18 Reacties

3 jaar geleden

Ik moest stiekem wel even hard lachen om het woord “hoermonen”😂😂

3 jaar geleden

Reactie op nvsbo

Ik moest stiekem wel even hard lachen om het woord “hoermonen”😂😂
Het zijn toch ook vreselijke dingen. Je moet en zal dingen nu moeten hebben.. ik vind ze vermoeiend 😅

3 jaar geleden

Reactie op Tinkerbellos

Het zijn toch ook vreselijke dingen. Je moet en zal dingen nu moeten hebben ...
Hahaha ik snap je, gelukkig gaat het weer over!! Geloof me, alles went 😉Ik moest gewoon lachen omdat het “hormonen” zijn en geen hoermonen🤭 sorry wil geen taaljuf zijn maar vond het een grappige spelfout😋

3 jaar geleden

Haha! Ik wist dat ik dit dus ook zo hebben. Dus 1.5 jaar geleden kunnen afdwingen dat we in onze nieuwe badkamer een bad zouden krijgen. Sinds mijn zwangerschap lig ik dan ook bijna elke dag in BAAAAD🤣

3 jaar geleden

Binnenkort verhuizen wij ook. Eerste wat ik zei de badkamer moet een bad hebben zodat ik er met de baby in kan. 🤗

3 jaar geleden

Jij noemt ze hoermonen, ik noem ze hormonsters 😂. Vind die van jou ook leuk 🤣

3 jaar geleden

Hahaha herkenbaar! Ik heb zelf mijn vakantiegeld (van vakantie die door corona niet door kon gaan) verbrast aan een kleine opblaas jacuzzi. Ik lig er elke avond een uurtje in. Zaaaaalig. Bath bucket hebben wij voor de kids maar Daan kan ik dus niet in.. (1.62 en 29 weken zwanger nu)

3 jaar geleden

Hahahaha heel herkenbaar ik heb 2 maanden terug een bad van tubble aangeschaft! Een opblaasbaar bad die net aan bij ons in de badkamer past, heb een open douchecabine en dan tot de muur niet helemaal vol opblazen past hij perfect! Je moet maar even Google echt een top ding!staat binnen 2 minuten en is ook zo weer opgeruimd.

3 jaar geleden

Toen ik nog thuis woonde hadden wij ook een bad. Elke vrijdagavond als mijn vader opstap ging (die jeugd toch 😂), ging ik in bad. Had het hele huis voor mij alleen dus kon 3-4uur badderen met muziek op, serietje op,... Toen ik met mijn vriend ging samenwonen in ons huurhuis, hadden we geen bad. Dus af en toe, op vrijdagavond, jaja dan zat ik bij mijn vader thuis in bad als mijn vader opstap was 😂 Nu hebben we een huis gekocht, nieuwbouw, en ik zei tegen mijn partner, je doet wat je wilt, je verbouwd wat je wilt, maar dat bad blijft!!!! 😳😅 En eindelijk kan ik weer wekelijks genieten van mijn badje (en onze ongeboren baby houdt ook nu al van badjes) 🥰🤩

3 jaar geleden

Een tubble!

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Jij noemt ze hoermonen, ik noem ze hormonsters 😂. Vind die van jou ook leu ...
Horrormonen hier 🙈😅😉

3 jaar geleden

Haha ik snap je helemaal. Ik heb daar ook last van gehad maar niet perse om mijn hormonen. Mijn eis was dan ook toen wij een huis gingen kopen: er moet een bad in zitten of kunnen. Die heb ik nu gelukkig dus ga zeker 3 keer per week in bad.

3 jaar geleden

Ik heb bath bucket gekocht half jaar geleden maar zit zo niet comfortabel. Ligt nu weg te stoffen. Zonde van t geld

3 jaar geleden

Dat wil je echt niets als je zwanger bent, heb er 1 maar vind het nu niet fijn

3 jaar geleden

Hier ook veel nood aan badderen! Had ik ook tijdens de vorige zwangerschap maar hadden toen nog een klein badje. Uiteindelijk badkamer verbouwd en nu kan ik languit liggen in een relaterende badkamer! Zalig! Ik zou aanraden een keertje naar ouders/schoonouders te gaan en daar een lekker lang badje te nemen. Moet kunnen, niet?

3 jaar geleden

Zo'n opblaasbare jacuzzi is ook heerlijk hoor... lekker warm water en massagebubbels en je kan echt drijven zonder dat je ergens drukpunten heb. Heerlijk op je buik en dan je rug strekken. Dan heb je echt ff nergens pijn! En als de baby er straks is heb je een verwarmd badje voor buiten. Maarja kost wel ff wat 🤓