6 Reacties

vorig jaar

Onze dame is ook al lange tijd overdag droog... alleen snachts nog niet. Het ging soms goed... maar meestal niet. Nu hebben we huggies nightpants, daar is ze eigenlijk nog wat te dun voor 17 kilo.. Ze hebben ook speciale matjes voor in bed zodat je niet het hele bed hoeft te verschonen. Straks in januari als het weer rustig is proberen we het gewoon weer. 22 uur ff wakker maken voor een plasje... zoiets... denk ik .. het schijnt vaak voor te komen tm 6 ofzo.

vorig jaar

Als hij nu nog zo vaak in bed plast is hij er nog niet aan toe. Ik zou nog even wachten

vorig jaar

Reactie op Francis1991

Als hij nu nog zo vaak in bed plast is hij er nog niet aan toe. Ik zou nog ...
Ja dat is vrij duidelijk inderdaad, maar wat doen andere ouders tegen doorlekken? Magische luiers? Ik heb gewoon het gevoel dat mijn zoon zulke grote plassen in één keer plast dat de luier daarom doorlekt. Hier moeten toch meer mensen last van hebben? Of staan jullie ook elke nacht bedden te verschonen?

vorig jaar

Reactie op Bitterbal

Ja dat is vrij duidelijk inderdaad, maar wat doen andere ouders tegen doorl ...
Nee. We hebben pampers baby Dry broekjes maar 6 voor onze dochter. We maken haar wakker als we gaan slapen rond twaalf uur om te plassen. Lekt nooit door. Welke luiers heb je?sluiten ze goed aan (te groot/te klein)? Geen drinken geven na avondeten

vorig jaar

Ninjamas werkt bij mij goed en aan pamper luier broekje moet 8 eroverheen

7 maanden geleden

Hoi, beetje late reactie. Ons zoontje plaste in het begin ook top op de wc en af en toe in bed. We hebben hem idd ook na 17.30 niet meer laten drinken en na elke keer als hij wat dronk 20 a 30 min naar toilet en in de avond 19.00 voor slapen gaan ook even plassen soms 3 x in het uur. Hij wilde niet altijd en hoefde niet altijd maar zo plaste hij wel alles eruit. Hij deed in het begin allemaal kleine plasjes. Maar nu gewoon elke keer grote plasjes. En nu is hij ook elke avond droog heel af en toe als hij weer teveel gedronken heeft plast hij nog is in bed maar dat is echt wanneer we niet opletten en sporadisch. Misschien heb je wat aan ons verhaal. Groetjes Nathalie