139 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt. 13 januari een echo ben dan volgens mijn berekeningen 8 weken en 3 dagen. En 14 januari mijn intake 😁

4 jaar geleden

Ik heb 24 december een afspraak met de gynaecoloog ik ben dan ongeveer 7 weken. Het is ons eerste kindje, dus allemaal heel spannend 🥰

4 jaar geleden

Hooi! Ik heb de 24e de eerste echo 😊 ben onder controle bij de gynaecoloog en internist ivm ziekte van Graves. De 24e ben ik als het goed is 6 weken en 4 dagen. Ik hoop zo dat we een kloppend hartje mogen zien voor de kerstdagen.. ❤

4 jaar geleden

Ik heb vandaag een pretecho gehad, En ben 7,3 weken Goed kloppend hartje gezien. 27 December 1e afspraak verloskundige 03 Januari termijn echo.

4 jaar geleden

Ik heb a.s. donderdag mijn eerste echo in het ziekenhuis (ICSI-traject). Ik ben dan, denk ik, 7+4. Dan heb ik 3 weken later weer een echo en daarna mag ik over naar eigen ziekenhuis en/of verloskundige. Ik heb al contact gehad met een verloskundigenpraktijk in de buurt. En zij hebben mij gezegd om contact op te nemen nadat ik a.s. donderdag mijn echo heb gehad (en als deze natuurlijk goed is).

4 jaar geleden

Hé hallo, ik ben nu 7 weken in verwachting van ons 1ste kindje. 2-1 hebben we de eerste echo en 8-1 de intake. Vind het allemaal erg spannend omdat ik nog 3 weken moet wachten en daar wordt ik zenuwachtig van, het maakt me ook onzeker of alles wel goed is. Gr liza

4 jaar geleden

3e kindje Bij 6 weken een echo laten doen bij echospot in Amsterdam en bij 8 weken hebben we de intake bij de vk 😊

4 jaar geleden

Goede avond. Hier ook zwanger van ons 2e kindje. Volgens mijn eigen berekening nu 5 weken en 5 dagen zwanger. Volgende week om 17.45u een echo op eigen verzoek (pretecho). Hopelijk zien we dan een knipperlichtje. We hebben een afspraak bij onze eigen verloskundige op 6 januari. Maar ik was te ongeduldig om tot die tijd te wachten. We wilde graag de opa's en oma's een leuk kerstcadeautje geven :)

4 jaar geleden

Hi, ben Ilona, 35 jaar Dit is mijn 3de zwangerschap. Ik heb een " 🌠🌠 sterrentweeling" en heb nu een zoontje van 17 maanden. Morgen 7 weken als het goed. Donderdag 1ste echo. Groetjes Ilona

4 jaar geleden

Ik heb 30 dec bij de gynaecoloog een echo gepland en 13 januari intake bij verloskundige. Morgen ga ik bellen naar het echo-centrum in de hoop dat ik voor de kerst al een vroege echo kan laten maken. Dan zou ik op 6,5 week zitten, hopelijk is er dan al een hartje te horen 🙂

4 jaar geleden

Hi ladies, Ik heb 7-1 onze eerste echo, ik ben dan volgens de berekeningen 9 weken en 1 dag. Vanwege mijn diabetes type 1 sta ik straks onder begeleiding van een gynaecoloog. Voor ons is het ons tweede wondertje, we hebben al een dochter die nu 5 jaar is.

4 jaar geleden

En om mijn verhaal compleet te maken😅 ik ben 31 en dit was onze 6e iui. Het wordt ons eerste kindje 🙂

4 jaar geleden

Ik ben nu 5weken en 1 dag. Ik ben zwanger van de derde. Ik heb een zoon van 2 jaar en 10 maanden en een dochter van 1 jaar en 7 maanden. Ik heb mijn eerste echo en intake in het ziekenhuis op 9 januari. Ben dan 8 weken en 5 dagen.

4 jaar geleden

Hooii Ik heb 27 december mijn eerste echo ik ben dan volgens de berekeningen van de gynecoloog dan 7weken en 3 dagen zwanger, loop nu nog bij een gynecoloog aangezien ik zwanger ben geworden via ivf na de eerst controle ga ik na een verloskundige ben momenteel zwanger van mijn 2de kindje heb al een zoontje van 2 jaar :)

4 jaar geleden

Zou zomaar kunnen 😉 Ik ben er in ieder geval eentje.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 💖💙 Ik heb de intake 9 januari Ik zit bij een verloskundige vandaag een afspraak gemaakt. Volgens mij eigen berekening 4+4 weken zwanger Ik ben zwanger van de eerste. super spannend!! 🤰🏼👶🏻

4 jaar geleden

Hoi, wij hebben 24 december de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik ben dan 8 weken zwanger. 10 januari de tweede afspraak. Erg spannend! Ik ben 35 en we hebben een dochter van 2, afgelopen week jarig geweest. Dus straks een winter en zomer kindje 😀

4 jaar geleden

Ik ben morgen 6 weken zwanger. Ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak. Ik hoop dat ik rond de 8 weken terecht kan. Zwanger van mijn tweede kindje (Ik heb al een puber haha)

4 jaar geleden

Hoi hoi, Ik bel morgen voor een afspraak bij de verloskundige. Morgen zou ik (volgens eigen berekening) 7 weken zijn. Is ons eerste kindje. Heel onverwachts. Maar wel heel welkom!

4 jaar geleden

Hi! Ik ben zwanger van ons eerste kindje, we hebben 6 januari een intake bij de verloskundige en dan hebben we ook gekozen voor een vroege echo. Volgens mijn berekening ben ik dan iets verder dan 8 weken. De termijn echo vindt 24 januari plaats. Liefs, Michelle