60 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi. Ik heb zaterdag 21 dec positief getest zijn zo’n 5 maanden bezig geweest. Mijn man zijn eerste kindje en van mij 3e kindje. Ik was 4 dagen overtijd dus mijn beste vriendin zei “doe een test!” Zogezegd ik een test gedaan en ja hoor positief. Ik heb last van moeheid heel licht misselijk de ene keer super veel eetlust andere keer weer niet. Pijnelijke borsten. En ik denk bandenpijn als ik verkeerd beweeg of nies. 14 januari eerste echo omdat ik 13e niet kon ivm werk. Ik vind het spannend want ik werk nog erbij en de vorige 2 zwangerschappen was ik thuis. Kon het niet geloven dus heb ik 2e kerst nog een test gedaan🙈🤩

4 jaar geleden

Reactie op Charlottevk100

Wat leuk allemaal ongeveer dezelfde dag! Ik ook de 25ste positief getest (W ...
Lijkt mij superleuk !

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben de 26e uitgerekend, heb 13 januari ook de afspraak voor echo en verloskundige. Heb in mei een miskraam gehad met vijf weken. Vond het toen jammer maar kon het goed relativeren. Maar merk dat ik het Nu wel extra spannend vind. Heb last van hele pijnlijke borsten (slaap nu met een sportbh want als ik me omdraaide werd ik er wakker van. De bh helpt!) En de eerste week had ik veel last van menstruatie-achtige krampen. Die zijn er nu nog wel maar niet meer zo veel. Verder snel buiten adem en soms duizelig maar voel me prima. Vind het allemaal erg spannend! Ben bijna 38 en we waren anderhalf jaar aan het oefenen. Hopelijk komt dit goed, maar eerst de twaalf weken maar eens doorkomen. We hebben het daarom ook nog aan niemand verteld. Het liefst zou ik het van de daken schreeuwen!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Zelf heb ik een test gedaan op 24 dec. En een 2e op 27 dec. om er zeker van te zijn🤗 Ook ik ben 30 augustus uitgerekend😁 17 januari eerste echo, wel spannend hoor om te wachten en dan pas te weten of het allemaal goed zit. Zelf heb ik soms last van verminderde eetlust maar vaker wel vreetbuitjes. Verder pijnlijke borsten, slapeloze nachten en buikkrampen.

4 jaar geleden

Reactie op Eveeee

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zwanger van ons eerste kindje na ...
Ooh t is alsof ik m’n eigen verhaal lees. En die rusteloze benen!!! Niet te doen. En doodmoe, maar vanaf de ochtenden heel vroeg heel onrustig slapen en draaien en draaien en draaien

4 jaar geleden

Hoihoi, Mijn uitgerekende datum is 25 augustus. Moet nog een afspraak maken met de verloskundige. Maar doe dit mooi even na de feestdagen. Ik heb voornamelijk een soort van zenuwachtig gevoel in mijn lichaam. Vooral snachts is dit heel erg waardoor ik dus ook regelmatig wakker ben. Herkenbaar? Voor de rest gevoelige borsten en voornamelijk rond een uur of 15.00 komt de misselijkheid wat om de hoek kijken. Maar als het hier bij blijft doe ik het ervoor ☺️ gefeliciteerd allemaal en succes!☺️

4 jaar geleden

Wie is er in voor een Whatsapp groep voor uitgerekend op 30 augustus?!

4 jaar geleden

Hoi! Ik ook 13 januari eerste echo! Geen verminderde eetlust maar wel dat ik ineens hagelslag op brood niet meer weg krijg haha

4 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd! Ik heb ook laat van verminderde eetlust! Daardoor ga ik minder snel eten maar dat zorgt weer voor misselijkheid. Voor mij zijn het kleine beetjes en regelmatig wat.

4 jaar geleden

Reactie op Eveeee

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zwanger van ons eerste kindje na ...
Ik had vorige week mega last van mijn onderrug vooral snachts en gevoelige borsten, maar nu alleen nog gevoelige borsten en verder niks. Herkenbaar dat weinig klachten onzekerheid veroorzaken heb ik ook

4 jaar geleden

Reactie op DebbyOrchiD

Hoi Gigi! Dat is toevallig! Bij ons net hetzelfde!😍 Normaal zouden mijn re ...
Bloed laten testen bij de dokter? Moet dat? Heb ik niet gedaan namelijk..

4 jaar geleden

Reactie op LenM92

Wij kwamen er de 26e achter! Prachtig kerstkado! Ben zelf uitgerekend 28 au ...
Ik ook waarschijnlijk uitgerekend op 28 augustus!

4 jaar geleden

Reactie op Kemohake

Wie is er in voor een Whatsapp groep voor uitgerekend op 30 augustus?!
Leuk idee!

4 jaar geleden

Leuk idee!
Ik wil een app groepje aanmaken, jullie kunnen 06 sturen =)

4 jaar geleden

Wat leuk! Hier hetzelfde verhaal, wat een geweldig kerst cadeau hé!? (behalve het doen alsof met wijn tijdens het kerstdiner haha). Ik heb 17 januari de echo en kijk hier ook echt naar uit. 29 augustus uitgerekend. Ik doe graag mee met het app groepje: 0623893176.

4 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd! Wij zijn na 12 maanden proberen op 1e kerstdag erachter gekomen dat ik zwanger ben! Niet te geloven, zo ontzettend blij!

4 jaar geleden

Reactie op Dienx

Gefeliciteerd! Ik ben de 26e uitgerekend, heb 13 januari ook de afspraak vo ...
Hoi hoi is het je eerste kindje? Ik ben 37 en heb wel 3 kinderen, maar het was geheel onverwacht en qua leeftijd vind ik het heel spannend...wou zelf nooit na mijn 32e nog moeder worden (dit wil niet zeggen dat ik ertegen ben bij andere). Maar nu ik het ben, is het geheel gewenst

4 jaar geleden

Reactie op Kemohake

Ik wil een app groepje aanmaken, jullie kunnen 06 sturen =)
0630219700

4 jaar geleden

Reactie op Proudmamaof3

Hoi hoi is het je eerste kindje? Ik ben 37 en heb wel 3 kinderen, maar het ...
Dit is ons eerste kindje en we zijn allebei 26. Wat leuk dat jullie een verrassingskindje krijgen! Gefeliciteerd en succes! Ik snap dat je het spannend vind, maar zal vast goed komen!

4 jaar geleden

Reactie op kimberly1991

Gefeliciteerd we lopen gelijk! Ik ben ook 30 augustus uitgerekend en heb 22 ...
Haha wat toevallig gefeliciteerd ik ben ook 30 aug uitgerekend en kwam er 24 dec achter en heb 22 Jan mijn eerste echo