36 Reacties

5 jaar geleden

Eten wat gekookt werd, een bon om naar de kapper te gaan, een klein spapakketje voor thuis, lanoline creme, wat lekkers voor tijdens het voeden, zoogcompressen gemaakt van stof zodat ze gewassen kunnen worden ipv eenmalig gebruik.

5 jaar geleden

Reactie op So_Lucky

Eten wat gekookt werd, een bon om naar de kapper te gaan, een klein spapakk ...
En ik vergeet nog een floatsessie voor de baby!

5 jaar geleden

Hydrofieldoeken, knuffeltje met naam, ik heb ook een boekje van woezel en pip met de naam, trein van little dutch met naam gewicht lengte enz. Boek voor het eerste jaar, van die kaartjes die je kan gebruiken om iedere maand een foto te maken.

5 jaar geleden

2ehands mamaroo ...nieuw onbetaalbaar maar via Marktplaats vaak zo goed als nieuw. De eerste 5 maanden dagelijks erin gehad. Ze vond het heerlijk ontspannend en het gaf mij de mogelijkheid om even m'n handen veilig vrij te hebben.

5 jaar geleden

Mooiste, fijnste cadeau wat ik van mijn moeder in mijn kraamweek kreeg. https://kiki-mae.nl Prijzig maar écht bijzonder fijn en waardevol!

5 jaar geleden

Reactie op mandyheimensen

Mooiste, fijnste cadeau wat ik van mijn moeder in mijn kraamweek kreeg. htt ...

5 jaar geleden

Een vriendin heeft me mee uit eten genomen naar een sushirestaurant. Beste kraamcadeau ooit 😍

5 jaar geleden

Deze hebben wij gekregen echt helemaal geweldig vind ik hem.. onze dochter kan mooi samen met haar grote broer in bad zitten spelen 😊😊😊

5 jaar geleden

Wij hebben heel veel leuke kraamcadeaus gehad, om maar wat te noemen: douchehandschoen met een badboekje, grote badcape, abonnement op Klikkie, kookboek voor kinderen

5 jaar geleden

Een schommeltje voor in de tuin, een drijfband voor in bad, gepersonaliseerde boekjes, bon voor een fotoshoot!

5 jaar geleden

Ik had van de ene vriendin een rugzakje met naam van de andere een armbandje met naam... bij de geboorte van mijn zoon had ik van me tante een heel leuk tandendoosje gekregen ook had ik een setje handdoeken met naam gekregen bij mijn zoon en mijn dochter 😍

5 jaar geleden

Kinderstoel met het geboortekaartje erop geschilderd. Dit vind ik echt zoooo origineel en super leuk! Nog even en dan kan hij er lekker op zitten 😍🤩

5 jaar geleden

Een stoffenslinger met naam er op. Al paar keer gegeven en krijg er elke keer weer super leuke reacties op. Deze kan je namelijk elke verjaardag weer gebruiken 😁. https://www.lieffjes.nl/ Of van die naamstickers. Voor op de fles/broodtrommel e.d. naar opvang/school. Ik hou wel van nuttige/lang bruikbare cadeaus. 😊

5 jaar geleden

Reactie op Gto

Die is inderdaad héél leuk! Gelijk even opgeslagen! ☺️

5 jaar geleden

Wij zijn heel blij met Sofie de Giraff. Dat piepding. Al met 6 weken een groot succes en nu, met 8 maanden nog!!

5 jaar geleden

Teveel om op te noemen. Ik wilde liever geen kleertjes ivm persoonlijke smaak. Wij kregen heel veel speelgoed wat we lekker nog even weg konden/kunnen zetten: Duplo trein en my first auto's, toettoet auto's, Little dutch trein, stapeltoren en blokkendoos, zwembroekje, petje, strandspeelgoed (we wonen in Zeeland), en dit mega leuke bakfietsje met naam: https://www.loopfiets.nl/bandits-angels/houten-bakfiets-little-rider-grey-p-500.html

5 jaar geleden

Uitdruiprek voor flesjes. Vind dat ding ideaal.

5 jaar geleden

Ik kreeg zo’n mooie ballon met mijn zoontje zijn naam er op, nog steeds heel blij mee. Hangt in zijn kamertje

5 jaar geleden

Hier ben ik heel blij mee! Slaapzak als kraamcadeau vind ik ook erg fijn. En speelgoed heb ik ook als prettig ervaren