16 Reacties

3 jaar geleden

Vraag me vooral af wat het voordeel van de 3 is?

3 jaar geleden

Ik wist niet eens dat dat er was

3 jaar geleden

Ik heb gewoon maat 2 besteld laatst. Ze doet het er goed op, dus waarom veranderen. Was idd bang dat die andere groot waren

3 jaar geleden

Reactie op lieveliien

Vraag me vooral af wat het voordeel van de 3 is?
Ja, ik ook. Waarom is die zoveel groter, of beter gezegd dikker maar wel iets korter. Welke is dan het minst schadelijk voor de tandjes. Vandaar mijn oproepje hier. 😊

3 jaar geleden

Ik heb opnieuw maat 2 besteld. Ze is daar blij mee dus waarom groter.. snap het nut ook niet zo echt van.

3 jaar geleden

Ik heb vorige week 3 gegeven hij vind het prima

3 jaar geleden

Ik heb laatst ook een maat 3 gekocht, maar die wil ‘ie niet. Dus toch maar weer een maat 2 gekocht.

3 jaar geleden

Vorige week maat 3 gegeven, was direct oke!

3 jaar geleden

Wij blijven gewoon bij 2, vind die 3 veel te groot en snap het nu er ook niet goed van. Als hij zijn speen 2 uiteindelijk niet meer wil hoop ik gewoon helemaal van die speen af te komen 😂

3 jaar geleden

Bij mij gebruikt ze ze nu ook door elkaar maar heb wel het idee dat 3 haar voorkeur heeft want de 2 had ze op een gegeven moment ongeveer in z’n geheel in dr mond. 🤣

3 jaar geleden

Wij hebben ook maat 3 nu. Even wennen eerst en afwisselen, maar 3 gaat prima.

3 jaar geleden

Is het verschil tussen maat 2 en 3 echt zoooo groot? Of klopt deze speen niet? Hij lijkt wel volgezogen met lucht...

3 jaar geleden

Reactie op BBS2020

Is het verschil tussen maat 2 en 3 echt zoooo groot? Of klopt deze speen ni ...
Ja, het verschil is echt zo groot, 3 is veel dikker/boller. Uiteindelijk heeft mijn zoontje er geen probleem mee, maar ga toch opnieuw nr 2 bestellen indien nodig. Op.2 jaar bouw ik wel af al is het nu al alleen om te slapen hoor.

3 jaar geleden

Gewoon overgegaan naar 3, hij accepteerde hem direct en wil nu niet anders.

3 jaar geleden

Reactie op BBS2020

Is het verschil tussen maat 2 en 3 echt zoooo groot? Of klopt deze speen ni ...
Dit is echt het verschil

3 jaar geleden

De maat van de speen is belangrijk.. en ook belangrijk om de juiste maat voor de leeftijd te gebruiken. Dit heeft alles met de stand van de tanden en kiezen te maken. Te kleine spenen kunnen voor misvormingen van het gebit zorgen