60 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd alle ! Ook hier blij nieuws, 3 maanden geleden gestopt met de pil die ik overigens al vanaf mijn 9e slik (wegens pijnlijke menstruatie) ik dacht mijn lichaam zal wel even moeten ontgiften van alle hormonen. BAM 20-12 overtijd.. misschien toch maar even testen en ja hoor duidelijker kon niet 2 testen gedaan en de volgende dag met ochtend urine, 4x het zelfde resultaat en je ziet het 3+ gaf de clear blue al aan! Super nieuws, 16 januari eerste afspraak staan zij vertelde mij dat ik op 5 weken zou zitten ben zo benieuwd ! Uitgerekende datum zal 23 augustus zijn. Vandaag week 6 ingegaan, elke ochtend en s’avonds misselijk, overdag moe en futloos. Oh en de dag dat we getest hadden was ook nog eens de dag dat we onze andere baby zouden ophalen Blue van 7 weken oud! Het was een heftig dagje waarin we ontdekten dat we zwanger zijn en we ook nog een pup kregen. Oh oh die straks nog steeds pup is als de baby komt dat word veel leren de aankomende 9 maanden. Voor nu kruipt hij maar al te graag tegen mijn buik aan en valt ie heerlijk in slaap.

4 jaar geleden

Wat toevallig om allemaal vergelijkbare verhalen te lezen ik heb de eerste test 22 dec gedaan die was dubieus 2 e 24 dec en die was positief ik ben 30 aug uitgerekend en heb mijn eerste echo 22 januari gepland staan

4 jaar geleden

Hoi. Ja ik ben bloed gaan laten trekken om met 100% zekerheid te weten dat ik zwanger was. Dan heeft de dokter ook een overzicht van alle waardes in het bloed.

4 jaar geleden

Leuk een app groepje 06-46732334

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik eet nog zeker wel, alleen veel kleinere hoeveelheden. Grote borden lukt mij echt niet meer. Geniet van het geluk, super leuk dat het dan nu eindelijk gelukt is.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik ben precies op dezelfde dag uitgerekend en ben er 27 dec achtergekomen. Leuk om elkaar te volgen de komende tijd! Ik zal morgen de huisarts bellen. 🐻

4 jaar geleden

2e zwangerschap, 1e was een miskraam operatief verwijderd na extreem veel bloed verlies tijdens mijn vakantie (onderweg naar Parijs). Nu 7 weken zwanger, 15 aug uitgerekend. Bijna geen eetlust, veel last van buikkrampen (wat veel op menstruatie lijkt). Moet nog een afspraak krijgen bij de verloskundige. Ik zou graag deel willen nemen aan de groepsapp. ☺️ 0648714447

4 jaar geleden

Reactie op Kemohake

Ik wil een app groepje aanmaken, jullie kunnen 06 sturen =)
Zou je misschien de Whatsappcode kunnen delen? Ik zou graag deelnemen maar wil mijn nummer niet openbaar delen. 🥳

4 jaar geleden

Reactie op Proudmamaof3

Hoi hoi is het je eerste kindje? Ik ben 37 en heb wel 3 kinderen, maar het ...
Ja ons eerste. Had liever eerder gehad maar tsja, toen kwam het leven er tussen 😉. In mijn vrienden- en familie zijn best veel stellen bij wie het allemaal niet soepel ging dus ik wacht ook echt even af met vertellen. Mijn vriend zou het liefst wachten tot de bevalling, haha. Dus het is fijn dat ik er hier met onbekenden wel over kan kletsen, dat verlicht de spanning een beetje!

4 jaar geleden

Spannende tijd hè? Ik heb hetzelfde. Aan de ene kant wil je vertrouwen hebben en aan de andere kant jezelf niet teveel hoop geven...

4 jaar geleden

Wij zijn er 26 dec achter gekomen. Morgen naar de huisarts. Heb wat krampen in de buik en ben moe. Ik kan ook slecht slapen. Ik ben nu 5+1 weken

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Bij ons werd het door de test op17-12 bevestigd. Wij hebben er ook 7 maanden over gedaan.

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 jaar en 2 maand over gedaan. Vlak voor kerst op 22/12 kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Inmiddels zitten we nu op 5+5.(16 Jan 1e echo) Die verminderde eetlust heb ik vooral met het avond-eten. Ontbijt etc ben ik graag nu uitgebreid mee bezig 😂komkommertje hier, kaasje daar, goed gekookte eitje eet ik ook heel graag. Verder heb ik nergens last van. Succes!!! Die eetlust komt vast met vlagen.

4 jaar geleden

Net gebeld met de verloskundige praktijk. 9 januari eerste echo! Mag met 7 weken komen ivm missed abortion afgelopen mei.

4 jaar geleden

Hallo, Hier ook een blij "ei". 3e kerstdag getest. En ja hoor, een positieve test in mijn handen. 😀 Nu 6 weken +3. 14 Januari onze eerste afspraak bij de verloskundige. Hebben er meer dames last van dat je weerstand opeens 0 is?

4 jaar geleden

Reactie op Tientie

Hallo, Hier ook een blij "ei". 3e kerstdag getest. En ja hoor, een positie ...
Hier al bijna 15 jaar niet ziek geweest en 2 weken geleden kreeg ik opeens buikgriep dus herken het😢

4 jaar geleden

Reactie op Tientie

Hallo, Hier ook een blij "ei". 3e kerstdag getest. En ja hoor, een positie ...
Zelfde. Na kerst hartstikke ziek geworden. Normaal 1-2 dagen, nu na 5 dagen ben ik er nog steeds niet 🙄

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben er op oudjaarsdag achter gekomen en vandaag 6 weken zwanger. Uitgerekend op 27 augustus en de termijnecho op 15 januari. Heel spannend!! Ik merkte met de kerst al dat het diner amper wegkreeg. Het was me allemaal teveel. Toen wist ik nog niet dat ij zwanger was. Nu dus heel verklaarbaar. Nu nog steeds verminderde eetlust en raar gevoel buik/misselijk. Verder met vlagen menstruatieachtige krampen. Maar verder heel blij😁

4 jaar geleden

Reactie op Tientie

Hallo, Hier ook een blij "ei". 3e kerstdag getest. En ja hoor, een positie ...
Jaa vreselijk. Ben nooit ziek en nu in zes weken al twee keer. Hou ook lang last... pfff :)

4 jaar geleden

Hier bijna geen kwaaltjes en zit nu op 6+4 week. Enkel opgeblazen buik, gevoelige borsten (volgens mij ook iets gegroeid maar door gevoeligheid zit bh sowieso niet lekker meer) en kan de hele dag wel eten. Als de hartige hapjes hapjes op tafel komen dan vreet ik me er bomvol in maar warm eten staat me tegen. Verder nog geen dag misselijk geweest eigenlijk...