139 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 20 jaar en zwanger van me eerste kindje. Nu 5+2 op 2 januari eerste afspraak bij verloskundige. Wachten duurt wel lang hopen dat alles goed is 🤞

4 jaar geleden

Ik had m vorige week! Dacht zelf rond de 6 weken te zijn en dit klopte ongeveer wel. Het was in ieder geval nog te klein voor 7 weken. Als alles goed blijft gaan, word het ons eerste kindje! 14 januari hebben we een termijnecho dus dan kan het met meer zekerheid gezegd worden.

4 jaar geleden

Hey, ik ben 25 Ik ben zwanger van mijn 2e kindje, mijn eerste kindje word 2jaar in februari, ik ben vandaag normaal 4 weken en ga morgen mijn bloed laten controleren om daarna een afspraak te maken bij de gynaecoloog, als alles goed gaat zou de bevalling voorzien zijn rond 24 augustus. Ik ga hout vasthouden want 1ste zwangerschap ging een miskraam vooraf.. Als het goed gaat scheel ik 6maand met mijn beste vriendin en 4weken met een andere goede vriendin 🥰 ik kijk er zo hard naar uit!

4 jaar geleden

Reactie op Renee1981

Hier zwanger van nummer 1 donderdag 19-12 eerste echo ik ben dan 7+4 uitger ...
Veel succes! Ik duim da alles goed gaat, laat dit een teken zijn van jouw zus dat ze de baby beschermd ❤️

4 jaar geleden

Hoi, Allemaal gefeliciteerd! Ik ben 4 weken zwanger van ons 2e kindje. Onze eerste is nu 2,5 jaar. Ik moet de verloskundige nog bellen voor ern afspraak. Wat ontzettend spannend en onwerkelijk vind ik het, besef me nu bij een 2e ook meer dat het echt een baby wordt haha.

4 jaar geleden

Hoi, Ik ben volgens mijn berekening ongeveer 5 week zwanger van ons 2de kindje, onze dochter word in januari 2. Ik heb nog geen afspraak bij de verloskundige. Ik hoop in elk geval dat ik bij de verloskundige mag. Bij me vorige bevalling hadden ze het er over dat ik ook bij het ziekenhuis moet lopen maar ik weet niet meer precies 🤦‍♀️ was toe in de wolken met me baby Ik heb nu al redelijk veel rug pijn bij de vorige zwangerschap had ik dat ook. Hopelijk word het eerst nog niet erger. Verder wat gerommel op de maag en na een dag wel in me energie op

4 jaar geleden

Hoi Allemaal, voor ons/mij het eerste kindje. Wij hebben zometeen/straks (10 uur) de eerste echo en kijken hier beide heel erg naar uit. Hebben dan ook meteen de Intake met de verloskundige en de gynaecoloog. Afspraak duurt totaal ongeveer 2 uur. Volgens mijn berekening ben ik vandaag 6+6 of precies 7 weken 😊!

4 jaar geleden

Goede morgen dames 🤗🍀 Ik ben zwanger van ons 2de kindje. Hoelang geen idee ik Heb de maand ervoor geen eisprong gehad dus word afwachten wanneer ik de eerste echo ga krijgen 🥰 23ste heb ik de eerste echo. Onze zoon Eli word in mei 2 jaar. En we hebben sinds zaterdag een puppy erbij word dus druk hier in huis 😍🙈😅

4 jaar geleden

Goedemorgen, Allereerst gefeliciteerd allemaal🤗 Ik ben als het goed is 5 weken en 4 dagen zwanger (via ivf) Ik heb 31e eerste echo in het ziekenhuis Is ons eerste kindje. We zijn al wel eerder zwanger geweest maar is na 9 weken misgegaan

4 jaar geleden

Reactie op Twins2020

Hoi Allemaal, voor ons/mij het eerste kindje. Wij hebben zometeen/straks (1 ...
Spannend! Heel veel succes en plezier op jullie afspraak! Laat je even weten hoe het is gegaan Suzan? En misschien deel je wel een foto van jullie kleine wurm!

4 jaar geleden

Reactie op Nathalie7

Goede morgen dames 🤗🍀 Ik ben zwanger van ons 2de kindje. Hoelang geen id ...
Hi Nathalie, Spannend hoor dat je niet weet wanneer je eisprong is geweest. Dan is het helemaal gissen. Maar gelukkig weet je de 23ste waarschijnlijk meer. En een pup in huis! Über schattig natuurlijk maar inderdaad erg druk. Wat is het voor ras? En hoe reageert Eli op de pup?

4 jaar geleden

Hoi! Sinds 4 december weten wij dat we ons eerste kindje verwachten. Mijn cyclus is heel onregelmatig en denk zelf dat ik nu zo’n 7 weken zwanger ben. Op 31 december is de eerste echo. Spannend!! Heb deze week erg last van misselijkheid en af en toe wat pijnlijke krampen. Verder moe maar vooral heel happy!

4 jaar geleden

Ik heb mijn intake 24 december ik ben 7+6

4 jaar geleden

Hier mijn intake op 7 Januari en ben dan volgens eigen berekening 7+4. Ik sta gewoon onder controlle van een verloskundige. Dit is mn tweede kindje bij mn zoontje had ik veel groeiecho's ivm hij te klein zou zijn. Bij de geboorte was die 2895. Ik vermoed dat er nu ook extra groeiecho's gaan komen aangezien dit kindje vermoed ik ook niet groot zal worden. Maar hier wel pas mn eerste echo op 28 Januari en ben dan al zo geschat 10/11 week

4 jaar geleden

Heey, Hier zwanger van de 2e (oudste wordt morgen 1) Gisteren intake gehad en eerste echo, ben nu 7 weken(precies volgens mijn eigen berekening). We lopen bij de VK trouwens 🤗

4 jaar geleden

Hoi! Dit is mijn 1e zwangerschap en ik ben onder controle van de verloskundige. Of dat ga ik zijn want ik ben er nog niet geweest. We hebben 23 december de eerste afspraak voor de echo en dan zou ik 8+2 moeten zijn. Zeker weten doe ik het niet, want ik heb na het verwijderen van mijn spiraal maar één menstruatie gehad. Ik weet dus niet hoe lang mijn cyclus is. Ik verwacht uitgerekend te zijn op 1 Aug.

4 jaar geleden

Hoi! Zit is mijn eerste zwangerschap. A.s. donderdag de eerste afspraak bij de verloskundige ik ben dan ongeveer 6 weken zwanger

4 jaar geleden

Hoi allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Voor mij is dit mijn eerste kindje en volgens mij ben ik nu 5+5. Wij hebben op 2 januari eerste echo bij de verloskundige en ook meteen de intake. Ik ben dan als het goed is 8 weken. Wachten duurt lang! Vooral als alles nieuw is en ik heb een behoorlijke keelontsteking / verkoudheid /oorpijn en het hele circus, dus wil ons kindje wel graag zien. We gaan komende zaterdag ook eerst nog op wintersport dus dat word nog wat..

4 jaar geleden

Ik heb 31 december 2019 om 08.30 uur de eerste echo en aansluitend de intake. Ik ben dan 7 weken (+2) zwanger. Het wordt ons vierde kindje (zoon van 13, dochter van 11 en dochter van 7).

4 jaar geleden

Wij hebben 24 december de eerste echo. Deze is nog bij de gynaecoloog, en op basis van die uitslag mogen we of naar de VK of blijven we bij de gynaecoloog. Volgens mijn eigen berekening ben ik dan 7+3! Nog maar 1 weekje wachten. De tijd lijkt met de minuut langzamer te gaan. Kan echt niet wachten tot ‘de eerste ontmoeting’ 🥰