60 Reacties

4 jaar geleden

Aawh wat super leuk gefeliciteerd!! en toevallig ik kwam er ook achter bij 23 dec en ook de 13e jan eerste echo zelfde dingen allemaal! Super leuk! Ben soms wel beetje angstig en gelijkertijd super blij maar kan niet wachten tot 13 jan jij zeker ook niet he?

4 jaar geleden

Hoii, Gefeliciteeerd!! Wat grappig! Ik heb mijn test op 24 december gedaan en ook ik ben op 30 augustus uitgerekend🙊🙊 en mijn eerste echo staat op de 15de gepland! Alle datums komen in de buurt, echt graplig 🙊 ik heb last van zeer pijnlijke borsten, verminderde eetlust en erg moe! Daarnaast ook nog misselijkheid😱😞

4 jaar geleden

Wat leuk om te lezen dat het precies hetzelfde is, haha :-)! Ik kan echt niet wachten en ik hoop dat alles goed gaat! Een vriendin van me heeft pas een miskraam gehad, dus vind het ook vooral moeilijk om het aan haar te vertellen. Jij ook super gefeliciteerd! Geniet van deze tijd xx

4 jaar geleden

Wij kwamen er de 26e achter! Prachtig kerstkado! Ben zelf uitgerekend 28 augustus. Maandag even de verloskundige bellen voor een afspraak. Hebben afgelopen mei een miskraam gehad na 10 weken en het heeft voor ons ook 6/7 maanden geduurd voordat het weer raak was 😁 Ook erg blij maar ook erg spannend!

4 jaar geleden

Wat leuk om te lezen dat het precies hetzelfde is, haha :-)! Ik kan echt ni ...
Jaa spannend allemaal!! Laten we met ze alle Duimen voor elkaar!! En ik snap dat moeilijk is ja inderdaad om het dan te vertellen maar weet zeker dat ze super blij voor je zal zijn❤️ suc6 verder geniet ervan xx

4 jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Hoi Gigi! Dat is toevallig! Bij ons net hetzelfde!😍 Normaal zouden mijn regels op woensdag komen, zaterdag nog steeds niets, zondag test gedaan, en die was nog een beetje twijfelachtig, dus maandag opnieuw getest en zoals op de foto te zien DUIDELIJK zwanger 😁 Maandagochtend direct op de dokter gebeld, ik kon onmiddellijk gaan voor bloedtest en dezelfde dag om 18u wist ik het met zekerheid 😍 En de waardes waren PRIMA zei hij 😍 Donderdag 23/1 gaan we naar de gynaecoloog voor de eerste echo 😍 Ik heb tot nu toe niet echt last van zwangerschapskwaaltjes, soms ben ik wel wat lui en ook wel wat sneller moe en zure oprispingen, maar nog draagbaar. Het was voor onze familie een IDEAAL KERSTGESCHENK😍😍😍

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik had ook een positieve test op Kerstochtend, zo leuk! Ik ga maandag contact opnemen met de VK. Vind het wel spannend, want afgelopen juni een miskraam gehad met 10 weken.

4 jaar geleden

Echt super leuk om al jullie verhalen te lezen!! Iedereen van harte gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook een positieve test op 2e kerstdag. Onze eerste zwangerschap en best spannend. Vooral erg misselijk en diarree. Maandag de verloskundige maar eens bellen voor een afspraak.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd ! Ik heb 13 januari ook mijn eerste echo zo toevallig 😊 .

4 jaar geleden

Van harte! Hier getest op tweede kerstdag. Ik had het niet verwacht, wel gehoopt natuurlijk, omdat dit ronde 1 was. Durfde niet te geloven dat het meteen raak zou zijn. 14 januari de eerste echo. Heel spannend vind ik deze periode.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zwanger van ons eerste kindje na een lange periode met hormooninjecties en ziekenhuisbezoeken. Dit was dus het allermooiste kerstcadeautje! ❤ Ik heb heel weinig symptomen, alleen zere borsten, rusteloze benen (vreselijk) en ik slaap heel onrustig. Ik ben niet extra moe of misselijk en dat maakt me nog wel onzeker. Ik heb 9 januari mijn eerste echo.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd we lopen gelijk! Ik ben ook 30 augustus uitgerekend en heb 22 januari eerste echo. De kwaaltjes die jij noemt ervaar ook.

4 jaar geleden

Hoi! Van harte gefeliciteerd, ik ben ook 30 Augustus uitgerekend en de eerste echo staat ook op 13 januari! Geniet ervan! Ik heb dezelfde kwaaltjes maar juist wel eetlust, alles zoutig!

4 jaar geleden

Wat leuk allemaal ongeveer dezelfde dag! Ik ook de 25ste positief getest (Was al een week over tijd maar de vorige testen waren steeds negatief). Het lijkt mij leuk om deze groep aan te houden gezien we allemaal rond dezelfde uitgerekende datum.zitteb. kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden. Naast zere borsten en slecht inslapen merk ik niks👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op Charlottevk100

Wat leuk allemaal ongeveer dezelfde dag! Ik ook de 25ste positief getest (W ...
Goed idee!! & gefeliciteerd natuurlijk!

4 jaar geleden

gefeliciteerd. zijn we gelijk uitgerekend 🖤

4 jaar geleden

Reactie op Kemohake

Hoi! Van harte gefeliciteerd, ik ben ook 30 Augustus uitgerekend en de eers ...
leuk ik ook de 30e !!

4 jaar geleden

Van Harte gefeliciteerd!!!! Ik heb ook wel minder eetlust smorgens alleen als ik eenmaal wat heb gegeten komt dat wel...