56 Reacties

4 jaar geleden

Dat kan zeker een reden zijn waardoor je er nu last van hebt.. 馃槆

4 jaar geleden

Het kan gebeuren dat je bloed als je intiem bent geweest.

4 jaar geleden

Reactie op Lovebabyy

Dat kan zeker een reden zijn waardoor je er nu last van hebt.. 馃槆
Hoelang kan dit blijven?馃槄

4 jaar geleden

Reactie op heyitsme

Hoelang kan dit blijven?馃槄
Daar heb ik geen idee van eigenlijk. Heb er zelf nu sinds gisteren last van en vandaag iedere keer nog een klein beetje.. Als je er onzeker door wordt zou ik altijd de verloskundige bellen. 馃槆

4 jaar geleden

Reactie op heyitsme

Hoelang kan dit blijven?馃槄
Durf ik je niet te zeggen. Lijkt me niet te lang door te mogen gaan. Heb je er morgen nog last van dan evt de vk bellen

4 jaar geleden

Zolang het niet de hoeveelheid is dat je een maandverband kunt vullen (vergelijkbaar met menstruatie), kan het prima onschuldig zijn. Je bent nu goed doorbloedt daar beneden :P

4 jaar geleden

Prima, dankjewel allemaal:)

4 jaar geleden

Ik heb nu ook last van bloedverlies. Helderrood, krampen... maak me ook zo druk. Ben echt bang dat het misgaat :(

4 jaar geleden

Ik heb nu ook last van bloedverlies. Helderrood, krampen... maak me ook zo ...
Snap het joh! Heb je veel bloedverlies en stoles enzo? Ik had het zaterdagmiddag en gisterochtend en toen is alles afgenomen en nu bijna weg. Bij mn miskraam in mei werd het alleen maar erger. Straks naar de verloskundige en hopen hopen....

4 jaar geleden

Reactie op Karen_3

Snap het joh! Heb je veel bloedverlies en stoles enzo? Ik had het zaterdag ...
Nou niet genoeg om maandverband te vullen nog. Maar wel aardig wat, met propjes enzo... maakt me zo bang Wat spannend zo voor je, ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed is

4 jaar geleden

Reactie op Karen_3

Snap het joh! Heb je veel bloedverlies en stoles enzo? Ik had het zaterdag ...
weet je al iets?

4 jaar geleden

Nou niet genoeg om maandverband te vullen nog. Maar wel aardig wat, met pro ...
Dat klinkt niet fijn. Wanneer kun je bij je vk terecht? Bij mij was een kloppend hartje te zien. Maar wel de helft zo groot als het volgens mijn berekening had moeten zijn qua hoeveel weken. Dus of ik ben een week minder ver, OF het bloeden was voorbode van miskraam

4 jaar geleden

Reactie op Karen_3

Dat klinkt niet fijn. Wanneer kun je bij je vk terecht? Bij mij was een kl ...
Hm ok茅, wanneer moet je nu weer heen? Spannend allemaal zeg..

4 jaar geleden

Ook ik had net bij het afvegen een beetje bloed en word hier heel onzeker van aangezien het de vorige keer ook mis is gegaan. Gelukkig mag ik morgen naar de verloskundige, ook al ben ik dan pas 5+5 dagen. Ben zo onzeker en ben super bang dat het wederom niet goed is.

4 jaar geleden

Reactie op Karen_3

Dat klinkt niet fijn. Wanneer kun je bij je vk terecht? Bij mij was een kl ...
Mag pas 30 december langskomen, maar dat duurt nog zooo lang.. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben :(

4 jaar geleden

Hm ok茅, wanneer moet je nu weer heen? Spannend allemaal zeg..
Volgende week maandag..

4 jaar geleden

Mag pas 30 december langskomen, maar dat duurt nog zooo lang.. Wil gewoon w ...
Dat duurt nog wel heeeeel lang ja. Vooral als je wat wilt weten

4 jaar geleden

Het is vanaf ik denk zondagmiddag ongeveer donker/oud bloed geworden en minder. Nu is het gewoon nog bruine afscheiding. Geen stolsels gehad dus nu dit weekend kijken of de test donkerder is geworden en vk bellen voor een afspraak als die test donkerder is.

4 jaar geleden

Innestelingsbloed is heel normaal. Vorige week ook gehad. Is idd ff schrikken! Ik heb naar gyne gebeld en ik mocht meteen komen. Echo was helemaal in orde! Het is het onzekere dat je gek maakt. Als je te veel stresst , bel dan even naar je gyne. 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op de ridder kim

Innestelingsbloed is heel normaal. Vorige week ook gehad. Is idd ff schrikk ...
Jaa Inderdaad, dood eng馃槱. Zeker als je al een eerdere mk hebt gehad..