5 Reacties

2 jaar geleden

Oooh je om schrijft precies mijn zoontje! Wordt in augustus ook 3. Spuugt ook steeds met zijn tong uit zijn mond en lacht erom. Luistert slecht. Ik straf het maar lijkt niets van aan t trekken🤪 Soms negeer ik t maar even in de hoop dst hij niet meer grappig vindt

2 jaar geleden

Reactie op KelOtis2020

Oooh je om schrijft precies mijn zoontje! Wordt in augustus ook 3. Spuugt o ...
Ik ben zoo blij dit te lezen 😅 we zijn dus niet alleen in deze "fase." Succes ermee!

2 jaar geleden

Nee, heel herkenbaar! Probeer het vaak te negeren of voor te zeggen wat ik wel wil. En soms kies ik ervoor het zo te laten en niet overal een strijd van te maken. Maar dit ligt aan de vorm van kattekwaad😂

2 jaar geleden

Negeren werkte vanmiddag ook tijdens de lunch. Duurde wel even want hele discussie in het begin "Ik wil speculoos boterham" Krijgt een boterham speculoos "Ik lust geen speculoos" "Ik hoef niet eten." Na negeren heeft hij bijna alles op. Nu zijn we over op het drama van slapen "IK MOE MAMA" " wil niet slapen." "Kan niet slapen." Een hoop geschreeuw, gegil, gebons op muren etc. Etc. 😮‍💨😮‍💨

2 jaar geleden

Herkenbaar, vooral ook iets willen, en dan toch niet, en dan toch wel, en dan toch niet. Uittesten van grenzen, toch even doorgaan na een waarschuwing. Ik zet hem na 2 x waarschuwen op de gang, vind hij niks aan, daarna uitleggen waarom, sorry en dan gaat het vaak weer even goed. Helaas werkt deze aanpak niet bij dochter van 1,5, zijn samen toch echt een stel draken hoor.. soms blij als het bedtijd is 🤣