56 Reacties

4 jaar geleden

Vanochtend veel bruin bloed verloren... verloskundige denkt aan een beginnende miskraam.. al de hele dag verdriet.... maar met die hoeveelheid is het ook daarna gestopt.. enkel nog fliebertjes bruin met afvegen... nauwelijks iets in mijn maandverband... gek makend dit....

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Vanochtend veel bruin bloed verloren... verloskundige denkt aan een beginne ...
Hoeveel is veel bloed? Maandverband vol?

4 jaar geleden

Reactie op rooske17

Vanochtend veel bruin bloed verloren... verloskundige denkt aan een beginne ...
Ik ook had eerst 2 weken bruin afscheiding en vannacht moest ik plassen rood bloed kwam er uit. Heb de hele nacht gehuild.. heb hoofdpijn en last van me ogen door het huilen.. ben 6+3 . Heb mn echo morgen ipv vrijdag

4 jaar geleden

Reactie op Dilarax

Hoeveel is veel bloed? Maandverband vol?
Nee dat nog niet... gisteren bij vk geweest, ze ziet iets maar kan niet zeggen wat, zaterdag terug en als het dan gegroeid is is het goed en anders moet ik naar het ziekenhuis als het niet deze week vanzelf losgekomen is. Maar het is veel te klein voor de tijd dat ik zwanger ben...

4 jaar geleden

Reactie op Dilarax

Ik ook had eerst 2 weken bruin afscheiding en vannacht moest ik plassen roo ...
Zelfde hier 😥 Blijft ook licht doorgaan nog. Ben ook de hele nacht wakker geweest. Dinsdag echo. Sterkte..

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Zelfde hier 😥 Blijft ook licht doorgaan nog. Ben ook de hele nacht wakker ...
Pff jij ook sterkte! Ik hoop dat we goed nieuws krijgen! Mijn man is realistisch en geeft aan als het zover is dat het een miskraam is dan is het een miskraam. Maar ik wil dat niet accepteren. Ik wil hoop houden maar dan hou ik mezelf voor de gek.. :( Heb nergens zin in geen eetlust hoofdpijn door huilen sinds 03.0 snachts. Ik hoop met heel mn hart dat het goed eindigt voor ons allebei!

4 jaar geleden

Reactie op Dilarax

Pff jij ook sterkte! Ik hoop dat we goed nieuws krijgen! Mijn man is realis ...
Ja kut is het hè, de onzekerheid is zo slopend. Vrijdag begon het met heeel licht bruin door de afscheiding heen zegmaar. En we zijn weekend weg en steeds wandelen door de stad gister, toen was het ineens wel donkerrood en daarna ook helderrood steeds bij het afvegen. Vannacht ook steeds rood met afvegen. Ik ben ook heel verdrietig geweest vannacht. Nu is het weer meer oud bloed lijkt. Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben nu. Ik ben 6 weken en 2 dagen. Hoop dat we duidelijkheid krijgen dinsdag zodat we weten waar we aan toe zijn. Laat je het weten morgen? Wens je heel erg goed nieuws. 😘

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Ja kut is het hè, de onzekerheid is zo slopend. Vrijdag begon het met heeel ...
Jaa ik heb 2 weken bruine afscheiding verder geen krampen gehad. Vannacht ging ik plassen rood bloed geplast. Daarna geprobeerd te slapen.. met moeite in slaap gevallen. Sochtends geplast geen bloed wel beetje witte stukjes.. ik ben 6 weken en 3 dagen. Ben zo bang voor morgen. Of ik ga weer huilen na de echo of lachen. Ik heb moeite om iets of iemand los te laten als ik er aan gehecht ben. Laat jij het ook weten na dinsdag! Heel veel sterkte gewenst! ❤

4 jaar geleden

Reactie op Dilarax

Jaa ik heb 2 weken bruine afscheiding verder geen krampen gehad. Vannacht g ...
Hoihoi. Ik heb voor de zekerheid de gyn gebeld en mocht ter controle langskomen. Ik heb een echo gehad en daaruit bleek dat ik inderdaad een miskraam doormaak op het moment. Er was alleen een vruchtzakje zichtbaar passend bij 5 weken, terwijl dat gezien mijn laatste mensutratie en eisprong onmogelijk is. Ik hoop en duim dat het bij jou anders mag zijn. En wens ook alle andere dames een fijne zwangerschap toe. Ik hoop dat ik snel weer mag aansluiten. Liefs

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Hoihoi. Ik heb voor de zekerheid de gyn gebeld en mocht ter controle langsk ...
Pff dat meen je niet! :'( Ik begrijp je en voel je. Ik heb me ook ingesteld op het slechtste nieuws morgenmiddag. Ik hoop dat je het spoedig kan verwerken en gauw weer zwanger raakt! ❤💋

4 jaar geleden

Reactie op Dilarax

Pff dat meen je niet! :'( Ik begrijp je en voel je. Ik heb me ook ingestel ...
Hoe laat moet je?

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Hoe laat moet je?
13.25u :(

4 jaar geleden

Reactie op Dilarax

13.25u :(
Spannend meid. Ik duim voor je.

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Spannend meid. Ik duim voor je.
Thankyou! ❤

4 jaar geleden

Reactie op Dilarax

Thankyou! ❤
Er zit gelukkig nog een vruchtje in mn baarmoeder! ❤

4 jaar geleden

Reactie op Dilarax

Er zit gelukkig nog een vruchtje in mn baarmoeder! ❤
Echt! Hoe ver meetten ze het? En was er een kloppend hartje??

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Echt! Hoe ver meetten ze het? En was er een kloppend hartje??
Nee geen kloppend hartje. Maar vk denkt geen miskraam. Volgende week di kloppend hartje. Ik had een vaginale echo

4 jaar geleden

Reactie op Dilarax

Nee geen kloppend hartje. Maar vk denkt geen miskraam. Volgende week di klo ...
Je moet volgende week weer komen? Spannend, maar heel fijn dat het vruchtje er nog zit!❤ so far so good. Ik moet morgen alweer komen. Gister was er een dienstdoende arts en morgen gaat de gyn zelf kijken. Ben benieuwd wat zij er van zegt. Er zou nog een inimini kans zijn dat dit vruchtje van 5 weken toch verder gaat groeien.

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Je moet volgende week weer komen? Spannend, maar heel fijn dat het vruchtje ...
Hier ook maar ik mag pas zaterdag terug.... ik geloof er niet meer zo in...

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Hoihoi. Ik heb voor de zekerheid de gyn gebeld en mocht ter controle langsk ...
Wat verdrietig nieuws ;-( heel veel sterkte toegewenst