119 Reacties

5 jaar geleden

Waar heb je jouwe besteld. Ik moet mijne ook nog bestellen. En wanneer krijg je hem binnen?

5 jaar geleden

Lees even mee, heb de mijne sinds donderdag in huis.

5 jaar geleden

Ik heb gewoon een Tubble besteld omdat een beval bad huren of kopen zo duur is.. vond mijn verloskundige een prima idee 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Hier het beval bad afgelopen week binnen gekregen met 36 weken. Weekend opgezet om uit te testen op advies van oerbron.nl. Vond t al heerlijk om er even in te ontspannen. Hoor alleen maar goede verhalen van vriendinnen die met een bevalbad zijn bevallen.

5 jaar geleden

Bij mij staat hij klaar. Nog niet gebruikt. 38,4 dus afwachten hoe het gaat zijn. Ben erg ook erg benieuwd.

5 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Waar heb je jouwe besteld. Ik moet mijne ook nog bestellen. En wanneer krij ...
Die van mij besteld via bevalbad en.nl komt binnen in week 36 van je zwangerschap als je dat al voorbij bent komt hij zsm

5 jaar geleden

Reactie op riessenn

Ik heb gewoon een Tubble besteld omdat een beval bad huren of kopen zo duur ...
Mag een tubble gewoon?! Dan ga ik dat ff bespreken met m’n vk. Want ik wil die dan ook gewoon houden

5 jaar geleden

Huh zijn er mensen die echt een bevalbad kopen dan?? Of is dat allemaal op huurbasis? Mijn verloskundige heeft er zelf een en neemt deze gewoon mee

5 jaar geleden

Reactie op Anouk1993-24

Bij mij staat hij klaar. Nog niet gebruikt. 38,4 dus afwachten hoe het gaat ...
Heb je hem dan gewoon alvast ergens opgeblazen in huis staan zodat je er alleen nog water in hoeft te doen als de weeën beginnen?

5 jaar geleden

Reactie op ldrivewood

Huh zijn er mensen die echt een bevalbad kopen dan?? Of is dat allemaal op ...
Ik hebbhem van mijn verloskundige kunnen huren. Afgelopen donderdag in een grote krat meegenomen vanuit de vk en moet hem na de bevalling inleveren. Was goedkoper als er 1 kopen, dan zou ik €300 kwijt geweest zijn. Nu de helft...

5 jaar geleden

Je kan t gewoon huren op bevallingsbaden.nl. Waarom zou je t kopen?

5 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Je kan t gewoon huren op bevallingsbaden.nl. Waarom zou je t kopen?
Wij hebben hem wel gekocht, omdat als hij wel beschikbaar is in het ziekenhuis kunnen we hem als een pakket terugsturen en dan krijg je alles terug. Bij huren maar een klein bedrag...

5 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Mag een tubble gewoon?! Dan ga ik dat ff bespreken met m’n vk. Want ik wil ...
Ja van mijn verloskundige wel, haar maakt het niks uit waar ik in ga zitten 😁

5 jaar geleden

Reactie op riessenn

Ja van mijn verloskundige wel, haar maakt het niks uit waar ik in ga zitten ...
Heb je dan wel een zeil voor er in? Of mocht dat dan zonder?

5 jaar geleden

Reactie op MCMartine

Wij hebben hem wel gekocht, omdat als hij wel beschikbaar is in het ziekenh ...
Oh serieus? Dat wist ik niet. Ik ga dat even goed checken dan

5 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Heb je dan wel een zeil voor er in? Of mocht dat dan zonder?
Nee heb geen zeil, ze vond het alleen handig als ik water weg kan laten lopen en warm water bij kan vullen wanneer nodig.

5 jaar geleden

Reactie op riessenn

Nee heb geen zeil, ze vond het alleen handig als ik water weg kan laten lop ...
Oké dan bel ik morgen ff me vk en vraag ik of t oké is. Dan bestel ik hem ook eventjes. Welke heb je? Compact of Royale

5 jaar geleden

Ik heb een bad gekocht, wel tweedehands, maar er komt toch een zeil in. Ik vond huren nogal duur, en je bent je geld kwijt. Nu kan ik eventueel het bad weer verkopen😊 Er zijn volgens mij niet veel met bad ervaringen, er is eerder een topic geweest waar niet veel op gereageerd is. Maar daarom blijf ik deze wel even volgen 😃

5 jaar geleden

Toevallig vanavond opgezet! Ging best vlot. Wilde er eigenlijk al in gaan zitten, zag er zo comfortabel uit 😅

5 jaar geleden

Ik ben heel erg benieuwd hoe je deze weer leeg laat lopen als het midden in je huis staat?