14 Reacties

3 jaar geleden

Ik werk in het Jessa Ziekenhuis in Hasselt, daar is nog geen bezoek toegelaten op de kraamafdeling. Ik weet niet hoe het in het ZOL zit met de bezoekregeling.

3 jaar geleden

Vesalius in Tongeren ook geen bezoek. Maar daar ben je niks mee natuurlijk 🙈

3 jaar geleden

Ik werk in Maaseik en ga daar ook bevallen. Ook daar enkel partner toegelaten.

3 jaar geleden

Dank u wel . Denken jullie dat het nog zou kunnen veranderen tegen augustus? Het bezoek maakt mij eigenlijk niet uit, kan thuis ook nog. Maar is meer voor mijn andere kindjes. Zo die eerste ontmoeting... maar ja als het niet mag dan is het zo hè... we hebben ook nog FaceTime etc...

3 jaar geleden

Reactie op Anno

Dank u wel . Denken jullie dat het nog zou kunnen veranderen tegen augustus ...
Ohja dat is bij ons wel toegestaan nu. Zie foto. Zou dat niet ongeveer overal hetzelfde zijn?

3 jaar geleden

Zou 1 juli afwachten. Blijkbaar zou er nog vanalles veranderen maar hoe juist 🤷‍♀️ dat de partner mee mocht naar de echo werd ook niet in de persconferentie gezegd. Kreeg daarover een email van de gynaecoloog. Dus wie weet

3 jaar geleden

Dank jullie wel

3 jaar geleden

Ik werk normaal in het Zol op de kraamafdeling en daar zijn de partners toegelaten op de kamer. Enkel de partner tot nu toe. Veel mama's gaan vroeger al naar huis maar indien het nodig is mag je bij een gewone bevalling gewoon de 3 nachten blijven

3 jaar geleden

Reactie op Anno

Dank u wel . Denken jullie dat het nog zou kunnen veranderen tegen augustus ...
Ik werk op de kraamafdeling in het Zol. Helaas tot nu toe enkel de partner toegestaan en dus geen broertjes of zusjes 😔. Geen idee of het tegen augustus verandert want dit wordt hogerop beslist

3 jaar geleden

Goed nieuws voor wie in het Zol komt bevallen. Vanaf morgen zijn broertjes en zusjes 1 uur per dag toegelaten

3 jaar geleden

Reactie op SanneSteven

Goed nieuws voor wie in het Zol komt bevallen. Vanaf morgen zijn broertjes ...
Super dank je wel Sanne.

3 jaar geleden

Ik woon in Genk en ga daar ook bevallen. Voorlopig mag enkel de partner bij de bevalling zijn en geen grootouders/tantes:ooms enz op bezoek 😞

3 jaar geleden

Reactie op Selina1980

Ik woon in Genk en ga daar ook bevallen. Voorlopig mag enkel de partner bij ...
Broertje en zusje ook niet?

3 jaar geleden

Reactie op Anno

Broertje en zusje ook niet?
Zoals Sannesteven al aangaf enkel broertje of zusje mag op bezoek komen. Ikzelf heb helaas geen andere kindjes en beval dus van mijn eerste kindje. Ik had graag mijn moeder en zus bij mij gehad.(ook op kraambezoek) in het ziekenhuis. Maar helaas die moeten wachten tot ik pas thuis kom😞