139 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Team-Leckers

Hey Maeve266, Jij dus ook de 30ste intake. Bij ons is het bij de verloskund ...
Dank je wel! Ja de verloskundige praktijk werkt samen met een aparte echo praktijk. Dus moest zelf ook een afspraak maken voor mijn termijnecho. Kan denk ik wel eerder een echo krijgen maar dan moet ik betalen vermoed ik. Dan wacht ik liever af tot we wat verder in de zwangerschap zijn voordat we een pretecho doen. Maar het duurt wel heel erg lang hoor.

4 jaar geleden

Vanmorgen contact gehad met de verloskundige. 31 december eerste echo. Eerste kindje. 4zwangerschapstesten gedaan allemaal positief. Maar vind toch erg spannend om de eerste echo af te wachten. Geschat ben ik nu 6 weken zwanger. Hopelijk 31 december goed nieuws en dan gaan we het mijn ouders ook vertellen. Zijn er meer mensen die de eerste echo echt als zekerweten beschouwen?

4 jaar geleden

Ik ben volgens me eigen berekening nu 7+1 zwanger van ons 2de kindje. We hebben al een dochter van 3. 24 december intake en eerste echo bij de verloskundige, super spannend allemaal weer 馃槏

4 jaar geleden

Heej heej Iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ben nu zelf voor de 1ste keer zwanger van ons eerste kindje, ben nu 6+2 wkn. Heb op 27 december de eerste echo afspraak staan, we zijn dan 7+6wkn. Allemaal heel erg spannend.

4 jaar geleden

Heei dames, voor mij het eerste kindje. Ben naar eigen berekening nu 6+1. Ik heb woensdag al mijn 1e echo ivm met een vorige miskraam. Dan doen ze namelijk al vanaf 6 weken een extra echo. GELUKKIG. Heel spannend allemaal. Ik loop onder de verloskundige maar mischien moet ik door naar een gynocoloog door een bloedaandoening die ik heb! Maar dat horen we nog wel. GEFELICITEERD ALLEMAAL

4 jaar geleden

Hallo, Dit is mijn 6de zwangerschap 馃槰 Ik heb een dochter van 12 En 2 zoons van 6 en 1 Heb dit jaar 2 miskramen gehad (allebei zo rond de 6 weken. Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad 馃槏 Ik dacht 7+2 te zijn Maar volgens de echo ben ik 5+3, Ik heb ook pas 10 dagen na NOD positief getest en dan klopt het wel dat ik nu 5+3 ben Bij de laatste miskraam had ik ook een vroege echo maar toen was lichte hart reactie te zien terwijl nu al een krachtig hartje te zien is 馃槏 De vk heeft mijn vorige echo鈥檚 bekeken en vergeleken met deze en deze ziet er een stuk beter uit, Ze zei ook dat dat kans op een miskraam uitzonderlijk minder is geworden nu maar helemaal uitgesloten kan niet 馃檲 Als alles goed gaat dan mag ik mijn4de kindje midden augustus verwelkomen 鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op Barbara8aug

hoi hoi ik heb 19 december mijn intake en echo bij de verloskundige. ik ben ...
Hey Barbara, Net als ik dus al een kleintje van 6 maanden. Ook bewust gekozen om snel weer te gaan proberen zwanger te worden?

4 jaar geleden

Reactie op Nicper2020

Wij zijn zwager van ons 3e kindje we hebben al een tiener dochter en een st ...
Wat ontzettend bijzonder NICPER2020! Dat vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar kunnen staan. Ik hoop dat jullie kunnen genieten van deze zwangerschap

4 jaar geleden

Zwanger van de eerste, ben zelf 26 jaar en in de familie de eerste die een kindje verwacht. Heb twee oudere zussen, dus ben meeega zenuwachtig om het te vertellen! Ik denk nu 5 weken zwanger, morgen de verloskundige bellen, dus verder nog geen idee!

4 jaar geleden

Reactie op Kimberlyy

Vanmorgen contact gehad met de verloskundige. 31 december eerste echo. Eers ...
Hey Kimberly, Gefeliciteerd! Het blijft spannend. Nu is het de eerste echo, dan de termijnecho, dan de 20 weken en dan ga je je zorgen maken over de ligging en de bevalling. Maar het is ook een heerlijke tijd! Wij willen het met kerst wel vertellen aan de naaste familie. Maar zo'n eerste echo waarop je een hartje ziet knipperen maakt het toch wel wat echter voor jezelf. Wat zelfverzekerder. Misschien dat wij ook wel een pretecho laten maken om een echo te kunnen laten zien馃槆

4 jaar geleden

Zwanger van ons tweede kindje, dochtertje is van oktober 2018. Uitgerekend half augustus. Aankomende vrijdag intake en 20 januari termijn echo.

4 jaar geleden

Ik ben 23 jaar en zwanger van me tweede kindje馃グ volgens eigen berekening ben ik nu 6/7weken zwanger en 30 december eerste echo en Intake 馃檴 super spannend!!! Ik denk zelf dat ik wel naar de Gyn. Wordt doorgestuurd in verband met ziektebeeld en vorige zwangerschap 馃き maar is nog even afwachten!

4 jaar geleden

Ik ben nu 5+3. De eerste echo en intake staat gepland op 10-1 dus ben dan precies 9 weken. Mijn verloskundige heeft het helemaal niet gehad over dat je al eerder een echo kan laten doen. Had ook leuk geweest, want ben zo nieuwsgierig en onzeker.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal, Ik ben vandaag 4.3 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik heb de eerste echo op 7 januari in het ziekenhuis ivm cryo behandeling. Duurt dus nog lang! Misschien bel ik wel al de verloskundige en mag ik daar iets eerder komen ;)

4 jaar geleden

Leuk idee! Gefeliciteerd allemaal :) Volgens mijn berekeningen ben ik vandaag 6w7d zwanger van ons tweede kindje. Vrijdag 27 dec hebben wij onze intake en echo bij de verloskundige, spannend!! Op wat vermoeidheid na, nergens last van. Herken ik totaal niet uit mijn vorige zwangerschap. Soms denk ik wel eens, is het wel echt zo 馃槄 nog even 1,5 week geduld...

4 jaar geleden

Hier zwanger van tweede kindje.馃榿 hebben op 2 januari hartje luisteren en 21 januari termijnecho. Eerste kindje is van 11-11-2018 en nu uitgerekend op 15 augustus

4 jaar geleden

Hier zwanger van nummer 1 donderdag 19-12 eerste echo ik ben dan 7+4 uitgerekend 2 augustus verjaardag van mijn man en sterfdag van mijn zus. Heb vele miskramen gehad maar dit voelt anders. Dit voelt goed.

4 jaar geleden

Zwanger van ons 2de kindje. Onze dochter is vandaag 2 jaar (16 December 2017). Wij hebben de 30ste de eerste afspraak staan (intake & echo) dan zijn we ongeveer 7.2 weken zwanger. Helaas bij een andere verloskundige. Wij zijn pas verhuisd naar een andere gemeente 馃檪

4 jaar geleden

Reactie op Team-Leckers

Hey Barbara, Net als ik dus al een kleintje van 6 maanden. Ook bewust gekoz ...
hoi hoi, we zijn eind oktober weer gestopt met de pil en met de gedachten dat het nog wel even zou duren maar binnen 1 keer raak en super blij en gewenst :) ook ervoor gekozen omdat ik al 36 ben.

4 jaar geleden

Zwanger van ons 2de kindje. Onze dochter is vandaag 2 jaar (16 December 201 ...
Leuk, ongeveer hetzelfde als bij ons 馃槉. Ben benieuwd hoe ik deze zwangerschap ga beleven, zeker met een peuter erbij. Jij?