaatst en alle stopcontacten zijn beveiligd.

3 jaar geleden

Mijn zoon tijgert het hele huis door en om het mezelf makkelijker te maken heb ik eigenlijk de hele woonkamer babyproof gemaakt (al moet het weer anders als hij bij dingen op kan klimmen). Onze stopcontacten zitten sws allemaal hoog, we hebben alle kabels van de tv weggewerkt, barricades voor de hete kachels en de tafel gedraaid zodat er een groter open gebied is in de kamer, dan kan ik hem beter volgen. Punten van de tafel heeft hij inmiddels zelf al geleerd dat die hard zijn 😅 later moeten de keuken kastjes nog dicht, of de schoonmaak spullen hogerop. Maar ik laat hem alsnog niet alleen in de kamer. Als ik even weg ben zet ik hem in de box.