40 Reacties

3 jaar geleden

Als je die hebt kun je beste lege kratten bier eronder doen! Hebben wij 4jaar geleden ook gedaan veel steviger ook.

3 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Nieuwe landelijke regels per 1 juni zijn dat je bed 80cm hoog moet zijn
Dat is blijkbaar al wel Langer zo. Maar werd bij ons aangegeven minimaal 70cm.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanD

Als je die hebt kun je beste lege kratten bier eronder doen! Hebben wij 4ja ...
Vond kratten bier onhandig omdat ik zelf niet heel groot ben dus het bed ineens mega hoog is met kratten bier eronder. Heb nu toch maar een krukje gekocht om op bed te komen want die kratten komen er waarschijnlijk wel hhaha.

3 jaar geleden

Wij hebben toevallig net een nieuw bed en het oude matras nog liggen, dus die leggen we tijdelijk weer op het bed;) wel iets kleiner,, maar het is maar tijdelijk.. ons nieuwe bed is anders ook onmogelijk te verhogen

3 jaar geleden

Ik mag niet boven bevallen (te stijle trap) Dus er komt een hoog laag bed voor 3 weken in huis. 2 weken voor de bevalling en eventueel noog voor controlle van de kraamzorg. Slapen 's nachts slaap ik wel naast mijn man in de boxpring.

3 jaar geleden

Kraamzorg is hier akkoord met een extra matras

3 jaar geleden

Reactie op isabelrg93

Is 70cm niet genoeg ? Kraamzorg waar ik zit, wilt minimaal 70cm. Idd ook va ...
Ja vindt het ook belachelijk.. Vriendin van mij is 2 weken geleden bevallen en zit bij dezelfde kraamzorg als ik en haar bed is 65 cm en hoefde niet te worden verhoogd! Wij moeten ons bed bijna stuk maken om te kunnen verhogen. Of we moeten een extra matras kopen (vind ik belachelijk)

3 jaar geleden

ik heb ook boxspring van 70 cm hoog en ga sowieso in ziekenhuis bevallen want medisch.. ze gaven alleen aan dat ze dan bed niet verschonen.. dat kan mijn man wel doen dacht ik zo

3 jaar geleden

Ik ga mijn bed niet verhogen .....is geen doen voor die paar dagen En bed verschonen doet manlief dan wel

3 jaar geleden

Net als de 2 eerdere reacties, wij gaan het bed ook niet verhogen. Boxspring is 65 a 70 cm. Als ik mijn boxspring verhoog, sloop ik mijn bed - nou nee bedankt. Het gaat waarschijnlijk toch een keizersnede worden en inderdaad manlief of m’n moeder kan het bed wel verschonen als er moeilijk gedaan wordt. Tevens hebben we nog wel een matras extra liggen, om eventueel erop te gooien 😏

3 jaar geleden

Met bierkratten! :D

3 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Nieuwe landelijke regels per 1 juni zijn dat je bed 80cm hoog moet zijn
Die van ons had het over 90 cm zelfs.. Ik ga het even opnieuw navragen

3 jaar geleden

Bed moet zelf 80cm hoog zijn bij mijn zoontje (2018) was het nog 70 cm en toen kwam ik mijn bed al niet meer in en uit ben zelf maar 1.59 en na me bevalling moest ik elke keer hulp hebben om me bed in te komen ik ga nu maar een opstapje kopen en na mijn kraanweek gooi ik die bedklossen er gelijk uit🤣

3 jaar geleden

ik moet me bed ook verhogen is nu 65 cm .. maar ik vertik het, ben ook ma klein . is goed om je nek haast te breken as je eruit wil raken .. dan helpt ze me maar niet..

3 jaar geleden

Wij hebben een extra matras op onze boxspring gelegd. Vind de kraamverzorgende en verloskundige ook prima. Het is arbo technisch dus het is niet dat zij dit zelf heel graag willen. Maar als ze zo lang naast je bed staan om de bevalling te begeleiden snap ik dat ze op een fijne hoogte willen werken.

3 jaar geleden

ik moet me bed ook verhogen is nu 65 cm .. maar ik vertik het, ben ook ma ...
Krukje naast je bed voor die paar weken kan een oplossing zijn

3 jaar geleden

Ik doe een luchtbed onder mijn topdekmatras. Kan ook geen klossen ivm boxspring en bierkratten vind ik te hoog dan kom ik zelf niet meer in bed en staan de pootjes niet stevig

3 jaar geleden

Ik ga mijn bed niet verhogen .....is geen doen voor die paar dagen En bed ...
Het gaat niet over het bed verschonen. Het gaat ook over je wonden verzorgen etc

3 jaar geleden

Wij hebben ook een boxspring en gewoon de verhogers niet onder de poten gedaan maar op de houten randen..🤷‍♀️ geeft geen problemen erg makkelijk. Is ook voor het geval je thuis gaat bevallen is namelijk niet helemaal te plannen als het zo snel gaat dat je niet meer naar het ziekenhuis kan is het wel fijn als je bed biet te laag staat voor de verloskundige en kraamzorg om je zo goed mogelijk te helpen bij de bevalling

3 jaar geleden

ik moet me bed ook verhogen is nu 65 cm .. maar ik vertik het, ben ook ma ...
Ik moet me bed ook verhogen en ben ook niet groot. Wij leggen een pallet op de grond zodat ik een opstap heb en er wat makkelijker in en uit ken komen.