15 Reacties

4 jaar geleden

Hi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik herken dit. Ben morgen 5 weken zwanger en heb sinds een paar dagen kramp in mn onderbuik (voelt als menstruatiepijn) en een trekkend gevoel in mijn lies. Ik geloof dat dit te maken heeft met dat je baarmoeder al aan het oprekken is.

4 jaar geleden

Hi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik herken dit. Ben morgen 5 weken zw ...
Jij ook gefeliciteerd! En bij mij voelt het juist helemaal niet als menstruatie pijn maar echt brandend.. maar goed dat het geen kwaad kan:)

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde! Nu in m’n 5e week en gister een eergister had ik zo’n strak gevoel. Vandaag afgewisseld met soort lichte menstruatiekrampjes.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 7 weken en heb deze klachten sinds 3 nachten. Het brandende, krampachtige gevoel is op geen manier te verdragen. Het is 10-15 min echt afzien en vooral niet in paniek raken. Hoort er allemaal bij geloof ik, zolang er geen bloed bij komt schijnt er nog geen reden tot paniek te zijn. Sterkte allemaal!

4 jaar geleden

Ben nu 7 weken en heb al last van sinds de dag dat ik ong moest worden dus het zegt niks over gevaarlijkheid bij mij niet tenminste want de eerste echo ging goed en nu alleen nog 24dec hartje controleren 😊

4 jaar geleden

Ohh dames same! Elke dag de hele dag dat doffe pijn en trekkerig gevoel. Zonder bloedingen of andere zaken.. Huisarts zegt bandenpijn ja.. 24ste eerste scan.. Zal Opgelucht zijn als we de baby gezond en wel zien :). 6weken zwanger 🤰🏿

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Ben nu 7 weken en heb al last van sinds de dag dat ik ong moest worden dus ...
Same

4 jaar geleden

Hier ook al last van lichte krampen in mijn onderbuik. Ik vermoed ook bandenpijn! Ben nu vermoedelijk 4+5 weken!

4 jaar geleden

Ik heb dat gevoel soms ook als ik te snel wil opstaan en daarbij aanspan, komt iemand dat bekend voor? En rugpijn?

4 jaar geleden

Ik heb een flinke navelbreuk gehad wat met een mat gemaakt is waar ik nu al best wat last van heb. Ben benieuwd wat deze zwangerschap mij brengt. Advies was toen je kan gewoon zwanger worden alleen zal je betijds moeten stoppen met werken . Werk in de zorg dus das best zwaar ivm tillen enzo

4 jaar geleden

Dat kan zeker! Bij mij zijn het zelfs steken.

4 jaar geleden

Heb sinds een week een beetje last van mijn onderrug. Heb sinds gisteren meer last van mijn onderrug en flink buikpijn/kramp, kwam met golven. Maar elke keer als ik iets deed had ik er last van. Sinds vannacht kwam het terug en was het zo heftig en pijnlijk dat ik naar de huisartsenpost ben geweest. Ik verlies geen bloed en de dokter voelde niets raars. Ook mijn eerste echo was goed, dus ze geven aan dat het waarschijnlijk bandenpijn is. Maar ben er niet gerust op. Vind het qua pijn namelijk niet normaal. Paracetamol verlicht de pijn nu een beetje, maar heb alsnog vannacht heel veel pijn gehad en zelfs daardoor overgegeven.

4 jaar geleden

Reactie op Miertje86

Heb sinds een week een beetje last van mijn onderrug. Heb sinds gisteren me ...
Ben gisteren alsnog naar mijn eigen huisarts gegaan vanwege de hevige pijn. Door haar ben ik doorverwezen naar de spoedeisende hulp. Vele onderzoeken later is gebleken dat mijn zogenaamde banden pijn een eierstok was die om zijn as stond gedraaid. Iets wat totaal los staat van de zwangerschap. Ben gelijk geopereerd en voel me gelukkig een stuk beter.

4 jaar geleden

Nog meer mensen last van bandenpijn nu 12+4

4 jaar geleden

Ik denk dat ik ook bandenpijn heb,, hoofdzakelijk zeurende pijn in de onderrug die af en toe uitstraalt naar de zijkanten van mijn buik. Voelt in mn rug alsof er elastiek strak staat.. nu vandaag precies 12 weken zwanger 😄 de pijn verschilt echter per dag