13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje in een ikea stoel zitten...misschien een idee?

2 jaar geleden

Als zwemjuf advieseer ik je het rustig aan te pakken. Het kan zijn dat ie dit blijft houden als je het gaat pushen. En dan kan het latertijdens zwemmen ook een enorm obstakel worden. En veel geduld hebben .Je mag me een priv茅 bericht doen via fb als je dat wilt en nog meer vragen hebt... Esther poortman ...ik hoop dat het badderen weer leuk gaat worden ...

2 jaar geleden

Zou het ook gewoon een fase kunnen zijn gezien er zoveel tijd zit tussen het ongeval en nu. Een fase zoals mijn zoontje (15 maanden) nu met de pampertafel heeft. Hem verschonen is plots een hel. Nooit problemen mee gehad tot ongeveer een maand of 2 geleden. Zodra we de kamer binnen gaan is het feest, alsof ik hem de folterkamer binnen breng 馃ぃ Ook al vanalles geprobeerd, maar niets werkt. Ik ga ervan uit dat dit wel zal over gaan. Het is maar een gedacht.

2 jaar geleden

Ben je al eens met hem gaan zwemmen? Ik ga elke week met mijn zoontje en hij vindt het fantastisch, maar een vriendin heeft een dochtertje dat het vreselijk vindt als ze niet op de bodem kan staan (dus als ze wordt vastgehouden of in de babyfloat zit). Maar in het peuterbadje is het zo ondiep dat ze zelf kunnen lopen of kruipen, misschien kan hij dan wat wennen omdat hij zelf de controle heeft?

2 jaar geleden

Reactie op Sansje

Ik heb mijn zoontje in een ikea stoel zitten...misschien een idee?
Wellicht wel een idee, dankje! Voor nu probeer ik hem eerst weer blij in bad te krijgen, want hij had het altijd zo leuk. Maar bedankt voor de tip.

2 jaar geleden

Als zwemjuf advieseer ik je het rustig aan te pakken. Het kan zijn dat ie d ...
Dat is lief! Ik stuur je een berichtje op FB, dankje.

2 jaar geleden

Reactie op Miss V

Zou het ook gewoon een fase kunnen zijn gezien er zoveel tijd zit tussen he ...
Het kan inderdaad ook een fase zijn. En ik vind het ook gek dat er een paar weken zat tussen de val en dat hij bang werd. Maar het duurt nu ook wel 3 maanden oid, dus wordt wel lang voor een fase...

2 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Ben je al eens met hem gaan zwemmen? Ik ga elke week met mijn zoontje en hi ...
Ik denk dat we dat gaan doen! Lijkt mij een goede manier om het weer leuk te maken, hopelijk. Ik wou alleen dat ik er eerder mee was begonnen. Precies toen ik wilde babyzwemmen met 4 maanden gingen alle zwembaden dicht ivm covid en daarna is het er gewoon niet van gekomen. Maar gaan we doen 馃

2 jaar geleden

Reactie op Mc43

Het kan inderdaad ook een fase zijn. En ik vind het ook gek dat er een paar ...
Het pamper/omkleed drama duurt hier ook al zolang hoor. Net zoals de "nee" fase een hele tijd zal aanhouden en zo zullen er nog wel zijn. Gaan zwemmen is idd een goed idee, als hij dat wel prettig vind, dan zou ik me niet te veel zorgen maken. Ze hebben gewoon hele rare kronkels die kleintjes. Maar meestal komt het wel goed 馃槉

2 jaar geleden

Mijn dochter wilde absoluut niet zwemmen dat was een drama. Maar wat vervelend dat je dit doormaakt zeg. Weet niet of het helpt maar zo'n bad weet niet of hij het herinnerd waardoor hij zo is. Ik heb een kleine douche heb een dochter van 5 die ook graag nog in bad wilde. Wat heb ik gedaan een honden badje gekocht destijds bij de kruidvat. Hij is laag blauw rood van kleur 30 cm hoog 80cm doorsnede. Speelgoed in gedaan soms douche ik me dochter en zoontje samen. Je moet er bij blijven ivm veiligheid. Maar hij vind dit geweldig. Het is geen gewoon bad. Maar ideaal voor even de Kids samen te douchen. Even wat anders kan helpen miss

2 jaar geleden

Reactie op Mamma4kids

Mijn dochter wilde absoluut niet zwemmen dat was een drama. Maar wat vervel ...
Ja wij hebben ook zo'n opblaasbaar kinderbadje gehaald bij de Kruidvat toevallig! Die staat op de grond van de douche. Ik douche inderdaad terwijl hij in bad zit (als hij in bad komt zitten). Dat lijkt wel laagdrempeliger dan zo'n echt babybad, die overigens niet zo stabiel op de grond stond voor een sterke dreumes. Maar hij blijft bang om erin te gaan en jumpy als ik een plotselinge beweging maak 馃槙

2 jaar geleden

Misschien een opblaasbadje ff op de gang of in een slaapkamer zetten en dan met speelgoed er in? Dan is het echte " je gaat in bad om schoon te worden" effect er af en wordt het misschien "we gaan een kwartier spelen" effect? 馃

2 jaar geleden

Reactie op Tannnnie

Misschien een opblaasbadje ff op de gang of in een slaapkamer zetten en dan ...
Smart! Dan gaan we gewoon lekker spelen en is er toevallig ook water in het badje 馃槀 Vandaag deed hij het overigens best goed in bad! Thanks voor de tip