9 Reacties
4 jaar geleden
Volg even mee tot nu alleen maar dure gevonden. Hebben voor de time being de zijkant van de box er tegen aangezet en zware dozen er tegen aan haha
4 jaar geleden
Reactie op Francis1991
Volg even mee tot nu alleen maar dure gevonden. Hebben voor de time being d ...
Oh! Maar dat is wel heel slim bedacht! Hahaha. Mijn zoon is 19 maanden. Maar hij heeft zoooo veel ruimte in het midden en ik dus alleen het randje van het bed en mijn man de andere kant... en waar wilt mn zoon liggen? Precies, helemaal tegen mij aan... dus ik hoop dat met een bedhek ik zelf wat meer ruimte zal hebben en hij gewoon lekker een de buitenkant kan liggen
4 jaar geleden
Bij ons staat het bed langs 1 kant tegen de muur, en aan de andere kant staat het babybedje ertegen. Hiervan heb ik 1 zijkant eraf gehaald. Achter het babybedje heb ik een trapje gemaakt met een doos gevuld met te kleine kleertjes. Zo kan hij zelf perfect in en uit het bed.
Hij slaapt grotendeels in zijn eigen bedje, maar meestal komt hij ergens midden in de nacht tot bij mij gekropen en wil dan ook liefst mijn plek helemaal inpalmen 😂

4 jaar geleden
Misschien 1 van deze? Als ik google vind ik wel veel voor een paar tientjes maar die zijn wel allemaal 120/135 cm.. https://samenslapen.nl/bedhekjes/
4 jaar geleden
Reactie op BBS2020
Dat is bij ons dus helaas geen optie. Er moet bij ons iets komen tussen het ...

Zo is het bij ons ook. En zelfde verhaal dochter wil enkel bij mij liggen of zelfs overdwars.. En het is wel handig met de zijkant van de box. We hebben hetzelfde als jullie ongeveer. Tussen de bedrand en raam zware dozen dan staar het goed geklemd.